FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czujnik temp. oleju + chłodnica oleju
Autor Wiadomość
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2014, 13:26   

KrisDG napisał/a:
Rotax24 niestety chwilowo jest niedostępny FUCHS więc może ten: http://sklep-oleje.pl/pl/...S-10W-50-5L/135 ?i do tego z jednego sklepu płukankę również millers?
- oczywiście :ok: to ta sama półka jakościowa i bardzo podobny skład :wink: płukanka z Millersa również jest świetnym wyborem a jej skład jest oparty na detergentach więc jest w pełni bezpieczna :wink:
 
 
KrisDG 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 58
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 01-09-2014, 13:50   
   Bolid: Seicento 1,4 16v


Ok Millers zalany + filtr KNECHT a wcześniej płukanka Millers :) . Niestety nie było mi dane sprawdzić temp. przy upalaniu, bo zmieniłem kółka na sliki i akurat się rozpadało :) Próby będą w przyszły weekend.
Zauważyłem iż na postoju jest niższa temp. i wynosi około 80 stopni natomiast ciśnienie jest prawie identyczne.
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2014, 20:04   

KrisDG napisał/a:
i wynosi około 80 stopni natomiast ciśnienie jest prawie identyczne
- to dobry objaw - zwiększyłeś przepływ ale dodatkowo przy oleju estrowym występuje dużo wyższa smarność filmu olejowego co dodatkowo obniża temperaturę :ok:
ps. zerknij jakie będzie ciśnienie przy maksymalnym dawaniu w palnik - prawda jest taka że estrowe sae50 nawet przy 150°C nadal będzie utrzymywał HTHS powyżej 4,5 pozostając sae50 a hydrokrakowane sae60 spadnie z HTHS do 3,5 pozostając słabą 40 - stką :wink:
 
 
KrisDG 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 58
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 06-09-2014, 09:13   
   Bolid: Seicento 1,4 16v


Nowe fakty: po wycieczce po mieście przy kilkunastu redukcjach i odcinkach temp oleju 120 stopni. W sumie według producenta do 125stopni jest ok. Zastanawiam się czy już to zostawić czy jeszcze zmniejszać lepkość a może faktycznie iść w zestaw z chłodnicą.
Opcja druga pesemistyczna, że mój silniczek ma jakies problemy i stąd taka temperatura.
Załączam film z dziwnym odgłosem z wydechu( pojawił się po ostatnim rajdzie), dodam że przy silniku tego nie słychać.
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
silnik: https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2014, 10:44   

Myślę że nie ma sensu montować chłodnicy ponieważ 120°C na tym oleju nie robi najmniejszego wrażenia CFS 10w50 bez uszczerbku wytrzymuje 150°C - myślę że po przejściu na CFS 5W40 lub RACE 5w40 nawet na KJS nie przekroczysz 125°C :wink:

ps. jak wspomniałeś w innym wątku dopiero po remoncie :cry:
 
 
Krysztal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: ?widnica
Wysłany: 29-09-2015, 08:23   
   Bolid: CC kit-car 1150, Seicento 1.1s




Potraficie powiedzieć czy jest to chłodnica oleju z Uno Turbo 1,3 czy 1.4 ?? i Czy da się to dopasować do Cinquecento ?

Sprawa dość pilna
_________________

http://powerecu.pl - montaż, strojenie ECU Master DET III
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum