FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przerobienie z II gen na sekwencje
Autor Wiadomość
Staszek 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Polska
  Wysłany: 22-12-2009, 16:00   przerobienie z II gen na sekwencje
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Witam wszystkich... mam pytanko czy jest możliwe przerobienie II generacji na sekwencję? pozdrowienia i wesołych :)
 
 
BADI 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Brodnica
Wysłany: 22-12-2009, 16:34   
   Bolid: E-39 523i


Czy to będzie jeszcze przeróbka czy już praktycznie cała instalacja.

Zostanie zbiornik przewody do gazu i nic więcej.
Do sekwencji musi być inny komp reduktor , wtryski gazu

W moim mieście zakładają na 4 cylindry sekwencję za około 2 tyś zł . W moim BMW mam sekwencję na razie chodzi bez problemu koszt 1,5 roku temu (6 cyl) 3 tyś . Byłem na hamowni pokazało 176 koni na benzynie i 173 konie na gazie jestem zadowolony
 
 
Kamil 
Bywalec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 81
Skąd: S1 ABARTH
Wysłany: 22-12-2009, 17:56   
   Bolid: sc900 '01/ AR 147fl '05 1.9 jtdm 150+ :)


Kolega ma racje większość elementów musi być innych a nie uzyskasz dzięki temu np. poprawy spalania. Widzę że masz 1.1 i jestem zdziwiony że masz gaz II gen a nie właśnie sekwencje.
 
 
Staszek 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 23-12-2009, 02:46   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


no właśnie taki bolid zakupiłem z gotową instalacją... dzięki wszystkim za odpowiedzi....

Cytat:
a nie uzyskasz dzięki temu np. poprawy spalania.


tu właśnie o to chodzi, sejek spala mi 10-12 na stówkę a to wszystko podobno przez nieszczelny reduktor. Tak pomyślałem skoro trzeba kupować nowy, to może dołożyć kasy i przerobić...... no ale do 2000 zł to trzeba by dołożyć sporo kasy :D No ale właśnie.... dlaczego nie poprawie spalania na sekwencji? Już nawet ze szczelnym reduktorem, ale wydawało mi się że na sekwencji będę miał bardzo podobne osiągi jak w benzynie.

pozdrowienia
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 23-12-2009, 13:14   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Staszek napisał/a:
no właśnie taki bolid zakupiłem z gotową instalacją... dzięki wszystkim za odpowiedzi....

tu właśnie o to chodzi, sejek spala mi 10-12 na stówkę a to wszystko podobno przez nieszczelny reduktor. Tak pomyślałem skoro trzeba kupować nowy, to może dołożyć kasy i przerobić...... no ale do 2000 zł to trzeba by dołożyć sporo kasy :D No ale właśnie.... dlaczego nie poprawie spalania na sekwencji? Już nawet ze szczelnym reduktorem, ale wydawało mi się że na sekwencji będę miał bardzo podobne osiągi jak w benzynie.

pozdrowienia


Jakie znowu 2 tyś zł. Homologację już masz, zmieniasz tylko reduktor, montujesz wtryski i nowy sterownik gazowy z wiązką. To wszystko z konfiguracją nie powinno przekroczyć 1000-1300 zł z robocizną.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
wojtasbaxter 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 13
Skąd: Czerwionka
Wysłany: 23-12-2009, 13:28   
   Bolid: Seicento 2003 1,1 MPI+LPG


dokładnie popieram przedmówcę, orientowałem się też w tym troche jakby wygladała taka przeróbka i powiedziano mi że koło 1000 zł
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum