Konserwujemy!:D |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt112233
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 96 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-05-2013, 21:58
Bolid: Seicento 1.1 kat MPI |
|
|
Cytat: | a po uderzeniu od spodu odpada warstawami...
|
o tym napisze za rowny rok, po I zimie, zobaczymy jak sie konserwa zachowa, jak niedobrze to zrobie wszystko co w mojej mocy aby ten zaklad stracil wszystkich klientow |
_________________ Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 10-05-2013, 23:44
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
powiem tak, poleciał troche że aż są światła czy osłona kata w lepiku,
generalnie nie ma źle, tylko pytanie co pod tym.... ja bym osobiście nie dał nikomu zrobić konserwacji na słowo honoru bo wiem jak kolegom zrobili - fantazja i lepienie wszystkiego, a ognisk rdzy nie usuneli.
mam nadzieje ze pod tym jest gruntownie wymyte podłoże i ogniska rdzy załatwione, bo popsikać wężem każdy potrafi
mam nadzieje że będziesz miał samochód 10 lat dłużej jeśli pod tą twórczością nie ma ognisk
zastanawia mnie tylko po co konserwować linke ? wahacz ? belke ? tuleje ? dla mnie ważna jest podłoga, bagażnik, podłużnice... niech springi są skorodowane, wahacze też a podłoga ma być funkel zdrowa nieśmigana
czy możesz dać fotki progów tylko od wewnątrz auta ? mniej więcej gdzie są miejsca na lewarki.... u mnie tam było troche rudej, mam nadzieje ze nie psiknął ci na vivat |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukaszt112233
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 96 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-05-2013, 12:52
Bolid: Seicento 1.1 kat MPI |
|
|
Cytat: | mam nadzieje ze pod tym jest gruntownie wymyte podłoże i ogniska rdzy załatwione, bo popsikać wężem każdy potrafi |
ja tez mam taka nadzieje, ale samochod mialem w bardzo dobrym stanie, wiem ze rdzy prawie w ogole nie bylo nigdzie, a jak byla do doslownie w 3-4 miejscach nalocik, jak gos zobaczyl podloge to byl w szoku ze jest w tak dobrym stanie.
robota zajela mu z myciem i ze wszystkim 4 dni. To moze zrobil jak nalezy.
Cytat: | mam nadzieje że będziesz miał samochód 10 lat dłużej |
to samo mi gosciu powiedzial jak odbieralem, powiedzial ze spokojnie wytrzyma drugie tyle - czyli 10
Cytat: | zy możesz dać fotki progów tylko od wewnątrz auta ? |
jak tylko bede na podnosniku gdzies to zrobie |
_________________ Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze |
|
|
|
 |
milord2003
nówka sztuka ;)
Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 3 Skąd: wa-was
|
Wysłany: 12-05-2013, 16:36
Bolid: sieicento |
|
|
czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł
razem 170,00zł |
|
|
|
 |
lukaszt112233
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 96 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-05-2013, 20:01
Bolid: Seicento 1.1 kat MPI |
|
|
Cytat: | czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł |
+ podnosnik 5590 zl z allegro
razem 5760 zl |
_________________ Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 12-05-2013, 20:07
Bolid: Seicento Young |
|
|
lukaszt112233 napisał/a: | Cytat: | czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł |
+ podnosnik 5590 zl z allegro
razem 5760 zl |
Albo kanał po znajomości 0 zł....
