FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana głowicy z 1.1 na 1.2
Autor Wiadomość
Esoczi 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 16-05-2018, 09:22   Zmiana głowicy z 1.1 na 1.2
   Bolid: Seicento 1.1 Sporting


Witam Panowie mam takie drobne pytanie czego potrzebuje do zmiany głowicy na 1.2 75 km??
 
 
woytek9 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 44
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-06-2018, 07:27   
   Bolid: całkiem szybka vanna


głowicę, uszczelkę głowicy,
kol ssący z listwą, wtryskami i przepustnicą, dolot
kawałek wiązki do podłączenia wtrysków,
kolektor wydechowy może być z 1.1spi, ale dobrze założyć od razu 4-2-1
pompę paliwa 3b
komputer od 1.2 chociaż na tym z 1.1 też odpali
no i dobrze by było nowy rozrząd itd
_________________
www.autotek.pl
ewyciagarki.eu
 
 
mario91 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 550
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-08-2018, 03:41   
   Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD


Taka przeróbka daje pełne 75 koni jakie było w silniku 1.2? Doły tych silników różnią się jakoś znacznie, czy tylko głowica i ogólnie góra była inna?
 
 
Guzon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Chojnice
Wysłany: 30-08-2018, 08:21   
   Bolid: Seicento Active 1108 MPi


Da jakieś 60-70 KM. Masz inne tłoki i inne wykorbienie, co za tym idzie - większy moment.(oczywiście w 1.2)

Gdzieś kiedyś czytałem, że 1.1 z górą od 1.2 objeżdżało pełne 1.2- ale tutaj niech się inni wypowiedzą.

Możesz wykorzystać swoją listwę wtryskową nie trzeba składać tego całego powrotu, no chyba, że w 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-09-2018, 23:09   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


mario91 napisał/a:
Taka przeróbka daje pełne 75 koni jakie było w silniku 1.2? Doły tych silników różnią się jakoś znacznie, czy tylko głowica i ogólnie góra była inna?

Taka przeróbka daje wzrost mocy,ile zależy od 30 czynników,głowica 1.2 tak sobie wzięta,posadzona na dół 1.1 na pompie 3 bary i nie strojonym kompie 1.2 daje 62-65km max.z momententem prawie jak 1.1.Głowica 1.2 obrobiona i lekko splanowana,z zimnym dolotem,kompem 1.2 75 po dostrojeniu, daje przyrosty w okolicach 70-75kmz ładnym przebiegiem,ale wciąż momentem w okolicach 100nm.Zaleta jest mniejszy skok tłoka w 1.1 i szybsze wkręcanie na obroty i na ostrzejszym wałku niz 866 porządna góra i moc w okolicach 80-84km.Głowica 1.2 rózni sie nieznacznie wielkościa zaworów, wiekszymi kanałami i jak jest z wałkiem to powinien byc 866/998.To samo co ma głowica 1.2 75 uzyskasz wydajac z 1500zł na obróbkę 1.1 no może trochę więcej,a z głowicy 1.2 75 wycisniesz jeszcze wiecej.Ile da hamownia i 30 czynników Ci powie to nie 2+2=4 :wink:
Wiertarkę do kręcenia powyżej hondy otrzymujesz jak posadzisz taka obrobiona głowicę ze sportowym wałkiem na dół 1.0 fire uno np.-wtedy z dołu do 3-4 tys nic potem do 8 tys kręci jak wsciekły-ale to do sportu. :wink:
 
 
 
mario91 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 550
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-09-2018, 20:24   
   Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD


Póki co tylko gdybam, ale kiedyś pewnie przyjdzie do wymiany uszczelki pod głowicą i jakbym wtedy skołował sobie taką głowicę od 1.2 z kolektorem dolotowym i odpowiednim kompem, to zastanawiało mnie czy byłby jakiś odczuwalny przyrost mocy.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-09-2018, 20:48   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


mario91 napisał/a:
Póki co tylko gdybam, ale kiedyś pewnie przyjdzie do wymiany uszczelki pod głowicą i jakbym wtedy skołował sobie taką głowicę od 1.2 z kolektorem dolotowym i odpowiednim kompem, to zastanawiało mnie czy byłby jakiś odczuwalny przyrost mocy.

Sama głowica jeszcze w 1.1mpi wymaga sporo przeróbek osprzętu.
PS.Co wy tak z tą magią z tej głowicy-różnice między 1.0 1.1 spi, 1.2 spi 1.2 mpi 60km są minimalne, dopiero obróbka wałek dolot komp strojenie wydech daje sporo % przyrost przede wszyskim mocy.Sama posadzona na blok 1.1 MPi wymaga zmiany kompa,dolotu i z wałkiem 866 daje ok 20% mocy,po strojeniu inaczej nigdy nie spotkałem większych przyrostów bo leciutko większy przekrój kanałów dolotowych i ok 2mm większe zawory wydechowe nie zrobią rakiety-sekret tkwi w obróbce takiej głowicy wałku 866 kolektorze 4-2-1 pseudo i kopie który na wielopunkcie nie jest i nie był nigdy w punto/palio/siena eko.Jest to tylko najlepsza baza do rozwoju z głowic fire...pod warunkiem , że nie spod płotu :))
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum