Zbiornik LPG w bagażniku a nie w kole zapasowym? |
Autor |
Wiadomość |
modzelo
nówka sztuka ;)
|
Wysłany: 30-08-2013, 13:14 Zbiornik LPG w bagażniku a nie w kole zapasowym?
Bolid: czarny sporting |
|
|
Czołem.
Niebawem kończy mi się ważność zbiornika LPG w moim seju. Ponieważ robię nim dziennie po 100 i więcej kilometrów muszę tankować do 3 dni (mam malutki zbiornik 33l). Niby pierdoła, ale uciążliwa. Podpowiedzcie- czy mogę zamontować większy zbiornik? taki, który będzie w bagażniku a nie w miejscu koła zapasowego? Jestem totalnie zielony, to moje pierwsze auto na gaz i mam je dopiero miesiąc.
Jak kwestia większego zbiornika w bagażniku wygląda od strony prawnej? Czy są jakieś przepisy które tego zabraniają albo zezwalają? Są wogóle zbiorniki, które wejdą do bagażnika seja? |
_________________ modzelo |
|
|
|
|
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-08-2013, 15:25 Re: Zbiornik LPG w bagażniku a nie w kole zapasowym?
Bolid: Audi |
|
|
modzelo napisał/a: | Czołem.
Niebawem kończy mi się ważność zbiornika LPG w moim seju. Ponieważ robię nim dziennie po 100 i więcej kilometrów muszę tankować do 3 dni (mam malutki zbiornik 33l). Niby pierdoła, ale uciążliwa. Podpowiedzcie- czy mogę zamontować większy zbiornik? taki, który będzie w bagażniku a nie w miejscu koła zapasowego? Jestem totalnie zielony, to moje pierwsze auto na gaz i mam je dopiero miesiąc.
Jak kwestia większego zbiornika w bagażniku wygląda od strony prawnej? Czy są jakieś przepisy które tego zabraniają albo zezwalają? Są wogóle zbiorniki, które wejdą do bagażnika seja? |
jeśli włożysz zbiornik o większej pojemności (niż ta co teraz) to nie będziesz miał dostępu do koła zapasowego |
|
|
|
|
slonik
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 31-08-2013, 16:33
Bolid: sc x3 |
|
|