FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wykres mocy i momentu
Autor Wiadomość
Krzysiek.WRC 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Knurów
Wysłany: 26-07-2007, 15:02   Wykres mocy i momentu
   Bolid: Fiat Seicento Young 900


Czy widział ktoś kiedyś gdzieś wykres mocy i momentu obrotowego fabrycznego Seicento 0.9?
_________________
Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r.
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 26-07-2007, 15:06   
   Bolid: 1E 187


widział :))
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
SiDoR 
Nadworny Mechanik
AngelInADevil'sSuit


Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 900
Skąd: Miasto Europa
Wysłany: 26-07-2007, 15:13   
   Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99


widział w książce SAM NAPRAWIAM SEICENTO :))
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
Krzysiek.WRC 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Knurów
Wysłany: 26-07-2007, 15:30   
   Bolid: Fiat Seicento Young 900


To mógłbyś mi w takim razie przesłać go np. na maila?
_________________
Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r.
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 26-07-2007, 18:11   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/30.jpg tu masz seria i po GT u CHOJNACKIEGO. \
Ciebie interesuje tylko seria więc na GT nie spogladaj :))
 
 
 
Krzysiek.WRC 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Knurów
Wysłany: 26-07-2007, 19:25   
   Bolid: Fiat Seicento Young 900


Dzięki za pomoc.
Ale z wykresu wynika, że maks. moment obrotowy ok. 70Nm jest przy 1700 obr.\min.
A w instrukcji pisze, że 70Nm jest przy 3250 obr.\min.
_________________
Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r.
 
 
*SmYkU* 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 15
Skąd: Knurów
Wysłany: 26-07-2007, 22:45   
   Bolid: Fiat Seicento Yong 899


nie no sorki chopak jest z mojego miasta ale to jakiś maniak,ile ty masz 15 lat to strach pomysleć co bedzie jakdorosniesz :))
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 27-07-2007, 09:42   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


Krzysiek.WRC napisał/a:
Dzięki za pomoc.
Ale z wykresu wynika, że maks. moment obrotowy ok. 70Nm jest przy 1700 obr.\min.
A w instrukcji pisze, że 70Nm jest przy 3250 obr.\min.


No to jeszce lepiej - hamownia nei kłamie - a seryjne wykresiki - być może. Generalnie 900 bez dłubania to taki dupowozik po zakupy. Braciak po wypaleniu UPG musiał planować i o dziwo bryka odżyła na moje odczucie - ale może było z górki :)) .

A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.????? Coś poszukam w necie

Pozdro

http://img18.imageshack.u...ge=sc9007jt.jpg proszę bardzooooooooo
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 27-07-2007, 09:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysiek.WRC 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Knurów
Wysłany: 27-07-2007, 12:07   
   Bolid: Fiat Seicento Young 900


Cytat:
A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.?????


Tak dla ciekawości, żeby wiedzieć jak biegi zmieniać.
_________________
Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r.
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 27-07-2007, 19:21   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


Krzysiek.WRC napisał/a:
Cytat:
A po co Ci te wykresy szcegółowe - piszesz jakąś pracę semestralną.?????


Tak dla ciekawości, żeby wiedzieć jak biegi zmieniać.



Dobre z tymi biegami - to ja CI powiem bo brat ma seja 900. I - bez wariacji bo jedynka słuzy do ruszania, II w zakresie20-50, III - normalnie to 40-70 ale ten bieg to jak tramwaj, mozna ciąć nawet w serii do 90 a.... w sporadycznych przypadkach (TIR na czołówce - nawet do 120 - brat tak uniakiem 900 wymiatał seryjnym), IV - no i o ile z III nie przegniesz to 70-90 tak cywilnie a na wariata to do momentu kiedy nie wpadniesz na pomysł zeby już V się przydała czyli 120. A potem bujasz się na V do 145-165 w zależności od farta (czyli od tego czy masz sejka fabrycznego zamulonego czy nadpobudliwego). A tak serio to mozesz sobie rekreacyjnie juz przy 80 V zapodać i milutko sennie się bujać do roboty czy tez szkoły czy na wagary paląc swoje maks 5 literków na trasie nawet z kilkukrotnym wyprzedzaniem. Trasa to wg mojej definicji to jest minimalnie 30 km i 2 razy ustąp pierwszeństwa lub 2 razy światła czyli stójka przymusowa :))
 
 
 
Krzysiek.WRC 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Knurów
Wysłany: 27-07-2007, 20:36   
   Bolid: Fiat Seicento Young 900


Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko :wesoly:
_________________
Seicetno 900 1999r.
FSO Polonez 1,5 X 1983r.
Fiat 126p 1989r.
Romet Ogar 205 1987r.
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 52
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 27-07-2007, 20:44   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


Krzysiek.WRC napisał/a:
Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko :wesoly:




OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO to dopiero ekonomika :mg: Mój sąsiad fordem fiesta robi to samo identiko - znaja sie chyba z TATĄ.
A tak poważnie to moja psiapsiółka jak zrobiła prawko to ojciec jej mówi ze V to juz od 80 spokojnie moze wrzucać czyli on stary wyga jej tak radził czyli ona skumała ze skoro nie ma takiej wprawy i doświadczenia to wrzuci wcześniej :mg: ha ha ha :mg: czyli zgadnij kiedy. A le ludzie tak mają - myśla że jak zrzucą na 1500 obrotów to im mniej spali. BZDURA - na prostej to moze ale byle górka i kaszel murowany albo orkiestra zaworów. 80 to minimum na V żeby się nie cofać :))
 
 
 
Krysia
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2007, 21:10   

Krzysiek.WRC napisał/a:
Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko :wesoly:



Podejrzewam, że autko nawet pofrunie... z radości... :lol:
 
 
ahamay 
Nałogowiec


Pomógł: 23 razy
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 128
Skąd: Zabrze
Wysłany: 27-07-2007, 22:03   
   Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd


Krzysiek.WRC napisał/a:
Ja jeszcze prawka nie mam, ale załamuje ręce, jak tata z uporem maniaka wrzuca V przy 60. Nieważne czy prosta, czy górka czy co, on zawsze chce jechać na V, bo chyba myśli, że w ten sposób oszczędza paliwo. To autko sobie porządnie pojeździ, jak zrobię to prawko :wesoly:



ała...... biedny silnik ....
_________________
1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum