FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Głośniki LG i Pioneer
Autor Wiadomość
jakub20 
nówka sztuka ;)

Wysłany: 10-11-2010, 21:44   Głośniki LG i Pioneer
   Bolid: Sejo 1.1

Ostrzegam, że w tych sprawach jestem laikiem i tu jest mój problem :(

Jak na ten moment mam radyjko Pioneer z wypisaną mocą na panelu 4 x 50 W, mam do tego głośniki 13 mm LG, z dosyć fajnie wyglądającą membraną (jak ktoś będzie chciał, to podam dokładne dane z instrukcji radia i głośników).

Zastanawiam się, gdzie będą lepiej grały - czy wyciąć dziury dla głośników z tyłu w tych plastikach, czy może z tyłu na tej tekturowej klapce od bagażnika? Skąd będzie lepiej grało?

Chciałbym też zakupić jakieś głośniki do przodu, 10 mm, zastanawiam się nad Pioneer TS-G1002i 120 W (opis z kartonika) za 111 zł, takie mają parametry techniczne:

System 2 drożny
Moc znamionowa [W] 25
Min. pasmo [Hz] 35
Maksymalna częstotliwość [Hz] 30
Skuteczność [db/W/m] 87
Impedancja [ohm] 4
Zastosowane technologie Głośnik współosiowy
Stożek IMPP

Inne Moc szczytowa 120 W

Głośniki LG takie (uczciwie powiem, że one się kurzą, bo nie wiem, jak założyć :( ) :

System 2 drożny
Moc znamionowa [W] 50
Inne Moc szczytowa 200 W

Peak input power: 120 W
Rated Input Power: 30 W
IMP. 4 ohms

Proszę Was o szybkie podpowiedzi, bo chciałbym to założyć z Tatą w ten weekend :) z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Lisek 
spamer team

Wysłany: 11-11-2010, 11:00   
   Bolid: Sc

więc tak:

te 10cm- nie zagrają ;] każdy ci to powie. pisałeś że lubisz słuchać muzyki itd. więc nie licz na jakąkolwiek jakość i bass ze zwykłych 10-tek. narazie możesz je śmiało wsadzić w miejsce seryjnych głośników.