regulacja luzu zaworowego 1.1 MPI |
Autor |
Wiadomość |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2015, 18:37
|
|
|
biznesik napisał/a: | A to zdjecia po zdemontowaniu pokrywy zaworow olej shell helix 5W40 |
i tak właśnie to powinno wyglądać dobra baza i wysoki TBN dają czystość jak z fabryki a stan krzywek to solidny pakiet ZDDP + bor z molibdenem
ps.większej reklamy Shell'owi Ultra jeszcze nikt na forum nie zrobił |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2015, 18:44
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Trzeba przyznac ze czysciutko pod pokrywa nawet na zdjeciach tego az tak nie widac, rotax a luzy dobre mam? Olej tez ma znaczenie do rozregulowywania sie luzow? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2015, 18:51
|
|
|
biznesik napisał/a: | Trzeba przyznac ze czysciutko pod pokrywa nawet na zdjeciach tego az tak nie widac | cud mód orzeszki Panie luz masz elegancki i nic nie ruszaj olej o dobrych właściwościach smarnych i lepkościowych to mniejsze zużycie krzywek i płytek czyli pośrednio ma wpływ ponieważ nie trzeba nadrabiać ubytku materiału grubszą płytką - biorąc pod uwagę Twój przebieg i stan wałka śmiem twierdzić że 400kkm to minimalny resurs tego silnika no chyba że oszalejesz i pójdziesz w Castrola
ps. stan wałka wskazuje na brak suchych startów - to tak nawiązując do polarności bazy GTL |
|
|
|
 |
ul7855
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 26-07-2015, 18:56
Bolid: 1.1 MPI LPG |
|
|
Dolna granica już osiągnięta i w zasadzie kwalifikuje się do regulacji.
Ja osobiście jednak bym pojeździł jeszcze trochę. Wszak do ideału brakuje tylko po ok 0.05. Pozdejmowanie na wszystkich 5 setek nie wpłynie tu na nic. Tak uważam.
Skręcić. |
|
|
|
 |
MichałFIAT
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 165 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 01-08-2015, 17:10
Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r |
|
|
Witam płytki powinny być dostępne w intercarsie wawa ul Arkuszowa |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-08-2015, 14:12
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
MichałFIAT napisał/a: | Witam płytki powinny być dostępne w intercarsie wawa ul Arkuszowa |
Mowa o plytkach do seja z glowicami po 2005 roku tylko w aso z przed 2005 roku owszem sa dostepne w intercarsie |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2018, 10:06
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Zabieram sie znowu za regulacje luzow. Czy napewno w nowej glowicy po 2005 roku najlepiej ustawiac na 0,3 S, 0,4 W? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-08-2018, 23:31
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Ten silnik pozmianowy,seryjny najlepiej chodzi na luzie 0,35s, 0,45w-tak ustawiałem w vanie i Pandzie. Chociaż jak Ci akurat wyjdzie 0,3, 0, 4 też jest dobrze, byle nie mniej. |
|
|
|
 |
|