przerobienie z II gen na sekwencje |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-12-2009, 16:00 przerobienie z II gen na sekwencje
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Witam wszystkich... mam pytanko czy jest możliwe przerobienie II generacji na sekwencję? pozdrowienia i wesołych |
|
|
|
|
BADI
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 2 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 22-12-2009, 16:34
Bolid: E-39 523i |
|
|
Czy to będzie jeszcze przeróbka czy już praktycznie cała instalacja.
Zostanie zbiornik przewody do gazu i nic więcej.
Do sekwencji musi być inny komp reduktor , wtryski gazu
W moim mieście zakładają na 4 cylindry sekwencję za około 2 tyś zł . W moim BMW mam sekwencję na razie chodzi bez problemu koszt 1,5 roku temu (6 cyl) 3 tyś . Byłem na hamowni pokazało 176 koni na benzynie i 173 konie na gazie jestem zadowolony |
|
|
|
|
Kamil
Bywalec
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 81 Skąd: S1 ABARTH
|
Wysłany: 22-12-2009, 17:56
Bolid: sc900 '01/ AR 147fl '05 1.9 jtdm 150+ :) |
|
|
Kolega ma racje większość elementów musi być innych a nie uzyskasz dzięki temu np. poprawy spalania. Widzę że masz 1.1 i jestem zdziwiony że masz gaz II gen a nie właśnie sekwencje. |
|
|
|
|
Staszek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 23-12-2009, 02:46
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
no właśnie taki bolid zakupiłem z gotową instalacją... dzięki wszystkim za odpowiedzi....
Cytat: | a nie uzyskasz dzięki temu np. poprawy spalania. |
tu właśnie o to chodzi, sejek spala mi 10-12 na stówkę a to wszystko podobno przez nieszczelny reduktor. Tak pomyślałem skoro trzeba kupować nowy, to może dołożyć kasy i przerobić...... no ale do 2000 zł to trzeba by dołożyć sporo kasy No ale właśnie.... dlaczego nie poprawie spalania na sekwencji? Już nawet ze szczelnym reduktorem, ale wydawało mi się że na sekwencji będę miał bardzo podobne osiągi jak w benzynie.
pozdrowienia |
|
|
|
|
barthez
Nałogowiec professional audio
Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 23-12-2009, 13:14
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Staszek napisał/a: | no właśnie taki bolid zakupiłem z gotową instalacją... dzięki wszystkim za odpowiedzi....
tu właśnie o to chodzi, sejek spala mi 10-12 na stówkę a to wszystko podobno przez nieszczelny reduktor. Tak pomyślałem skoro trzeba kupować nowy, to może dołożyć kasy i przerobić...... no ale do 2000 zł to trzeba by dołożyć sporo kasy No ale właśnie.... dlaczego nie poprawie spalania na sekwencji? Już nawet ze szczelnym reduktorem, ale wydawało mi się że na sekwencji będę miał bardzo podobne osiągi jak w benzynie.
pozdrowienia |
Jakie znowu 2 tyś zł. Homologację już masz, zmieniasz tylko reduktor, montujesz wtryski i nowy sterownik gazowy z wiązką. To wszystko z konfiguracją nie powinno przekroczyć 1000-1300 zł z robocizną. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
|
wojtasbaxter
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 01 Lis 2007 Posty: 13 Skąd: Czerwionka
|
Wysłany: 23-12-2009, 13:28
Bolid: Seicento 2003 1,1 MPI+LPG |
|
|
dokładnie popieram przedmówcę, orientowałem się też w tym troche jakby wygladała taka przeróbka i powiedziano mi że koło 1000 zł |
_________________
|
|
|
|
|
|