wyciecie katalizatora 1.1 mpi |
Autor |
Wiadomość |
kuszelas84
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: www
|
Wysłany: 07-09-2017, 15:15 wyciecie katalizatora 1.1 mpi
Bolid: SC Sporting Abarth 1.1 |
|
|
witam serdecznie,
na poczatek chcialbym sie przedstawic. Nazywam sie Michal, pojazd do zabaw seicento standardowy silnik 1.1, wersja abarth 2004 rok.
czy ktos z Was moglby mi poradzic w jaki sposob moge zastapic kolektor z katalizatorem jakims innym rozwiazaniem, co zrobic z 2 sondami lambda.
bardzo dziekuje za pomoc! |
_________________ Pozdrawiam
Michal |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-09-2017, 20:49
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Możesz napisać w jakim celu chcesz się pozbyć kata w seryjnym domniemuje 1.1mpi?
Mocy 1-2 km raczej nie odczujesz przeglądu legalnie nie przejdzie, a wstawiając tak kolektor 4-2-1 nawet dedykowany supersprinta za ponad 1200zł owijając go w bandaże na 120zł uzyskasz spadek momentu do ok 3 tys i nieznacznie wrost mocy powyżej 4,5tys.
....ale ok najtaniej kupić pseudo 4-2-1 żeliwne z punto 75 pierwszą lambę wkręcasz normalnie drugą w tulejkę których pełno na aledrogo-reszta wydechu to już inwencja tłumikarza.
Co zyskasz-większy hałas, lekki spadek parametrów przy niskich ,lekki przy wysokich.
Kolejna rzecz-ten kolektor katalizator dajesz do wybebeszenia-dostaniesz z 50-70zł-zaspawają i na oko przegląd przejdzie będzie zachowana pojemność układu, ale tulejkę na lambdę nr 2 i tak musisz wspawać i wkręcić bo będzie chec engine.
Jak kat nie ma 150-200tys sinik seryjny to bawienie się w jego wywalanie mija się z celem-jak już coś lekko z wydechem to od końca w serii i jak coś na + to od dolotu w serii
W mpi się kata nie wycina jest zintegrowany z kolektorem
Abarh 2004 rok-nie podukowali już-wiec co to jest? |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 10-09-2017, 20:49
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
Paweł1984 napisał/a: |
Możesz napisać w jakim celu chcesz się pozbyć kata w seryjnym domniemuje 1.1mpi?
|
może mu się zasyfił po prostu |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 10-09-2017, 21:09
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
albo chce wpleść DPFa |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuszelas84
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: www
|
Wysłany: 13-09-2017, 14:00
Bolid: SC Sporting Abarth 1.1 |
|
|
Witam ponownie
jezeli chodzi o rok faktycznie 2003, 2004 to data 1 rej
jezeli chodzi o kat. strasznie daje "jajami" przy "ostrej" zabawie
jezeli chodzi o nasmie..ujki |
_________________ Pozdrawiam
Michal |
|
|
|
 |
GrandPrix
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 16 Lis 2017 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-04-2018, 19:42
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2003 |
|
|
Cześć do tej pory nie miałem okazji udzielać sie na tym forum. Ale temat jest mi bliski. Ja u siebie w mpi 2003 nie mam kata i kolektor jest od punto 1 dalej wydech to 50 i na końcu przelot. Auto było nawet na hamowni i wypluło szokujące wszystkich 62 km (mam wykres).
Druga sonda jest na emulatorze wkręcona i nie ma z nią problemów mam problem z pierwsza i ciągle fuel trim błąd P 0170 już wcześnie j bywały problemy z sondą ale nie permanentne. Zacząć od wymiany sondy ? jak nie zniknie co dalej zmienić kompa ? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-04-2018, 23:27
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Zacząć od wymiany sondy na taka na wtyczkę,nie lutować.
62km-nic dziwnego dla mnie,kwestia jej rozkładu i rozkładu momentu oraz wielkości. |
|
|
|
 |
GrandPrix
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 16 Lis 2017 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-04-2018, 15:52
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2003 |
|
|
Dziś byłem w sklepie ale nie potrafili mi dobrać tej sondy wychodziło im ze pierwsza i druga są identyczne + 10 różnych producentów. Jakiś nr katalogowy by mi się przydał jak ktoś ma |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 13-04-2018, 09:33
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
bo obie są takie same
46760867 |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
GrandPrix
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 16 Lis 2017 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-04-2018, 21:26
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2003 |
|
|
Taka mała aktualizacja odłączyłem wtyczkę sondy. Silnik pracuje identycznie bez sondy i z sondą. Nawet komp ten sam błąd załącza. Nie działa oczywiste ale sam kabel wtyczka-sonda jest lutowany pewnie przy zmianie sondy sprawdzać połączenia czy dla spokoju jednak nowa sonda? |
|
|
|
 |
|