| Zmiana głowicy z 1.1 na 1.2 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Esoczi   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 16 Maj 2018
 Posty: 1
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |    Wysłany: 16-05-2018, 09:22   Zmiana głowicy z 1.1 na 1.2 Bolid: Seicento 1.1 Sporting
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Panowie mam takie drobne pytanie czego potrzebuje do zmiany głowicy na 1.2 75 km?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | woytek9   nówka sztuka ;)
 
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 01 Paź 2007
 Posty: 44
 Skąd: Żywiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2018, 07:27 Bolid: całkiem szybka vanna
 | 
 |  
               | 
 |  
               | głowicę, uszczelkę głowicy, kol ssący z listwą, wtryskami i przepustnicą, dolot
 kawałek wiązki do podłączenia wtrysków,
 kolektor wydechowy może być z 1.1spi, ale dobrze założyć od razu 4-2-1
 pompę paliwa 3b
 komputer od 1.2 chociaż na tym z 1.1 też odpali
 no i dobrze by było nowy rozrząd itd
 |  
				| _________________ www.autotek.pl
 ewyciagarki.eu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario91   Nałogowiec
 
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 25 Lut 2015
 Posty: 550
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-08-2018, 03:41 Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Taka przeróbka daje pełne 75 koni jakie było w silniku 1.2? Doły tych silników różnią się jakoś znacznie, czy tylko głowica i ogólnie góra była inna? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Guzon   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 29 Sie 2018
 Posty: 7
 Skąd: Chojnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-08-2018, 08:21 Bolid: Seicento Active 1108 MPi
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Da jakieś 60-70 KM. Masz inne  tłoki i inne wykorbienie, co za tym idzie - większy moment.(oczywiście w 1.2) 
 Gdzieś kiedyś czytałem, że 1.1 z górą od 1.2 objeżdżało pełne 1.2- ale tutaj niech się inni wypowiedzą.
 
 Możesz wykorzystać swoją listwę wtryskową nie trzeba składać tego całego powrotu, no chyba, że w 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Paweł1984   spamer team
 Jasper84
 
 Pomógł: 160 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Sie 2007
 Posty: 1212
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-09-2018, 23:09 Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mario91 napisał/a: |  	  | Taka przeróbka daje pełne 75 koni jakie było w silniku 1.2? Doły tych silników różnią się jakoś znacznie, czy tylko głowica i ogólnie góra była inna? | 
 Taka przeróbka daje wzrost mocy,ile zależy od 30 czynników,głowica 1.2 tak sobie wzięta,posadzona na dół 1.1 na pompie 3 bary i nie strojonym kompie 1.2 daje 62-65km max.z momententem prawie jak 1.1.Głowica 1.2 obrobiona i lekko splanowana,z zimnym dolotem,kompem 1.2 75 po dostrojeniu, daje przyrosty w okolicach 70-75kmz ładnym przebiegiem,ale wciąż momentem w okolicach 100nm.Zaleta jest mniejszy skok tłoka w 1.1 i szybsze wkręcanie na obroty i na ostrzejszym wałku niz 866 porządna góra i moc w okolicach 80-84km.Głowica 1.2 rózni sie nieznacznie wielkościa zaworów, wiekszymi kanałami i jak jest z wałkiem to powinien byc 866/998.To samo co ma głowica 1.2 75 uzyskasz wydajac z 1500zł na obróbkę 1.1 no może trochę więcej,a z głowicy 1.2 75 wycisniesz jeszcze wiecej.Ile da hamownia i 30 czynników Ci powie to nie 2+2=4
   Wiertarkę do kręcenia powyżej hondy otrzymujesz jak posadzisz taka obrobiona głowicę ze sportowym wałkiem na dół 1.0 fire uno np.-wtedy z dołu do 3-4 tys nic potem do 8 tys kręci jak wsciekły-ale to do sportu.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario91   Nałogowiec
 
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 25 Lut 2015
 Posty: 550
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2018, 20:24 Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Póki co tylko gdybam, ale kiedyś pewnie przyjdzie do wymiany uszczelki pod głowicą i jakbym wtedy skołował sobie taką głowicę od 1.2 z kolektorem dolotowym i odpowiednim kompem, to zastanawiało mnie czy byłby jakiś odczuwalny przyrost mocy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Paweł1984   spamer team
 Jasper84
 
 Pomógł: 160 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Sie 2007
 Posty: 1212
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2018, 20:48 Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mario91 napisał/a: |  	  | Póki co tylko gdybam, ale kiedyś pewnie przyjdzie do wymiany uszczelki pod głowicą i jakbym wtedy skołował sobie taką głowicę od 1.2 z kolektorem dolotowym i odpowiednim kompem, to zastanawiało mnie czy byłby jakiś odczuwalny przyrost mocy. | 
 Sama głowica jeszcze w 1.1mpi wymaga sporo przeróbek osprzętu.
 PS.Co wy tak z tą magią z tej głowicy-różnice między 1.0 1.1 spi, 1.2 spi 1.2 mpi 60km są minimalne, dopiero obróbka wałek dolot komp strojenie wydech daje sporo % przyrost przede wszyskim mocy.Sama posadzona na blok 1.1 MPi wymaga zmiany kompa,dolotu i z wałkiem 866 daje ok 20% mocy,po strojeniu inaczej nigdy nie spotkałem większych przyrostów bo leciutko większy przekrój kanałów dolotowych i ok 2mm większe zawory wydechowe nie zrobią rakiety-sekret tkwi w obróbce takiej głowicy wałku 866 kolektorze 4-2-1 pseudo i kopie który na wielopunkcie nie jest i nie był nigdy w punto/palio/siena eko.Jest to tylko najlepsza baza do rozwoju z głowic fire...pod warunkiem , że nie spod płotu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |