FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP Seicento 1.2
Autor Wiadomość
face2121 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 2
Skąd: Jaworzynka
Wysłany: 16-07-2014, 20:51   SWAP Seicento 1.2
   Bolid: Seicento 900cc


Witam

Od ponad roku jestem właścicielem Seicento 900 i jak na mój gust ma troszkę za mało mocy.
Mam zamiar nabyć silnik 1.2 dla mojego bolidu :D Chciałbym się dowiedzieć z jakiego auta silnik najlepiej kupić i czy będę musiał też pomyśleć nad nową skrzynią biegów... i jakie będą koszta takiej zabawy :)
____________________________________

Odnośnie tuningu wizualnego mam też kilka pytań...
Czy zderzaki ze sportinga lub oryginalne zderzaki Abartha będą pasować do 900-tki?
Jakie najszersze opony założę na felgi 13"?

Czytałem coś o tym, że w Sportingach opony były troszeczkę szersze... Co było powodem zakładania szerszych opon? Czy po SWAPIE na 1.2 będę mógł założyć szersze niż można zakładać do 900?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam właścicieli Seicento :D
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-07-2014, 20:55   
   Bolid: Seicento 1242


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=9612 jest wszystko i jeszcze więcej.

http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=20967 i tutaj też :)

http://www.seicento.pl/vi...p=440645#440645 ,a tutaj szczegółowo :)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 17-07-2014, 18:00   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


face2121 napisał/a:
i jak na mój gust ma troszkę za mało mocy.


Masz dobry gust :))

face2121 napisał/a:
Mam zamiar nabyć silnik 1.2 dla mojego bolidu


1.2 tylko z turbo, a jeśli ma być N/A to zdecydowanie 1.4 16V

face2121 napisał/a:
czy będę musiał też pomyśleć nad nową skrzynią biegów...


Oczywiście!

face2121 napisał/a:
jakie będą koszta takiej zabawy


od 3 do 6tyś za N/A
turbo więcej, bo trzeba nad innymi układami popracować. Samochód musi skręcać, hamować itp. Seryjne hamulce palą się bardzo szybko.
_________________
Moje Seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum