FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Konserwujemy!:D
Autor Wiadomość
lukaszt112233 
Bywalec

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-05-2013, 21:58   
   Bolid: Seicento 1.1 kat MPI


Cytat:
a po uderzeniu od spodu odpada warstawami...


o tym napisze za rowny rok, po I zimie, zobaczymy jak sie konserwa zachowa, jak niedobrze to zrobie wszystko co w mojej mocy aby ten zaklad stracil wszystkich klientow ;-)
_________________
Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-05-2013, 23:44   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


powiem tak, poleciał troche że aż są światła czy osłona kata w lepiku,

generalnie nie ma źle, tylko pytanie co pod tym.... ja bym osobiście nie dał nikomu zrobić konserwacji na słowo honoru bo wiem jak kolegom zrobili - fantazja i lepienie wszystkiego, a ognisk rdzy nie usuneli.

mam nadzieje ze pod tym jest gruntownie wymyte podłoże i ogniska rdzy załatwione, bo popsikać wężem każdy potrafi ;-)

mam nadzieje że będziesz miał samochód 10 lat dłużej ;-) jeśli pod tą twórczością nie ma ognisk ;-)

zastanawia mnie tylko po co konserwować linke ? wahacz ? belke ? tuleje ? dla mnie ważna jest podłoga, bagażnik, podłużnice... niech springi są skorodowane, wahacze też a podłoga ma być funkel zdrowa nieśmigana

czy możesz dać fotki progów tylko od wewnątrz auta ? mniej więcej gdzie są miejsca na lewarki.... u mnie tam było troche rudej, mam nadzieje ze nie psiknął ci na vivat
_________________

 
 
lukaszt112233 
Bywalec

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-05-2013, 12:52   
   Bolid: Seicento 1.1 kat MPI


Cytat:
mam nadzieje ze pod tym jest gruntownie wymyte podłoże i ogniska rdzy załatwione, bo popsikać wężem każdy potrafi ;-)


ja tez mam taka nadzieje, ale samochod mialem w bardzo dobrym stanie, wiem ze rdzy prawie w ogole nie bylo nigdzie, a jak byla do doslownie w 3-4 miejscach nalocik, jak gos zobaczyl podloge to byl w szoku ze jest w tak dobrym stanie.

robota zajela mu z myciem i ze wszystkim 4 dni. To moze zrobil jak nalezy.

Cytat:
mam nadzieje że będziesz miał samochód 10 lat dłużej ;-)


to samo mi gosciu powiedzial jak odbieralem, powiedzial ze spokojnie wytrzyma drugie tyle - czyli 10 ;-)


Cytat:
zy możesz dać fotki progów tylko od wewnątrz auta ?


jak tylko bede na podnosniku gdzies to zrobie
_________________
Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze
 
 
milord2003 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: wa-was
Wysłany: 12-05-2013, 16:36   
   Bolid: sieicento


czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł

razem 170,00zł
 
 
lukaszt112233 
Bywalec

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-05-2013, 20:01   
   Bolid: Seicento 1.1 kat MPI


Cytat:
czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł


+ podnosnik 5590 zl z allegro

razem 5760 zl
_________________
Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 12-05-2013, 20:07   
   Bolid: Seicento Young


lukaszt112233 napisał/a:
Cytat:
czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł


+ podnosnik 5590 zl z allegro

razem 5760 zl

Albo kanał po znajomości 0 zł....
ja sam zakonserwowałem auto licząc na szybko to wydałem około 60 zł...
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
milord2003 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: wa-was
Wysłany: 12-05-2013, 20:16   
   Bolid: sieicento


lukaszt112233 napisał/a:
Cytat:
czytam wasze opinie i powiem tak ceny warsztatów są bardzo różne zawsze sam to robiłem i jak ma się do dyspozycji podnośnik , to koszty są połowe mniejsze i jest to zawsze bardziej dokładne
mojego cienkiego umyłem 10,00zł
preparat antykorozyjny 20,00zł
papier ścierny itp. 10,00zł
folia taśma do zabezpieczenia żeby w koło nie usyfić. 10,00zł
sam preparat 3l sprey 120,00zł


+ podnosnik 5590 zl z allegro

razem 5760 zl



bez przesady to lekkie auto ,można podnieść na kobyłki i też się da zrobić
jest kilka sposobów (bezpiecznych)na podniesienie auta i tanich
 
 
kamilek0610 
nówka sztuka ;)

Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Gdańsk, Ryn
Wysłany: 13-05-2013, 11:03   
   Bolid: Siena 1.2 Seicento 1.1


Może nie seicento, ale też się da. Bez kanału, ani podnośnika, a też można. Nawet wygodniej, bo nie trzeba rąk wysoko podnosić.

http://zapodaj.net/6dfabcb0c9aa2.jpg.html
_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil/14501
 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 13-05-2013, 11:13   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


:wow: nie wiem, jak to jest zabezpieczone ale bałbym się, że mi się auto przewróci :D Sam mam zamiar w tym roku konserwować , też będę podnosił jedną stronę auta na jakieś 40-50 cm a i tak już się boję dachowania w ogrodzie ^^
_________________

 
 
Brodziu 
nówka sztuka ;)


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
Wysłany: 13-05-2013, 11:33   
   Bolid: SCS 1.4 16v


widziałem u jednego gościa, który się tym zajmuje, że każde auto z podwoziem do konserwacji właśnie stawiał tak bokiem. wygodne o tyle, że nie sypie się nic na głowę czy do oczu przy czyszczeniu etc. :)
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 13-05-2013, 11:43   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


TTL napisał/a:
nie wiem, jak to jest zabezpieczone ale bałbym się, że mi się auto przewróci


Jeżeli kołyski odpowiednio wyprofilowane to nie ma prawa się przewrócić "na dach", chyba że by podpórka 'puściła" i poleciał by "na głowę" konserwującego...
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 13-05-2013, 15:57   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Zwykła kołyska samochodowa.... nie zrobiona amtorsko u wujka Czesia w szopie tylko odpowiednio wyprofilowana, do tego lina na wielotali z hakiem w suficie i dajesz na bok...

Ma też wady.... oleje, płynu wszystko może wycieć i wycieknie, albo przedostanie sie do miejsc do których nie może sie dostać.... druga sprawa na 10 aut które robił mój śp blacharz to w 7 szlak trafiał zbieżność po tym...
Zależy też jaka kołyska, my mieliśmy - mamy nadal gdzieś gnije... tą na maxa że auto idzie prawie 80* na bok ;) dostęp super i nie kapie ale....

Pamiętam mojego fiata Ritmo TC - któremy odnowili na niej pół podłogi, tylne podłużnice, mocowania baku, progi itp..
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
kamilek0610 
nówka sztuka ;)

Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Gdańsk, Ryn
Wysłany: 13-05-2013, 18:27   
   Bolid: Siena 1.2 Seicento 1.1


Na tych kołyskach stało wiele samochodów, zarówno małych jak i większych. Samochód stał na nich bardzo stabilnie i wcale nie łatwo samemu go wywalić na dach czy z powrotem na koła, ale dla własnego bezpieczeństwa chociaż grubą deskę podłożyłem. Tak jak koledzy wcześniej pisali jest to wygodne rozwiązanie, bo można porządnie myjką wszystko wymyć i resztę prac też się wygodniej wykonuje niż na kanale czy podnośniku.
Ja przed postawieniem na bok wyjąłem akumulator i wszystkie rzeczy które latały luzem po kabinie. Paliwa było niewiele, bo samochód na LPG, więc nic nie wyciekło.
_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil/14501
 
 
sylwesterop 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 45
Skąd: Op
Wysłany: 18-10-2013, 21:38   
   Bolid: seicento


Panowie postanowiłem poprawić trochę fabrykę bo seicento ma już swoje lata a poprzedni właściciele nie inwestowali za wiele i tu i ówdzie coś się dzieje mam jak zwykle problem jaki preparat kupić o biteksie wszyscy piszą że to relikt PRL mam na oku dwa preparaty Blachogum i Ranal cena obydwóch oscyluje między 60-80zł za 5l blachogum trochę tańszy co wybrać ten ranal jest na jakiś żywicach nie wiem jakie są plusy i minusy obydwu systemów. Druga sprawa na jaką wysokość bezpiecznie można pochylić seicento i w którą stronę to najlepiej zrobić bez użycia kołyski tak aby nic się nie stało ze zbieżnością itp historie.
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 18-10-2013, 22:32   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


a nie taniej i lepiej boll'a ? ja używam i jest jak dla mnie ok.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum