FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z montażem sprężyny w bębnie tylnym
Autor Wiadomość
krystian84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 42
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-04-2019, 15:47   problem z montażem sprężyny w bębnie tylnym
   Bolid: fiat 600 1.1 mpi 2010


chodzi o założenie sprężyny dolnej masakra nie mogę założyć górna poszła bez problemu. macie na tą dolną sprężyny jakieś patenty?
 
 
jackst 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 26
Skąd: Mazury Ełk
Wysłany: 26-04-2019, 20:31   Re: problem z montażem sprężyny w bębnie tylnym
   Bolid: Seicento 1.1 spi


najpierw zakłada sie dolna a później góną, tak jak załozyles dodatkowo rozpreza Ci szczeki na dole , dobre cęgi i para w łapie i daje rade
 
 
Magikrealista 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 368
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-04-2019, 21:57   
   Bolid: Ceed 1.4 DOHC



Śrubokrętem naciągasz i sama wjedzie, wrzucam schemat dla potomnych :-P
Zawsze tak robiłem.
_________________

 
 
krystian84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 42
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-04-2019, 06:44   
   Bolid: fiat 600 1.1 mpi 2010


dziękuje przez tą sprężynę złamałem szczypce do naciągania sprężyn hamulcowych...
 
 
mario91 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 550
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2019, 23:51   
   Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD


Ja się siłowałem z nią dobre kilkanaście minut, ale później zrozumiałem, że to można (a nawet trzeba) zrobić sposobem ;) Mianowicie zakładasz sprężynę na szczęki przed włożeniem ich na miejsce, a następnie - ze sprężyną założoną - po prostu upychasz je na siłę. Zaczynasz od dołu, wkładasz dolne krawędzie na swoje miejsce, później upychasz resztę na siłę. Jak masz założoną piastę to będziesz musiał trochę pomanewrować, ale ja to zrobiłem po obu stronach. Z jednej strony miałem piastę oryginalną (z podcięciami) i tu poszło łatwiej, z drugiej już wymienioną ale też dałem rady. Kombinuj moim sposobem, w pewnym momencie sam załapiesz co i jak, a szczęki razem ze sprężyną same wskoczą na swoje miejsce. Po prostu robiąc to tą metodą zrobi się swoista dźwignia, dzięki które pokonanie ogromnego oporu tej sprężyny nie będzie problemem. Naciągać ręcznie szczypcami nie polecam, bo nie dość że trzeba mieć pary jak Pudzian (i podłożyć porządne klocki pod koła - autentycznie trzeba ciągnąć tak, że auto ma ochotę spaść z lewarka), to sprężyna może się omsknąć, a wtedy wystrzeli z taką energią, że może łatwo wybić oko, albo coś w tym rodzaju ;)
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-05-2019, 01:45   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Śrubokręt byle mocny i kombinerki-trochę pary w łapie ciągniesz w stronę otworu a kombinerkami/szczypcami dociskasz na przyszłość :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum