FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
900 ccm - znaczne utraty mocy.
Autor Wiadomość
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 04-02-2013, 12:05   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


saper94 napisał/a:
Katalizator zostaje, za dużo kombinowania :P


Słuchaj nasz wybuchowy kolego ;) jak Cie polubiłem to Ci napisze tak .... nie ma żadnego kombinowania w 899 silniku - wydechu z wywaleniem katmena ;)

Kupujesz rurkę na długość kata +/- 10cm z odp fi 35 i po sprawie....


Wygląda to tak :

Cinquecento 900



Seicento 900




A słychać to tak w Cinquecento :

http://www.youtube.com/watch?v=xRlEcpjAwis


A tak słychać w Seicento start i potem od 0:36 sek masz na postoju

http://www.youtube.com/watch?v=eJNUnFmWwVs


Cytat:
Z tym filtrem pomyślę :D


stary co tu mysleć !!! jak jest fabryczny to juz będzie tak zasyfiony że cokolwiek nie zrobisz będzie gorzej..... wymień wszystko a i tak filtr będzie swoje % blokował
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 04-02-2013, 12:58   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


Mój też nie chce lecieć szybciej niż 140km/h, tylko chyba w moim MPI na długiej skrzyni prędkość maksymalną osiąga się na 4 biegu - orientuje się ktoś?? Policzyłem przełożenia i własnie na 4 biegu przy 5000obr/min osiąga deklarowane 150km/h. Na 5-tce musiałby lecieć ok. 180km/h przy tych obrotach.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 04-02-2013, 13:05   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Na długie lekko 170, pod 180 jak jest gita silnik polecisz na 5 biegu.... wiem z Reichu jechałem to skazówka była pomiędzy 170-180....

Teraz mam Schumacher skrzynie - zmieniana lekko jeszcze i max pod 160 podejdzie ;) na 5 biegu.... Ale za to ruszasz w 2 osoby z 2 biegu i 5 przy 60 możesz dać - buta i przyspiesza nieźle...


ale saper ma 900 więc S-kowa zwykła... A skoro mu szedł 140 lekko a teraz z bidą 120 ;P i go muli .....

Więc tak jak mówiłem - filtr, może kat ??? , i ewe cos z kompem - ale tu posty i gdybanie co by bylo gdyby nie pomogą bez obrazy....

Gdybym ja miał cos takiego to na drugi dzień auto ląduje na serwisie u nas i robią az znajdą i naprawią - zresztą przy każdym czymś co nie da sie od tak naprawić tak robię...
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 04-02-2013, 13:47   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


Tomek16f napisał/a:
Gdybym ja miał cos takiego to na drugi dzień auto ląduje na serwisie u nas i robią az znajdą i naprawią - zresztą przy każdym czymś co nie da sie od tak naprawić tak robię...


Gdybym oddał auto do mechanika na serwis i powiedział "róbcie aż znajdziecie" to chyba nie wypłaciłbym się - znając życie wymieniliby pół samochodu, a drugie pół zepsuli :)
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 04-02-2013, 13:51   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


luckyboy napisał/a:
Gdybym oddał auto do mechanika na serwis i powiedział "róbcie aż znajdziecie" to chyba nie wypłaciłbym się - znając życie wymieniliby pół samochodu, a drugie pół zepsuli :)


No to juz kwestia jakich masz mechaników ;) ja mam swoich, zaufanych.... od dziadka, przez ojca na syna i tak rodzinnie od lat... jeszcze się nie zdarzyło żeby coś zepsuli, naprawili więcej niz trzeba i kasowali jak za lexusa...

Cytat:
"róbcie aż znajdziecie"


TYLKO ten konkretny problem - ale to trzeba miec ludzi latami, doświadczenia, sprzętem zgórnej półki i chęciami = psycholi motoryzacyjnych - ja takich mam ;)

A nie jeden z tego lub innego forum miał problem, - 100 postów - N stron pisania i skończyło sie tak i tak na wizycie na serwisie.... tylko że na większych kosztach niz mogło być na początku, bo jeżdżąc z jednym uszkodzeniem - spowodowało awarie innych podzespołów.... ;) Tyle ...
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 04-02-2013, 16:37   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Przesiadam się na rower :|

Aktualnie przez najbliższe kilka miesięcy nie mam niestety czasu i kasy na takie operacje.
Filtra cenę jak zobaczyłem, to podziękowałem i stwierdziłem że to na pewno nie jego wina :lol:
Mi się dźwięk bez kata za cholerę nie podoba. Jak wieś tjun golfa identyczny...
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
Ostatnio zmieniony przez saper94 04-02-2013, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-02-2013, 17:05   
   Bolid: Seicento 1242


saper94, z kasą nie będzie źle. Nie wiem jak teraz ale kiedyś dobrze płacili za kata na szrocie ;) Wcześniej była mowa o pompie ,macher trochę poruszył temat. Ja bym jednak zobaczył do tej pompy TUTAJ w temacie innego użytkownika w ostatnim poście jest parę zdjęć ,"brudnej" pompy ;)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 04-02-2013, 17:11   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


