Ogrzewanie |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian_M26
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-10-2019, 17:47
Bolid: Seicento 900 |
|
|
W większości aut nie ma zaworów na nagrzewnicy tylko mieszanie powietrza z zewnątrz i przez nagrzewnice przepływa zawsze 100% możliwego płynu, często elektryczny termostat otwiera obieg na chłodnicę dopiero przy +95C lub więcej w zależności od temp zewnętrznej, zamykając przy +94C.
W 900 w połowie zakresu na 2/3 leci ciepłe, na wolnych obrotach letnie. Uszkodzony termostat poprostu słabo reaguje na spadek temp zamykając się dopiero przy +40C,ale chyba lepiej w tą stronę |
|
|
|
 |
shp29
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Paź 2017 Posty: 10 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: 09-10-2019, 06:39
Bolid: Sej 1.1 mpi |
|
|
a12345 dzięki za odpowiedź. Nie stety za wiele z grafiki nie wywnioskuje ale wiem juz ze to linka sie zagina. Swoja drogą. Odczepilem linkę od zaworu nagrzewnicy, ogrzewanie działa na max. Ale mimo braku polaczenia pokretlo w kabinie dalej sprężynuje. Czyżby zatarta linka w pancerzu? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-10-2019, 20:30
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Nie niedoregulowana na sprężynie/napinaczu półksiężycowym. |
|
|
|
 |
shp29
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Paź 2017 Posty: 10 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: 17-10-2019, 21:56
Bolid: Sej 1.1 mpi |
|
|
Dzięki Paweł. Więc trzeba pokombinowac z tym pokrętłem aby przestalo sprężynowac. Tylko to nieszczęsne mocowanie pancerza przy zaworze nagrzewnicy. Linka moze pociągnąć zawór ale przeciez go nie popcha w druga strone bo jest sprężysta. O co tu chodzi? |
|
|
|
 |
|