Wysokie obroty silnika na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
Ola__M_
nówka sztuka ;)
Wiek: 41 Dołączyła: 13 Paź 2007 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-10-2007, 19:19 Wysokie obroty silnika na biegu jałowym
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Możliwe, że temat już był, ale nie znalazłam w 100% identycznych objawów.
Więc:
Auto na rozgrzanym silniku (benzyna) na biegu jałowym zaczyna dostawać wysokich obrotów silnika (nie wiem ile, bo nie mam obrotomierza), wrażenie takie jakby sam sobie dodawał gazu. Zawsze poprzedzone jest to takim "dławieniem" samochodu, nie może przyspieszyć itp. Po czasie owe dławienie ustaje i do końca jazdy pozostają już tylko te wysokie obroty. (Nie zapala się żadna kontrolna ostrzegawcza!).
Problem ten pojawia sie raz na jakiś czas, średnio raz w tygodniu (przy codziennym użytkowaniu samochodu).
Czy ktoś podejrzewa co jest przyczyną? |
|
|
|
 |
Klaudiusz [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 19:25
|
|
|
czesc owszem znam ten problem;) i nie licz ze tego naprawa jest tania(dla pocieszenia) masz sej 900cm z tego ciom widze, mianowicie padł ci POTENCJOMETR sterujace silnikiem krokowym lub tez sam silnik krokowy ale bardziej przystaje przy pierwszym narazie masz raz na tydzien potem 3 razy w tygodniu potem wiecej az w koncu dojedziesz ze spalonym sprzegłem do mechanika,,,, i zobaczysz sama ze czyszczenie siliczka krokowego w tym wypadku nie przyniesie sukcesu.... wiec jak nie masz kasy odstaw auto lub jak najszybciej polecam usunac ta usterke u mechaniora. U mnie w 1.1 mpi (cała przepustnica bo potencjometr i krokowy sa niewymienialne jakies 1350 zł ) pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Klaudiusz 29-10-2007, 19:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 30-10-2007, 08:17
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
Klaudiusz no to zes dame pocieszyl - nawet mi rece opadly
Klaudiusz napisał/a: | jakies 1350 z |
za 300pln masz na gwarancji calosc jak dobrze poszukasz , ale nie o tym.
Ola__M_ nalezalo by zaczac od elektrycznego sprawdzenia silniczka krokowego - dobry elektryk samochodowy napewno to zrobi. Warto tez sprawdzic wizualnie szczelnosc ukladu dolotowego (nawet sam wklad filtra) - profilaktycznie zeby nie pchac sie w niepotrzebne wydatki. Sam silniczek krokowy mozna z powodzeniem "wykapac" w benzynie i dobrze "przedmuchac" sprezonym powietrzem - w wiekszosci przypadkow pomaga. Wiec zacznij od najprostrzych (najtanszych) czynnosci.
Napisz jak postepy.
Pozdrawiam. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez ADAMSKY 30-10-2007, 08:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Ola__M_
nówka sztuka ;)
Wiek: 41 Dołączyła: 13 Paź 2007 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-10-2007, 09:17
Bolid: Seicento 900 |
|
|
W piątek auto zawita u mechanika i zobaczymy... |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 30-10-2007, 11:29
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
Jakby co, to silniczek krokowy mam tanio... |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
Klaudiusz [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 21:01
|
|
|
co ci da czyszczenie jak w krokowym czesciej urywaja sie "ząbki" a najczesciej ludzie mysla ze krokowy poszedł a tu potencjometr który steruje krokowcem i za nic w życiu ci błedy nie wyskocza na kompie a nastepna sprawa to moze to byc jeszcze uszczelka pod przepustnica chodz to sie bardzo zadko zdaza. |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 30-10-2007, 21:20
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
Klaudiusz napisał/a: | a jesli masz po 300 zł |
skontaktuj sie z tym Panem http://www.allegro.pl/ite..._uno_punto.html
To jest sprawa dotyczaca krokowca od 900tki wiec nie trzeba wymieniac calej przepustnicy , a oczyszczeniu samego "podejrzanego juz kilka tematow na forum bylo.
Zasada "zacznij od najprostrzych (najtanszych) czynnosci" chyba jest uzasadniona.
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|