Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
centoo
Nałogowiec
Dołączył: 17 Gru 2019 Posty: 141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-05-2020, 15:47
Bolid: sCento |
|
|
Jak dasz sprezyne wiecej niz -30 to zarzniesz amorka. Musisz dac wtedy twardszy amor. MTS i TA-smietnik to najtansze co jest no dziala i jezdzi w skrocie do daily mysle ze ok jak upalac to lepiej cos lepszego kupic |
|
|
|
|
niegibki
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Maj 2020 Posty: 4 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-05-2020, 07:52
Bolid: Fiat Seicento Abarth |
|
|
Nawet nie daily a czasami pojeździć. Amorki sa prawie nowe, na badaniu tydzien sprawnosc swietna, wiec dam chyba eibachy - 30/30 plus rozporka i powinno byc sporo sztywniej nie?
Nie widze tu kompromisu pomiedzy KYB axel G - dobry, ale dlugosc standard i nie wiem czy sa sztywniejsze od serii? a z drugiej strony bilsteiny b6 za miliony monet. |
|
|
|
|
zabiel36
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Kwi 2022 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-05-2022, 10:26
Bolid: 600 1.1 MPI |
|
|
Dawno nikogo tu nie było, ale może ktoś odpowie bo takiego pytania tu nie znalazłem.
Mam zamówiony gwint KW V1. Prawdopodobnie będzie do założenia wcześniej niż docelowe felgi, które są w renowacji. Czy na jakiś czas da się założyć -75/50 (ewentualnie do podniesienia przód na max -47) na samochód, który ma w tej chwili balony 155/70 na seryjnej stalówce czy w ogóle nie da się wyjechać z warsztatu bo będzie tarło w środku o nadkola plastikowe (których wolałbym nie wyjmować) albo o coś innego? |
|
|
|
|
|