No ale trzeba liczyć zakup kawałka rury i robociznę mechanika - wspawanie.
Samochodu ja się nie ruszam dopóki odpala, ja zajmuję się motocyklami :twisted:

I tak jak pisałem wyżej... tego dźwięku bez kata nie zniosę. Pierdzenie gorsze od piły spalinowej.
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
Ostatnio zmieniony przez saper94 04-02-2013, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dijack 
Nałogowiec
Noł lajf


Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 817
Skąd: Wieluń
Wysłany: 04-02-2013, 17:12   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Sory ale jeśli cena filtra paliwa jest wysoka to...
Szukaj tego rowera lepiej...
_________________
Pozdrawiam Szymon
SEICENTO NA FACEBOOK'U
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 04-02-2013, 17:15   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? To chyba wyklucza winę filtra :P
Coś czuję że po prostu ten silnik żyje własnym życiem jak ten w Cinquecento :D Tyle że z cieniasem do porządku doszedłem już, to temu odbija.
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 04-02-2013, 17:28   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


saper94 napisał/a:
Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? To chyba wyklucza winę filtra :P

Na postoju inne zapotrzebowanie na paliwo niż pod obciążeniem . Manometr u mechanika prawdę powie.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 04-02-2013, 17:30   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Zostaw kata , zostaw filtr ....

Podałem ci ewe przyczyny i skutki jeżeli to było by przyczyną....

Cytat:
I tak jak pisałem wyżej... tego dźwięku bez kata nie zniosę. Pierdzenie gorsze od piły spalinowej.


EEE tam nie ma źle, za to jak słyszę crosowe huczące KTM-y dużo huku zero efektu to dopiero jest nie do zniesienia...

Cytat:
Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka?


Szkoda że od razu wszystkiego nie piszesz.....

To jadąc zrób tak - jedź na maksa ile sie da jak zacznie go dławić to wywal bieg na luz i daj mu w deche ......... pytanie jest czy wtedy tez go zamuli czy pójdzie do odcinki???

Druga sprawa : spróbuj go odpalić rano i od razu daj mu w gar ! rusz i power but - OD RAZU MÓWIĘ wiem znaFcy że tak się nie robi ale musi coś spróbować ???

i powiedz jak było czy poszedł do końca czy go zmuliło tak samo na ZIMNYM silniku ....

tak na odległość usiłuje pomóc mając tu na miejscu podobne przypadki - czy to komp źle dawkuje ? czy układ napędowy umiera co raczej jest mało prawdopodobne i bardziej opcja 1 ale ....
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 04-02-2013, 17:45   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Nie żebym coś mówił, ale sejka w tyle KTM 125 zostawi spokojnie :P I nie ma co porównywać 2T z 4T ;)

Co będzie z sejkiem się zobaczy - odwiedzę mechanika. Jak będzie wymagało to wkładu finansowego, to odstawiam i szukam innego pojazdu.
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
marny02 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 274
Skąd: wielkopolska PCT
Wysłany: 04-02-2013, 17:58   
   Bolid: sicento 1.1/VB 2.0 16V


saper94 napisał/a:
Samochodu ja się nie ruszam dopóki odpala, ja zajmuję się motocyklami

Ten autek jest prostszy od motoru. Pojęcie o robocie masz.
saper94 napisał/a:
Na postoju go wkręcam do odcinki, a jakoś w jeździe go zatyka? To chyba wyklucza winę filtra

Wyjęcie pompy i czyszczenie zajmie góra godzinę. A syfu (błota) było u mnie co nie miara jak widać na zdjęciach które zapodał pieczar93. Moje auto zachowywało się podobnie jak twoje tylko u mnie jeszcze pompa strasznie hałasowała. Zabawę zaczął bym od zmiany filtra paliwa.
Cytat:
I tak jak pisałem wyżej... tego dźwięku bez kata nie zniosę. Pierdzenie gorsze od piły spalinowej.

To zamiast kata zapodaj sobie takie coś
http://moto.allegro.pl/tl...2991581275.html
_________________

 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 04-02-2013, 18:19   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Któryś raz powtarzam:
1) Nie mam kasy. Albo paliwo, albo części i samochód sobie będzie stał. A wydatków sporo wymaga.
2) Nie mam czasu.
3) Katalizator mi nie przeszkadza. Jest - niech sobie będzie, a roboty i wydatków nie dowalę za nic sobie. Do tego ten okropny hałas... ledwo co by jechał , a słychać z kilometra...
Motocykle to całkowicie coś innego niż samochody ;) Tego się nie porównuje. Tam masz wszystko inaczej. No i na wtryskach nie operowałem nigdy, tylko na gaźnikach. W motocyklu z 600 ccm masz na przykład 180 KM :P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ale teraz tak sobie myślę... wyciągnę z konta firmy kasy trochę :D Filtr wymienię w sobotę, pompę też przeczyszczę w sobotę ;) Katalizator może wytnę przy okazji wymiany łącznika elastycznego.
A czy podeszłaby może pompa od 1.1 MPI ? :devil2:

A czy naciąg paska klinowego może mieć wpływ na prędkość? bo zauważyłem że troche luźny jest... jak to naciągnąć, bo nigdzie nie znalazłem śrub... ;)
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum