FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja wysokości świateł hydrokorektor vs silniczek el.
Autor Wiadomość
SiDoR 
Nadworny Mechanik
AngelInADevil'sSuit


Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 900
Skąd: Miasto Europa
  Wysłany: 18-10-2007, 08:28   Regulacja wysokości świateł hydrokorektor vs silniczek el.
   Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99


Witam

Ja obecnie zacząłem już się lekko mieszać.

Różni ludzie różnie piszą. Byli już tacy na forum co zmienili regulację z hydrokorektora na silniczki elektryczne. Ale ja nie widzę nigdzie wzmianki o reflektorach.

Tak więc mam pytanie do tych co to robili ostatnimi czasy, niech mi odpowiedzą, czy można włożyć regulację z silniczkiem do reflektorów w których był hydrokorektor ???

Na allegro można spotkać różne odmiany reflektorów i stąd wzięło się moje pytanie, gdyż w ofercie są reflektory pod hydraulikę, pod hydraulikę/elektrykę, elektrykę

Proszę o odpowiedz i najlepiej zdjęcia waszych reflektorków.

Pozdrawiam SiDoR
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-10-2007, 10:01   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


W czerwcu w moją 900 cofnął sprinter,macha do wymiany zderzak i reflektor.
I moja mysł-nareszcie szansa na przeróbkę,czyli pozbycie sie tych hydrokorektorów.
W sklepie fiata są 2 rodzaje reflektorów z mocowaniem pod hydrokorektor i pod silniczek elektryczny.Mechanik który to robił powiedział że do elekrycznej regulacji musi być reflektor z mocowaniem do silniczka,tak wiec kupiłem drugi z własnej kieszeni.
I tak się już po zrobieniu przyglądałem bo też mi się wydawało że reflektory są takie same i po prostu podczepiasz albo hydro,albo elektrykę.
Ale w przypadku oryginałów carello muszą być inne do tego i do tego.
Natomiast być może zamienniki pokombinowali spryciarze już uniwersalnie(chociaż cieżko mi to sobie wyobrazić jak to by pasowało),ale na 100% nie jestem pewien wiem natomiast że oryginalne są pod 2 rodzaje regulacji.
 
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-10-2007, 11:30   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Wszystkie reflektory do seja są identyczne jeśli idzie o mocowania, szkło i lustro. Ale w środku są plastikowe cięgna, które sterują pochyleniem lustra i tu jest różnica między hydro a elektr.

Sam się w to bawiłem i wiem jakie to upierdliwe :p trochę za dużo siły i pękają. A jak pęknie to nie trzyma wypustki siłownika I WSZYSTKO OD POCZąTKU :lol:

Do przeróbki na el trzeba poszukać rozbitych lamp {nie połamanych w środku}, wymontować z nich wspomniane plastiki i podmienić we własnym seju :cool:
 
 
SiDoR 
Nadworny Mechanik
AngelInADevil'sSuit


Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 900
Skąd: Miasto Europa
Wysłany: 18-10-2007, 11:36   
   Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99


prosiłbym w takim razie jeszcze o jakieś foto reflektora od tyłu abym wiedział dokładnie jakiego szukać na szrocie, ciekawe czy na bełchatowskim szrocie znajdę lampy od seja, pewnie nie :/

tak wiec czekam na zdjęcia
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-10-2007, 11:50   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Nie mogę obiecać ;( bo mam problemy z kompem ale postaram się coś zapodać :]
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
  Wysłany: 18-10-2007, 11:59   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


witam. Też noszę się z zamianą hydrauliki na elektrykę . Mam pytanie w zwiazku z tym czy oprócz silniczków potrzebna jest jakaś centralka do tego? i jak widziałęm inaczej wygląda przełącznik do sterowania tym ustrojstwem . Takie chyba są w sc.1100? różnią się od tych z 900.?
 
 
kaes
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2007, 17:45   

Witam!
Dobry link na ten temat:
http://www.dzida.republika.pl/manual4.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum