Regulacja wysokości świateł hydrokorektor vs silniczek el. |
Autor |
Wiadomość |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-10-2007, 10:01
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
W czerwcu w moją 900 cofnął sprinter,macha do wymiany zderzak i reflektor.
I moja mysł-nareszcie szansa na przeróbkę,czyli pozbycie sie tych hydrokorektorów.
W sklepie fiata są 2 rodzaje reflektorów z mocowaniem pod hydrokorektor i pod silniczek elektryczny.Mechanik który to robił powiedział że do elekrycznej regulacji musi być reflektor z mocowaniem do silniczka,tak wiec kupiłem drugi z własnej kieszeni.
I tak się już po zrobieniu przyglądałem bo też mi się wydawało że reflektory są takie same i po prostu podczepiasz albo hydro,albo elektrykę.
Ale w przypadku oryginałów carello muszą być inne do tego i do tego.
Natomiast być może zamienniki pokombinowali spryciarze już uniwersalnie(chociaż cieżko mi to sobie wyobrazić jak to by pasowało),ale na 100% nie jestem pewien wiem natomiast że oryginalne są pod 2 rodzaje regulacji. |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-10-2007, 11:30
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Wszystkie reflektory do seja są identyczne jeśli idzie o mocowania, szkło i lustro. Ale w środku są plastikowe cięgna, które sterują pochyleniem lustra i tu jest różnica między hydro a elektr.
Sam się w to bawiłem i wiem jakie to upierdliwe trochę za dużo siły i pękają. A jak pęknie to nie trzyma wypustki siłownika I WSZYSTKO OD POCZąTKU
Do przeróbki na el trzeba poszukać rozbitych lamp {nie połamanych w środku}, wymontować z nich wspomniane plastiki i podmienić we własnym seju |
|
|
|
|
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 18-10-2007, 11:36
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
prosiłbym w takim razie jeszcze o jakieś foto reflektora od tyłu abym wiedział dokładnie jakiego szukać na szrocie, ciekawe czy na bełchatowskim szrocie znajdę lampy od seja, pewnie nie
tak wiec czekam na zdjęcia |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-10-2007, 11:50
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Nie mogę obiecać bo mam problemy z kompem ale postaram się coś zapodać |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 18-10-2007, 11:59
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
witam. Też noszę się z zamianą hydrauliki na elektrykę . Mam pytanie w zwiazku z tym czy oprócz silniczków potrzebna jest jakaś centralka do tego? i jak widziałęm inaczej wygląda przełącznik do sterowania tym ustrojstwem . Takie chyba są w sc.1100? różnią się od tych z 900.? |
|
|
|
|
kaes [Usunięty]
|
|
|
|
|
|