FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czujnik temperatury MPI
Autor Wiadomość
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 09-02-2016, 18:50   czujnik temperatury MPI
   Bolid: 1.1 MPI


Witam czujnik w tym modelu rok 2003 jest wkręcony zaraz za termostatem w głowicę tak?

czy taki czujnik będzie pasował?:

http://allegro.pl/czujnik...5203934946.html

Jakie ogólnie może mieć objawy silnik gdzie temperatura na dworze jest 0 stopni a po podpięciu fiat ecu scanem pokazuje że temp wody ma 15stopni.
Co na chwilę obecną zauważyłem to wg. mnie zbyt wcześnie włączający się wentylator chłodnicy. Gdzie w moim przypadku raz się włącza raz nie.

15 stopni to dużo Co może się dziać przy takim przekłamaniu gdy silnik będzie mocno rozgrzany, bo czasami bywa że odpali i ledwo co prycha.. lub jak odpali to wysokie obroty trzyma przez jakiś czas.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
pemeczk 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 27
Skąd: Bolszewo
Wysłany: 09-02-2016, 21:51   
   Bolid: Seicento FUN


Generalnie miałem podobny problem, tylko w 900. Zapalała mi się kontrolka zbyt wysokiej temperatury silnika a wentylator się nie załączał. Wymieniłem obydwa czujniki (ten od załączania wentylatora i od temperatury w bloku) i wszystko w porządku. Koszty nie są duże.
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 10-02-2016, 10:01   
   Bolid: 1.1 MPI


w MPi jest jeden tylko który taki co pokazałem w linku wyżej??
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 10-02-2016, 11:19   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


podaj vin na prv - poszukam co i jak pod konkretne nadwozie :)

ale tak, w wielopunkcie już nie ma oddzielnego do komputera, oddzielnego do kontrolki i oddzielnego do włączania wentylatora :P
Niby może przekłamywać... jakby różnice było kilka stopni to pal licho - wiatr nie wieje pod maskę. Natomiast 15*C to może być faktycznie coś nie tak
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 10-02-2016, 18:11   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG




w MPI wymieniasz cały króciec z czujnikiem jak na zdjęciu
_________________
Moje Seicento
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 10-02-2016, 21:48   
   Bolid: 1.1 MPI


rozumiem a jeszcze pytanie mam czy nie idzie wymienić tylko samego czujnika? bo w takim wypadku wymiana całości chyba wiąże się ze spuszczeniem płynu z układu..
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 11-02-2016, 08:42   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


http://www.elektroda.pl/r...443597#14443597 :cool:
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 11-02-2016, 18:00   
   Bolid: 1.1 MPI


dziś po podłączeniu pod torque pro poprzez bluetooth, wskazania latały co chwilę raz było 50stopni raz 70 stopni a raz 60 potem 0 i tak cały czas gdzie na analogowym temperatura rosła jak trzeba i dojeżdzając na miejsce mając na zegarze analogowym 70stopni w torque wartość przesstała skakać tylko staneła na 0 stopniach jakby czujnika nie widziało i wiatrak miałem włączony...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-02-2016, 06:30   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Seicento to nie prom kismiczny :))
Podłącz normalną diagnostykę a nie jakieś gufno to może coś.ci wyjdzie z tego.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 12-02-2016, 14:29   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


Żeby to zrozumieć trzeba rozrysować graf co gdzie i kiedy.
W dodatku najdłuższe zdania bez kropek, bez niczego. :fiufiu:
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 13-02-2016, 11:25   
   Bolid: 1.1 MPI


Na chwilę obecną rozwiązałem problem z czujnikiem, winny był luz między kostkami. Dziwne że sam się zrobił... :?:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum