FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy alternator i brak ładowania SC 1.1MPI 2007r
Autor Wiadomość
djrobson 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 30
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 10-01-2018, 09:55   Nowy alternator i brak ładowania SC 1.1MPI 2007r
   Bolid: 1.1 MPI VAN i Punto2 FL 1.2 8V


Z góry przepraszam jak temat (dokładnie taki) już był i proszę moderację o ewentualne przeniesienie do odpowiedniego wątku. Temat pilny.

Na szybkiego zapytam czego szukać. Wstawiony nowy alternator a ładowanie nadal na poziomie 12,8 - 13V czyli brak. Po załączeniu świateł i dmuchawy 12,6V. Mechanik mówi, że regulator jest przykręcony razem z alternatorem więc też powinien być nowy. Po nocnym naładowaniu automatyczną ładowarką rozrusznik kręci jak szalony. Po 2 dniach rano mam już problem i tak w kółko.

Dodam, że przed wymianą alternatora było dokładnie tak samo.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-01-2018, 10:13   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Jak nowy jest paragon,jest montowany w warsztacie to reklamuj-podejrzewam,że kupiłeś regenerowany w '' '' bo tego pełno.Ile kosztował.?
 
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 10-01-2018, 10:58   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


A jak z akumulatorem ? Sprawdził bym czy "prąd gdzieś nie ucieka" i powoduje spadki napięcia.
 
 
djrobson 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 30
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 10-01-2018, 13:19   
   Bolid: 1.1 MPI VAN i Punto2 FL 1.2 8V


Aku jest nowy (futura 47Ah), ładuje go automatyczna ładowarka długo, tzn prawidłowo wg pojemności. Rano po ładowaniu ma 13,6V i kręci jak szalony. Najlepsze jest to, że po wymianie na nowy (nie regenerowany, stary oddałem do regeneracji będzie na zapas) alternator efekt jest identyczny jak przed wymianą.

Dzisiaj jeszcze wieczorem posprawdzamy z majstrem przewody i masę. Kiedyś miałem urwaną masę i nie kręcił ale odpalał na pych.
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 12-01-2018, 18:09   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Sprawdź kabelek od wzbudzenia alternatora. Jak przekręcisz kluczyk na zapłon to świeci się kontrolka akumulatora? Jeśli już się świeci to jasno czy ledwie, ledwie? Gaśnie po rozruchu silnika? Sprawdź oba kable masowe. Jeden koło łapy silnika jeśli dobrze pamiętam, a drugi przykręcony do skrzyni.

PS: Seja już nie mam jakiś czas i nie jestem pewien lokalizacji...
 
 
djrobson 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 30
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: 15-01-2018, 10:20   
   Bolid: 1.1 MPI VAN i Punto2 FL 1.2 8V


Dzisiaj odpalam po 4 dniowym postoju na mrozie. Odpalił co ciekawe całkiem dobrze, napięcie na klemach 13,5V, po dodaniu gazu 13,6V. Kontrolka aku świeci normalnie i gaśnie po odpaleniu. Masa jest tylko jedna podłączona, tzn jeden kabel.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-01-2018, 01:04   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Za mało ładuje,tyle to ładuje sprawny, na światłach dmuchawie na maxa,radiu i grzanej szybie....14,1-14,3v volta na luzie po jeździe 900/1100 ładuje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum