Wykres mocy i momentu |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek.WRC
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 26-07-2007, 15:02 Wykres mocy i momentu
Bolid: Fiat Seicento Young 900 |
|
|
Czy widział ktoś kiedyś gdzieś wykres mocy i momentu obrotowego fabrycznego Seicento 0.9? |
_________________ Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r. |
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 26-07-2007, 15:06
Bolid: 1E 187 |
|
|
widział |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 26-07-2007, 15:13
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
widział w książce SAM NAPRAWIAM SEICENTO |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
|
Krzysiek.WRC
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 26-07-2007, 15:30
Bolid: Fiat Seicento Young 900 |
|
|
To mógłbyś mi w takim razie przesłać go np. na maila? |
_________________ Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r. |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
|
|
|
|
Krzysiek.WRC
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 26-07-2007, 19:25
Bolid: Fiat Seicento Young 900 |
|
|
Dzięki za pomoc.
Ale z wykresu wynika, że maks. moment obrotowy ok. 70Nm jest przy 1700 obr.\min.
A w instrukcji pisze, że 70Nm jest przy 3250 obr.\min. |
_________________ Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r. |
|
|
|
|
*SmYkU*
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 15 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 26-07-2007, 22:45
Bolid: Fiat Seicento Yong 899 |
|
|
nie no sorki chopak jest z mojego miasta ale to jakiś maniak,ile ty masz 15 lat to strach pomysleć co bedzie jakdorosniesz |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 27-07-2007, 09:42
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
Krzysiek.WRC napisał/a: | Dzięki za pomoc.
Ale z wykresu wynika, że maks. moment obrotowy ok. 70Nm jest przy 1700 obr.\min.
A w instrukcji pisze, że 70Nm jest przy 3250 obr.\min. |
No to jeszce lepiej - hamownia nei kłamie - a seryjne wykresiki - być może. Generalnie 900 bez dłubania to taki dupowozik po zakupy. Braciak po wypaleniu UPG musiał planować i o dziwo bryka odżyła na moje odczucie - ale może było z górki .
A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? Coś poszukam w necie
Pozdro
http://img18.imageshack.u...ge=sc9007jt.jpg proszę bardzooooooooo |
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 27-07-2007, 09:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Krzysiek.WRC
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 27-07-2007, 12:07
Bolid: Fiat Seicento Young 900 |
|
|
Cytat: | A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? |
Tak dla ciekawości, żeby wiedzieć jak biegi zmieniać. |
_________________ Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r. |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 27-07-2007, 19:21
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
Krzysiek.WRC napisał/a: | Cytat: | A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? |
Tak dla ciekawości, żeby wiedzieć jak biegi zmieniać. |
Dobre z tymi biegami - to ja CI powiem bo brat ma seja 900. I - bez wariacji bo jedynka słuzy do ruszania, II w zakresie20-50, III - normalnie to 40-70 ale ten bieg to jak tramwaj, mozna ciąć nawet w serii do 90 a.... w sporadycznych przypadkach (TIR na czołówce - nawet do 120 - brat tak uniakiem 900 wymiatał seryjnym), IV - no i o ile z III nie przegniesz to 70-90 tak cywilnie a na wariata to do momentu kiedy nie wpadniesz na pomysł zeby już V się przydała czyli 120. A potem bujasz się na V do 145-165 w zależności od farta (czyli od tego czy masz sejka fabrycznego zamulonego czy nadpobudliwego). A tak serio to mozesz sobie rekreacyjnie juz przy 80 V zapodać i milutko sennie się bujać do roboty czy tez szkoły czy na wagary paląc swoje maks 5 literków na trasie nawet z kilkukrotnym wyprzedzaniem. Trasa to wg mojej definicji to jest minimalnie 30 km i 2 razy ustąp pierwszeństwa lub 2 razy światła czyli stójka przymusowa |
|
|
|
|
Krzysiek.WRC
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 12 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 27-07-2007, 20:36
Bolid: Fiat Seicento Young 900 |
|
|
Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko |
_________________ Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r. |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 27-07-2007, 20:44
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
Krzysiek.WRC napisał/a: | Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko |
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO to dopiero ekonomika Mój sąsiad fordem fiesta robi to samo identiko - znaja sie chyba z TATĄ.
A tak poważnie to moja psiapsiółka jak zrobiła prawko to ojciec jej mówi ze V to juz od 80 spokojnie moze wrzucać czyli on stary wyga jej tak radził czyli ona skumała ze skoro nie ma takiej wprawy i doświadczenia to wrzuci wcześniej ha ha ha czyli zgadnij kiedy. A le ludzie tak mają - myśla że jak zrzucą na 1500 obrotów to im mniej spali. BZDURA - na prostej to moze ale byle górka i kaszel murowany albo orkiestra zaworów. 80 to minimum na V żeby się nie cofać |
|
|
|
|
Krysia [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2007, 21:10
|
|
|
Krzysiek.WRC napisał/a: | Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko |
Podejrzewam, że autko nawet pofrunie... z radości... |
|
|
|
|
ahamay
Nałogowiec
Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 27-07-2007, 22:03
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
Krzysiek.WRC napisał/a: | Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko |
ała...... biedny silnik .... |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
|
|