ja sam zakonserwowałem auto licząc na szybko to wydałem około 60 zł... |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
milord2003
nówka sztuka ;)
Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 3 Skąd: wa-was
|
Wysłany: 12-05-2013, 20:16
Bolid: sieicento |
|
|
lukaszt112233 napisał/a: | Cytat: | czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł |
+ podnosnik 5590 zl z allegro
razem 5760 zl |
bez przesady to lekkie auto ,można podnieść na kobyłki i też się da zrobić
jest kilka sposobów (bezpiecznych)na podniesienie auta i tanich |
|
|
|
 |
kamilek0610
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 02 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Gdańsk, Ryn
|
|
|
|
 |
TTL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 29 Skąd: Pawłowice/Gliwice
|
Wysłany: 13-05-2013, 11:13
Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG |
|
|
nie wiem, jak to jest zabezpieczone ale bałbym się, że mi się auto przewróci Sam mam zamiar w tym roku konserwować , też będę podnosił jedną stronę auta na jakieś 40-50 cm a i tak już się boję dachowania w ogrodzie ^^ |
_________________
 |
|
|
|
 |
Brodziu
nówka sztuka ;)

Wiek: 34 Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 41 Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-05-2013, 11:33
Bolid: SCS 1.4 16v |
|
|
widziałem u jednego gościa, który się tym zajmuje, że każde auto z podwoziem do konserwacji właśnie stawiał tak bokiem. wygodne o tyle, że nie sypie się nic na głowę czy do oczu przy czyszczeniu etc. |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 13-05-2013, 11:43
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
TTL napisał/a: | nie wiem, jak to jest zabezpieczone ale bałbym się, że mi się auto przewróci |
Jeżeli kołyski odpowiednio wyprofilowane to nie ma prawa się przewrócić "na dach", chyba że by podpórka 'puściła" i poleciał by "na głowę" konserwującego... |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-05-2013, 15:57
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Zwykła kołyska samochodowa.... nie zrobiona amtorsko u wujka Czesia w szopie tylko odpowiednio wyprofilowana, do tego lina na wielotali z hakiem w suficie i dajesz na bok...
Ma też wady.... oleje, płynu wszystko może wycieć i wycieknie, albo przedostanie sie do miejsc do których nie może sie dostać.... druga sprawa na 10 aut które robił mój śp blacharz to w 7 szlak trafiał zbieżność po tym...
Zależy też jaka kołyska, my mieliśmy - mamy nadal gdzieś gnije... tą na maxa że auto idzie prawie 80* na bok dostęp super i nie kapie ale....
Pamiętam mojego fiata Ritmo TC - któremy odnowili na niej pół podłogi, tylne podłużnice, mocowania baku, progi itp.. |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
kamilek0610
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 02 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Gdańsk, Ryn
|
Wysłany: 13-05-2013, 18:27
Bolid: Siena 1.2 Seicento 1.1 |
|
|
Na tych kołyskach stało wiele samochodów, zarówno małych jak i większych. Samochód stał na nich bardzo stabilnie i wcale nie łatwo samemu go wywalić na dach czy z powrotem na koła, ale dla własnego bezpieczeństwa chociaż grubą deskę podłożyłem. Tak jak koledzy wcześniej pisali jest to wygodne rozwiązanie, bo można porządnie myjką wszystko wymyć i resztę prac też się wygodniej wykonuje niż na kanale czy podnośniku.
Ja przed postawieniem na bok wyjąłem akumulator i wszystkie rzeczy które latały luzem po kabinie. Paliwa było niewiele, bo samochód na LPG, więc nic nie wyciekło. |
_________________ http://www.polskajazda.pl/Profil/14501 |
|
|
|
 |
sylwesterop
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 45 Skąd: Op
|
Wysłany: 18-10-2013, 21:38
Bolid: seicento |
|
|
Panowie postanowiłem poprawić trochę fabrykę bo seicento ma już swoje lata a poprzedni właściciele nie inwestowali za wiele i tu i ówdzie coś się dzieje mam jak zwykle problem jaki preparat kupić o biteksie wszyscy piszą że to relikt PRL mam na oku dwa preparaty Blachogum i Ranal cena obydwóch oscyluje między 60-80zł za 5l blachogum trochę tańszy co wybrać ten ranal jest na jakiś żywicach nie wiem jakie są plusy i minusy obydwu systemów. Druga sprawa na jaką wysokość bezpiecznie można pochylić seicento i w którą stronę to najlepiej zrobić bez użycia kołyski tak aby nic się nie stało ze zbieżnością itp historie. |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 18-10-2013, 22:32
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
a nie taniej i lepiej boll'a ? ja używam i jest jak dla mnie ok. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
|