FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciecie katalizatora 1.1 mpi
Autor Wiadomość
kuszelas84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: www
Wysłany: 07-09-2017, 15:15   wyciecie katalizatora 1.1 mpi
   Bolid: SC Sporting Abarth 1.1


witam serdecznie,
na poczatek chcialbym sie przedstawic. Nazywam sie Michal, pojazd do zabaw seicento standardowy silnik 1.1, wersja abarth 2004 rok.

czy ktos z Was moglby mi poradzic w jaki sposob moge zastapic kolektor z katalizatorem jakims innym rozwiazaniem, co zrobic z 2 sondami lambda.

bardzo dziekuje za pomoc!
_________________
Pozdrawiam
Michal
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-09-2017, 20:49   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Możesz napisać w jakim celu chcesz się pozbyć kata w seryjnym domniemuje 1.1mpi?
Mocy 1-2 km raczej nie odczujesz przeglądu legalnie nie przejdzie, a wstawiając tak kolektor 4-2-1 nawet dedykowany supersprinta za ponad 1200zł owijając go w bandaże na 120zł uzyskasz spadek momentu do ok 3 tys i nieznacznie wrost mocy powyżej 4,5tys.
....ale ok najtaniej kupić pseudo 4-2-1 żeliwne z punto 75 pierwszą lambę wkręcasz normalnie drugą w tulejkę których pełno na aledrogo-reszta wydechu to już inwencja tłumikarza.
Co zyskasz-większy hałas, lekki spadek parametrów przy niskich ,lekki przy wysokich.
Kolejna rzecz-ten kolektor katalizator dajesz do wybebeszenia-dostaniesz z 50-70zł-zaspawają i na oko przegląd przejdzie będzie zachowana pojemność układu, ale tulejkę na lambdę nr 2 i tak musisz wspawać i wkręcić bo będzie chec engine.
Jak kat nie ma 150-200tys sinik seryjny to bawienie się w jego wywalanie mija się z celem-jak już coś lekko z wydechem to od końca w serii i jak coś na + to od dolotu w serii :]
W mpi się kata nie wycina jest zintegrowany z kolektorem :mg:
Abarh 2004 rok-nie podukowali już-wiec co to jest? :wink:
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 10-09-2017, 20:49   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


Paweł1984 napisał/a:

Możesz napisać w jakim celu chcesz się pozbyć kata w seryjnym domniemuje 1.1mpi?

może mu się zasyfił po prostu :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-09-2017, 21:09   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


albo chce wpleść DPFa :D
_________________

 
 
kuszelas84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: www
Wysłany: 13-09-2017, 14:00   
   Bolid: SC Sporting Abarth 1.1


Witam ponownie :)

jezeli chodzi o rok faktycznie 2003, 2004 to data 1 rej :)

jezeli chodzi o kat. strasznie daje "jajami" przy "ostrej" zabawie :)

jezeli chodzi o nasmie..ujki :))
_________________
Pozdrawiam
Michal
 
 
GrandPrix 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-04-2018, 19:42   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2003


Cześć do tej pory nie miałem okazji udzielać sie na tym forum. Ale temat jest mi bliski. Ja u siebie w mpi 2003 nie mam kata i kolektor jest od punto 1 dalej wydech to 50 i na końcu przelot. Auto było nawet na hamowni i wypluło szokujące wszystkich 62 km (mam wykres).

Druga sonda jest na emulatorze wkręcona i nie ma z nią problemów mam problem z pierwsza i ciągle fuel trim błąd P 0170 już wcześnie j bywały problemy z sondą ale nie permanentne. Zacząć od wymiany sondy ? jak nie zniknie co dalej zmienić kompa ?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-04-2018, 23:27   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Zacząć od wymiany sondy na taka na wtyczkę,nie lutować.
62km-nic dziwnego dla mnie,kwestia jej rozkładu i rozkładu momentu oraz wielkości. :wink:
 
 
 
GrandPrix 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-04-2018, 15:52   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2003


Dziś byłem w sklepie ale nie potrafili mi dobrać tej sondy wychodziło im ze pierwsza i druga są identyczne + 10 różnych producentów. Jakiś nr katalogowy by mi się przydał jak ktoś ma :)
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 13-04-2018, 09:33   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


bo obie są takie same :ok:
46760867
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
GrandPrix 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-04-2018, 21:26   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2003


Taka mała aktualizacja odłączyłem wtyczkę sondy. Silnik pracuje identycznie bez sondy i z sondą. Nawet komp ten sam błąd załącza. Nie działa oczywiste ale sam kabel wtyczka-sonda jest lutowany pewnie przy zmianie sondy sprawdzać połączenia czy dla spokoju jednak nowa sonda?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum