Lekko podwyższone obroty |
Autor |
Wiadomość |
jester94
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Gru 2021 Posty: 5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 05-12-2021, 20:59 Lekko podwyższone obroty
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Witam,
Irytują mnie podwyższone obroty w moim seico. Nie są to jakieś zawrotne wartości ale na postoju słychac że są one w granicach może 1200-1500. Silnik odpala za każdym razem, nie ma spadku mocy nic nie szarpie nic nie przerywa, czy to benzyna czy LPG nie ma znaczenia. Po odpaleniu jest wszystko ok ale gdy silnik nabierze troche temperaturym obroty wzrastaja. Poniżej bledy jakie wywala po kazdej trasie. Wspomne że wymieniłem czujnik polozenia wałka rozrzadu.
P0340
P0130
Dziekuje za info |
|
|
|
|
centoo
Nałogowiec
Dołączył: 17 Gru 2019 Posty: 141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-12-2021, 23:26
Bolid: sCento |
|
|
czujnik cieczy, czujnik powietrza, sonda lambda |
|
|
|
|
jester94
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Gru 2021 Posty: 5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 01-06-2022, 21:36
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Trochę się pozmieniało od ostatniego wpisu Byłem zmuszony do wymiany uszczelki pod głowicą. Gotowe. Niestety po wymianie uszczelki samóchod stracił bardzo na mocy. Co może być przyczyną? Jedyny błąd jaki wyskakuje to P0340. Napiecie na wtyczce od czujnika płożenia rozrządu okolo 5,02V. Wymieniłem na nowy czujnik ale bez zmian, dalej wywala ten błąd. Gdzie mam szukać rozwiązania?
|
|
|
|
|
centoo
Nałogowiec
Dołączył: 17 Gru 2019 Posty: 141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-06-2022, 10:03
Bolid: sCento |
|
|
ktorys kabel moze dostal po tylku |
|
|
|
|
jester94
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Gru 2021 Posty: 5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 06-06-2022, 20:49
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Który obstawiasz ? 😊 czy coś mogło pójść nie tak przy wymianie UPG? Na prawdę przed wymiana samochód miał dosyć mocy na dynamiczna jazdę niestety po wymianie ciężko się rozpędza a gdy osiągnie w końcu 100km/h graniczy z cudem żeby dalej się rozpędzał. |
|
|
|
|
jester94
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Gru 2021 Posty: 5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 06-06-2022, 21:19
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
troche live data
Description Yelue Units a
03 -Fuel System Status
Fuel System 1. dosedloop
Fuel System 2. NotReported
04- Calculated Load Value 3%
05 - Engine Coolant Temperature 69 °C
06 - Short Term Fuel Trim - Bank 1 -22,7 %
07 -Long Term Fuel Trim - Bank 1 -100 %
J 0B - Intake Manifold Absolute Pressure 33 kPa
A OC Engine RPM 852
0D -Vehide Speed 0 km/h
0E - Ignition Timing Advance for #1 Cylinder l 11
OF - Intake Air Temperature 30 °C
11- Absolute Throttle Position 0,0 %
14-Bank 1 - Sensor 1
‘Oxygen Sensor Output Voltage 0,180 V
Short Term Fuel in -7,0%
15-Bank 1 - Sensor 2
‘Oxygen Sensor Output Voltage 0,215 V
‘Short Term Fuel Trim 0,0 %
|
|
|
|
|
centoo
Nałogowiec
Dołączył: 17 Gru 2019 Posty: 141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-06-2022, 13:04
Bolid: sCento |
|
|
Jesli ma takie efkety to uklad zaplonowo-paliwowy obstawiam czyli swiecie, cewki, kable, cpw na pierwszy ogien. Do tego czujnik od temp, map sensor. Faluja obroty to krokowiec |
|
|
|
|
|