FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc przy swapie 1.1 SPI na 1.2 MPI 75KM
Autor Wiadomość
mateuszpzn 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-06-2019, 23:11   
   Bolid: SCS Abarth


Odkręcona max, poprowadzona najlepiej jak tylko można było, oryginał. Ale to jest póki co najmniejszy problem. Dziś próbowałem odpalić a tu ni chu chu. Rozrząd ustawiony idealnie na punktach, iskra jest, świece przewody i cewki nowe, paliwo dochodzi, czujnik położenia wału nówka, wszystko podpięte, pompa paliwa zmieniona na tą od 1.2 i tylko kręci i kręci. Nie wiem co mam jeszcze zrobić/sprawdzić. Pomocy Sejomani
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-06-2019, 01:22   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Masz możliwość sprawdzenia błędów? Komp. jest z 1.2 8v bez Imo/ze zdjętym?
Spróbuj odkręcić tą linkę tak,żeby przepustnica była w pozycji tak jak lika by była ok.Czujnik położenia wału na wtyczce ma dobry kontakt,odległość od kółka fonicznego nie jest większa niż 2 mm(prawidłowo-0,5mm-1,4mm). Dodaj coś więcej-jakiś filmik-lampka wtrysku się pali? Przekaźnik czarny od wtrysku(tu u Ciebie już wtrysków)-sprawny,bez nadpalonych nóżek?-ten 10A.? Przyczyn jak widzisz jest dużo-masa silnika na budzie i skrzyni jest przewodna?
 
 
 
mateuszpzn 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-06-2019, 13:42   
   Bolid: SCS Abarth


Wszystko przełożone z całego auta. Odpaliłem na całym zestawie z 1.2 gdy jeszcze miałem 1.1 w budzie i palił na strzała. Przerwa czujnika od kółka nie większą niż 1mm. Masa wszędzie sprawdzona. A ten przekaźnik to w którym miejscu będzie? Tego nie sprawdzałem. Kontrolka immo gaśnie krótka chwile po przekreceniu kluczyka A marchewka się nie święci
 
 
JevgieniJ 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-06-2019, 00:11   
   Bolid: Fiat Seicento VAN 1.1 2010


Paweł1984 napisał/a:
Czujnik położenia wału na wtyczce ma dobry kontakt,odległość od kółka fonicznego nie jest większa niż 2 mm(prawidłowo-0,5mm-1,4mm).


Łojezu! U mnie jest dobre 2 mm, aż zmierzę dokładnie. Zmniejszać? Piłować sam czujnik? Bo już przylega idealnie, a przerwa widać że nadal duża.
 
 
 
mateuszpzn 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-06-2019, 21:14   
   Bolid: SCS Abarth


Uff. Odpalił. Przyczyna? Aż wstyd się przyznać. Źle założyłem kółko z którego czujnik położenia wału łapie sygnał. po odpaleniu okazało się, że jedna cewka była trefna to założyłem starą i chodzi jak złoto. wydech ogarnięty ale zabrakło czasu na poskładanie przodu do kupy bo i na drugie auto musiał być czas. Wszystkim wielkie dzięki za pomoc i niezbędne porady. Pozdrawiam :D Jak wszystko ogarnę to postaram się nagrać filmik jak to chodzi ;)
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-06-2019, 01:38   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


JevgieniJ napisał/a:
Paweł1984 napisał/a:
Czujnik położenia wału na wtyczce ma dobry kontakt,odległość od kółka fonicznego nie jest większa niż 2 mm(prawidłowo-0,5mm-1,4mm).


Łojezu! U mnie jest dobre 2 mm, aż zmierzę dokładnie. Zmniejszać? Piłować sam czujnik? Bo już przylega idealnie, a przerwa widać że nadal duża.

Bardzo gubi zapłony na gorącym ? Jak nie to zostaw,jak gubi to podpiłuj,ale NIE czujnik, :mg: tylko plastik mocujący.Mnie gubił(fakt,że mój daleko od serii),to kiedyś przypomniało mi się,że pompę oleju dałem od pandy-po podpiłowaniu mocowań wchodzi milimetr i pracuje lepiej.Koło foniczne nie skorodowane na zębach i nie ma bicia bocznego?
PS.czarny jest obok czerwonego od pompy pod tym śmiesznym daszkiem.
 
 
 
mateuszpzn 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-06-2019, 20:49   
   Bolid: SCS Abarth


Witam witam. Niestety pojawił się dziś mały problem. Dotyczy on map sensora. Gdy jest podpięty z tym małym filterkiem lub bez dlawi silnik przy gwałtownym dodaniu gazu natomiast gdy jest odpięty i zaślepiony to ładnie reaguje ale nie trzyma równych wolnych obrotów. Podmieniałem sensor od 1.1 i od 1.2 I nadal to samo. Ktoś ma na to pomysł?
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 30-06-2019, 09:06   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


"beczułkę" rozumiem w dobrą stronę włożyłeś? :)
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
mateuszpzn 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Wrz 2017
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-06-2019, 11:51   
   Bolid: SCS Abarth


Chodzi Tobie o ten "filterek" ? Jeśli o to to tak w dobra stronę tak jak było wcześniej przy 1.1

Mały EDIT
Sytuacja opanowana. Podmieniłem czujniki temperatury (ten w głowicy i w kolektorze ssącym) na te od 1.1 I auto pracuje normalnie nawet przy gwałtownym dodaniu gazu płynnie wkręca się na obroty. Pozdro ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum