|
Gaśniecie na zakrętach, rondach gdy tylko dochodzi do rezerw |
| Autor |
Wiadomość |
olek123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 3 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 11-09-2013, 19:04 Gaśniecie na zakrętach, rondach gdy tylko dochodzi do rezerw
Bolid: seicento 900 van |
|
|
Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem seicento 900 van'a.
Problem jest taki jak w temacie, dzieje się to tylko gdy zaczyna się świecić rezerwa.
Wygląda to tak że mijając ostrzejszy zakręt lub też objeżdzając rondo auto gaśnie, po czym gdy odczekam 1-3 min normalnie odpala.
Może ktoś miał już taki problem, lub wie jak go rozwiązać ? |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2013, 19:28
|
|
|
| olek123 napisał/a: | | Może ktoś miał już taki problem, lub wie jak go rozwiązać ? | - tankuj samochód jak rezerwa zacznie mrugać i po sprawie - tym sposobem zaoszczędzisz pompę |
|
|
|
 |
co17rey
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: ERA / SC
|
Wysłany: 12-09-2013, 16:12
Bolid: Ford Focus MK2 |
|
|
| pompa do wymiany, przerabiałem to u siebie |
_________________ Ford Focus MK2 |
|
|
|
 |
Grosik
Nałogowiec

Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 279 Skąd: Okolice Warszawy
|
Wysłany: 12-09-2013, 18:40
Bolid: Sejko 1.1 MPi |
|
|
| co17rey napisał/a: | | pompa do wymiany, przerabiałem to u siebie |
Albo po prostu wymaga zajrzenia do niej wyczyszczenia |
_________________ Mój Sejczak - http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=42954
 |
|
|
|
 |
co17rey
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: ERA / SC
|
Wysłany: 13-09-2013, 14:37
Bolid: Ford Focus MK2 |
|
|
ja u siebie czyściłem, ale niestety nie dało rady. musiała się przytrzeć od jazdy na rezerwie, bo nie ma paliwa, to pompa nie ma chłodzenia i wtedy nie daje dobrego ciśnienia |
_________________ Ford Focus MK2 |
|
|
|
 |
dariush
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 58 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13-09-2013, 20:27
Bolid: SC 899 / Corsa C 1.0 |
|
|
| miałem dokładnie ten sam objaw u siebie, szczególnie jak ciut ostrzej szedłem w lewo, a działo się tak nawet jak było pół baku. Odkręć śruby pod kanapą i wyjmij pompę u mnie wystarczyło wyczyścić - masakra była. |
|
|
|
 |
olek123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 3 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-09-2013, 13:05
Bolid: seicento 900 van |
|
|
Niestety czyszczenie pompy nic nie pomoglo, pompa wyglada na całkiem zdrową.
Po czym poznac że kwalifikuje się do wymiany?
Co to jeszcze moze być ? |
|
|
|
 |
co17rey
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 150 Skąd: ERA / SC
|
Wysłany: 16-09-2013, 15:18
Bolid: Ford Focus MK2 |
|
|
| na oko nie poznasz. po prostu nie daje wymaganego ciśnienia 1 bar |
_________________ Ford Focus MK2 |
|
|
|
 |
olek123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 3 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-09-2013, 21:49
Bolid: seicento 900 van |
|
|
Ok.
W takim razie zamawiam w piątek nową pompę.
Czy ktoś natchnął się jeszcze na ten sam problem i coś innego było powodem, lub się domyśla co to jeszcze może powodować? |
|
|
|
 |
|
|