Parzący prawy tylny HAMULEC - foty i wideo |
Autor |
Wiadomość |
ul7855
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 21-12-2017, 22:30
Bolid: 1.1 MPI LPG |
|
|
Od czasu kiedy wszystko smaruje włącznie z linką nic się nie zapieka i odbija jak należy.
Niektórzy tylko szmatą wyglancują i wkładają nowe elementy i nie dziwota że chodzi pół roku. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 14-01-2018, 15:24
Bolid: seicento |
|
|
po forum krążyła opinia że problem z blokującym się tyłem, przy hamowaniu, jest przez to, że szczeki są do 126p, te z linku tez są do fiata 126p, to w końcu ori do seja czy nie? Gdzie lezy prawda? |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 14-01-2018, 20:57
Bolid: seicento 899 |
|
|
endriu napisał/a: | po forum krążyła opinia że problem z blokującym się tyłem, przy hamowaniu, jest przez to, że szczeki są do 126p, te z linku tez są do fiata 126p, to w końcu ori do seja czy nie? Gdzie lezy prawda? |
Też jestem ciekaw gdzie leży prawda.Teraz wszystko jest ori, byle opchnąć. |
|
|
|
 |
raffi99
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 24 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 15-01-2018, 19:32
Bolid: sei MPi 2003 |
|
|
Witam tez jestem zainteresowany oryginałem mój tył też się na początku blokuje |
_________________ raffi99
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-01-2018, 00:59
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Mam takie i tył nie blokuje się ,do 126p mają ciut inną konstrukcję,te fomara był w którymś tam roku ori do sc. |
|
|
|
 |
raffi99
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 24 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 17-01-2018, 13:12
Bolid: sei MPi 2003 |
|
|
Witam to jak w końcu Paweł 1984 można montować i wierzyć że będzie ok |
_________________ raffi99
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 17-01-2018, 13:29
Bolid: Seicento |
|
|
mi tył zawsze się blokuje po pierwszych hamowaniach potem jest okej....dałem sobie z tym już spokój, problem występuje dosłownie chwile 2-3 hamowania i już jest normalnie... |
_________________
 |
|
|
|
 |
raffi99
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 24 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 17-01-2018, 16:20
Bolid: sei MPi 2003 |
|
|
Mam to samo to jest jednak niebezpieczne zwłaszcza teraz |
_________________ raffi99
 |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 17-01-2018, 17:46
Bolid: seicento 899 |
|
|
raffi99 napisał/a: | Mam to samo to jest jednak niebezpieczne zwłaszcza teraz |
Skąd ja to znam, wiem coś o tym |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-01-2018, 06:16
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
raffi99 napisał/a: | Witam to jak w końcu Paweł 1984 można montować i wierzyć że będzie ok |
Szczęki to tylko 1 z elementów układanki , do tego potrzebne dobre bębny,rozpieraki(ori),linka ori i nie naciągnięta na 3 ząbki.....wtedy jest ok,pomijam korektory przy pompie i wymianę płynu z porządnym odpowietrzeniem.
Ale odkąd trzymam się tych zasad to scs mam 10 lat ponad to nigdy problemu ww. z tyłem sie było,a jeżeli ktoś pyta o ten problem,zgadza się na koszty x3 vs. tanie zamienniki to robiłem to i reklamacji nie było....
Teraz mi się nawet nie chce patrzeć co z tyłu ludzie mają i jak to przegląd przechodzi,to,że się blokuje to pikuś,powinno nieraz się urwać |
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 23-01-2018, 14:20
Bolid: seicento |
|
|
Ja jako ciekawostkę dodam że dawno kiedyś, miałem przód nacinane brembo max + ferrodo premier, tył Ori bębny, ori cylinderki, ori rozpieraki, ori sprężynki, ori linka ręcznego, nowy płyn do tego szczęki ferrodo premier i problem z blokującym tyłem był dość znaczny. Mimo że to nie były tanie zamienniki. Ale jakość hamulców na suchym rewelacja |
|
|
|
 |
|