FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Lekko podwyższone obroty
Autor Wiadomość
jester94 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 05 Gru 2021
Posty: 4
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 05-12-2021, 20:59   Lekko podwyższone obroty
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Witam,
Irytują mnie podwyższone obroty w moim seico. Nie są to jakieś zawrotne wartości ale na postoju słychac że są one w granicach może 1200-1500. Silnik odpala za każdym razem, nie ma spadku mocy nic nie szarpie nic nie przerywa, czy to benzyna czy LPG nie ma znaczenia. Po odpaleniu jest wszystko ok ale gdy silnik nabierze troche temperaturym obroty wzrastaja. Poniżej bledy jakie wywala po kazdej trasie. Wspomne że wymieniłem czujnik polozenia wałka rozrzadu.

P0340
P0130

Dziekuje za info
 
 
centoo 
Nałogowiec

Dołączył: 17 Gru 2019
Posty: 140
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-12-2021, 23:26   
   Bolid: sCento


czujnik cieczy, czujnik powietrza, sonda lambda
 
 
jester94 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 05 Gru 2021
Posty: 4
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 01-06-2022, 22:36   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Trochę się pozmieniało od ostatniego wpisu ;) Byłem zmuszony do wymiany uszczelki pod głowicą. Gotowe. Niestety po wymianie uszczelki samóchod stracił bardzo na mocy. Co może być przyczyną? Jedyny błąd jaki wyskakuje to P0340. Napiecie na wtyczce od czujnika płożenia rozrządu okolo 5,02V. Wymieniłem na nowy czujnik ale bez zmian, dalej wywala ten błąd. Gdzie mam szukać rozwiązania?
  
 
 
centoo 
Nałogowiec

Dołączył: 17 Gru 2019
Posty: 140
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-06-2022, 11:03   
   Bolid: sCento


ktorys kabel moze dostal po tylku ;)
 
 
jester94 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 05 Gru 2021
Posty: 4
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 06-06-2022, 21:49   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Który obstawiasz ? 😊 czy coś mogło pójść nie tak przy wymianie UPG? Na prawdę przed wymiana samochód miał dosyć mocy na dynamiczna jazdę niestety po wymianie ciężko się rozpędza a gdy osiągnie w końcu 100km/h graniczy z cudem żeby dalej się rozpędzał.
 
 
jester94 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 05 Gru 2021
Posty: 4
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 06-06-2022, 22:19   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


troche live data :)

Description Yelue Units a
03 -Fuel System Status
Fuel System 1. dosedloop
Fuel System 2. NotReported
04- Calculated Load Value 3%
05 - Engine Coolant Temperature 69 °C
06 - Short Term Fuel Trim - Bank 1 -22,7 %
07 -Long Term Fuel Trim - Bank 1 -100 %
J 0B - Intake Manifold Absolute Pressure 33 kPa
A OC Engine RPM 852
0D -Vehide Speed 0 km/h
0E - Ignition Timing Advance for #1 Cylinder l 11
OF - Intake Air Temperature 30 °C
11- Absolute Throttle Position 0,0 %
14-Bank 1 - Sensor 1
‘Oxygen Sensor Output Voltage 0,180 V
Short Term Fuel in -7,0%
15-Bank 1 - Sensor 2
‘Oxygen Sensor Output Voltage 0,215 V
‘Short Term Fuel Trim 0,0 %

  
 
 
centoo 
Nałogowiec

Dołączył: 17 Gru 2019
Posty: 140
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-06-2022, 14:04   
   Bolid: sCento


Jesli ma takie efkety to uklad zaplonowo-paliwowy obstawiam czyli swiecie, cewki, kable, cpw na pierwszy ogien. Do tego czujnik od temp, map sensor. Faluja obroty to krokowiec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum