| 
		Wykres mocy i momentu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Krzysiek.WRC  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 33  Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 15:02   Wykres mocy i momentu
                                 
               Bolid: Fiat Seicento Young 900                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy widział ktoś kiedyś gdzieś wykres mocy i momentu obrotowego fabrycznego Seicento 0.9? | 
             
						
				_________________ Seicetno 900 1999r.
 
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
 
Fiat 126p 1989r.
 
Romet Ogar 205 1987r. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szymonek  		  
		 
         ĄĄĘĘĘ
  
  
                  Pomógł: 80 razy Wiek: 37  Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 15:06   
                                 
               Bolid: 1E 187                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               widział     | 
             
						
				_________________
  
 
 
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu...    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SiDoR  		  
		 
         Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit
  
  
                  Pomógł: 111 razy Wiek: 43  Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 15:13   
                                 
               Bolid: SIGNUM Z20NET '03,  VB Caravan X16XEL '99                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               widział w książce SAM NAPRAWIAM SEICENTO    | 
             
						
				_________________
 Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzysiek.WRC  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 33  Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 15:30   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento Young 900                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To mógłbyś mi w takim razie przesłać go np. na maila? | 
             
						
				_________________ Seicetno 900 1999r.
 
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
 
Fiat 126p 1989r.
 
Romet Ogar 205 1987r. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 olosc11mpi  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 20 razy Wiek: 52  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzysiek.WRC  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 33  Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 19:25   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento Young 900                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki za pomoc.
 
Ale z wykresu wynika, że maks. moment obrotowy ok. 70Nm jest przy 1700 obr.\min.
 
A w instrukcji pisze, że 70Nm jest przy 3250 obr.\min. | 
             
						
				_________________ Seicetno 900 1999r.
 
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
 
Fiat 126p 1989r.
 
Romet Ogar 205 1987r. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 *SmYkU*  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 39  Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 15 Skąd: Knurów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 22:45   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento Yong 899                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie no sorki chopak jest z mojego miasta ale to jakiś maniak,ile ty masz 15 lat to strach pomysleć co bedzie jakdorosniesz    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 olosc11mpi  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 20 razy Wiek: 52  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 09:42   
                                 
               Bolid: sc 1.1 MPI 2002                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzysiek.WRC napisał/a: | 	 		  Dzięki za pomoc.
 
Ale z wykresu wynika, że maks. moment obrotowy ok. 70Nm jest przy 1700 obr.\min.
 
A w instrukcji pisze, że 70Nm jest przy 3250 obr.\min. | 	  
 
 
No to jeszce lepiej - hamownia nei kłamie - a seryjne wykresiki - być może. Generalnie 900 bez dłubania to taki dupowozik po zakupy. Braciak po wypaleniu UPG musiał planować i o dziwo bryka odżyła na moje odczucie - ale może było z górki    .
 
 
A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? Coś poszukam w necie
 
 
Pozdro
 
 
http://img18.imageshack.u...ge=sc9007jt.jpg   proszę bardzooooooooo | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 27-07-2007, 09:50, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzysiek.WRC  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 33  Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 12:07   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento Young 900                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? | 	  
 
 
Tak dla ciekawości, żeby wiedzieć jak biegi zmieniać. | 
             
						
				_________________ Seicetno 900 1999r.
 
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
 
Fiat 126p 1989r.
 
Romet Ogar 205 1987r. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 olosc11mpi  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 20 razy Wiek: 52  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 19:21   
                                 
               Bolid: sc 1.1 MPI 2002                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzysiek.WRC napisał/a: | 	 		   	  | Cytat: | 	 		  | A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? | 	  
 
 
Tak dla ciekawości, żeby wiedzieć jak biegi zmieniać. | 	  
 
 
 
Dobre z tymi biegami - to ja CI powiem bo brat ma seja 900. I - bez wariacji bo jedynka słuzy do ruszania, II w zakresie20-50, III - normalnie to 40-70 ale ten bieg to jak tramwaj, mozna ciąć nawet w serii do 90 a.... w sporadycznych przypadkach (TIR na czołówce - nawet do 120 - brat tak uniakiem 900 wymiatał seryjnym), IV - no i o ile z III nie przegniesz to 70-90 tak cywilnie a na wariata to do momentu kiedy nie wpadniesz na pomysł zeby już V się przydała czyli 120. A potem bujasz się na V do 145-165 w zależności od farta (czyli od tego czy masz sejka fabrycznego zamulonego czy nadpobudliwego). A tak serio to mozesz sobie rekreacyjnie  juz przy 80 V zapodać i milutko sennie się bujać do roboty czy tez szkoły czy na wagary paląc swoje maks 5 literków na trasie nawet z kilkukrotnym wyprzedzaniem. Trasa to wg mojej definicji to jest minimalnie 30 km i 2 razy ustąp pierwszeństwa lub 2 razy światła czyli stójka przymusowa    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzysiek.WRC  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 33  Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 20:36   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento Young 900                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko    | 
             
						
				_________________ Seicetno 900 1999r.
 
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
 
Fiat 126p 1989r.
 
Romet Ogar 205 1987r. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 olosc11mpi  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 20 razy Wiek: 52  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 20:44   
                                 
               Bolid: sc 1.1 MPI 2002                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzysiek.WRC napisał/a: | 	 		  Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko    | 	  
 
 
 
 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO to dopiero ekonomika    Mój sąsiad fordem fiesta robi to samo identiko  - znaja sie chyba z TATĄ. 
 
A tak poważnie to moja psiapsiółka jak zrobiła prawko to ojciec jej mówi ze V to juz od 80 spokojnie moze wrzucać czyli on stary wyga jej tak radził czyli ona skumała ze skoro nie ma takiej wprawy i doświadczenia to wrzuci wcześniej     ha ha ha      czyli zgadnij kiedy. A le ludzie tak mają - myśla że jak zrzucą na 1500 obrotów to im mniej spali. BZDURA - na prostej to moze ale byle górka i kaszel murowany albo orkiestra zaworów. 80 to minimum na V żeby się nie cofać    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krysia [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 21:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzysiek.WRC napisał/a: | 	 		  Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko    | 	  
 
 
 
  Podejrzewam, że autko nawet pofrunie... z radości...     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ahamay  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 23 razy Wiek: 39  Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2007, 22:03   
                                 
               Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzysiek.WRC napisał/a: | 	 		  Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko    | 	  
 
 
 
ała...... biedny silnik .... | 
             
						
				_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
 
a na co dzień klekot JTD    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |