FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogrzewanie
Autor Wiadomość
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-01-2016, 20:37   
   Bolid: Seicento 900


masz może linka do takiej pompy? wpinana jest pewnie za trójnikiem do reduktora ale na wężu do nagrzewnicy?
 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 07-01-2016, 21:54   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


Szukałem w internetach, taka od auta z Webastem by pasowała. Trzeba iść i ponurkować na złomie.
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-01-2016, 22:31   
   Bolid: Seicento 900


szukam tego do swojej mazdy a tam kiedyś było webasto. może nawet gdzieś jest na wężach i blokuje przepływ
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-01-2016, 13:40   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Moim zdaniem przesadzacie. Co najmniej jakbyście w norwegii żyli, jeżdżąc przy 30'C mrozach.
Normalnie w tradycyjnej zimie, zanim odśnieżyłem seya to już było w nim ciepło. Podobnie w innych autach. To tir żeby do niego webasto pchać :)
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 09-01-2016, 14:13   
   Bolid: Seicento 900


ale przy lpg już nagrzewnica mniej dostaje ciepła. sej nie ma gazu za to mazda ma. a webasto się zepsuło i kumpel części przygarnął sobie. może pompkę odzyskam :p
 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 09-01-2016, 14:23   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


X-raT napisał/a:
Moim zdaniem przesadzacie. Co najmniej jakbyście w norwegii żyli, jeżdżąc przy 30'C mrozach.
Normalnie w tradycyjnej zimie, zanim odśnieżyłem seya to już było w nim ciepło. Podobnie w innych autach. To tir żeby do niego webasto pchać :)


Jakbym wiedział czemu jest słaby obieg to bym naprawił. Z jakiejś przyczyny płyn wolniej płynie a przyczyn może być 50. W tym jakiś mikro przedmuch w głowicy.

Zapala, koła się kręcą i nie przymarzam do szyby to jeżdżę. :]
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 11-01-2016, 09:43   
   Bolid: 1.1 MPI


można coś takiego kupić

http://allegro.pl/webasto...5663815740.html
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 12-01-2016, 20:20   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


ja u siebie wymieniłem nagrzewnicę (nowa leciutka a stara dość ciężka pewnie kamień) i auto grzeje jak marzenie na odcinku 10 km w aucie jest gorąco :grin:
 
 
ernest58 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 241
Skąd: Płock
Wysłany: 12-01-2016, 20:58   
   Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002


X-raT napisał/a:
Moim zdaniem przesadzacie. Co najmniej jakbyście w norwegii żyli, jeżdżąc przy 30'C mrozach.
Normalnie w tradycyjnej zimie, zanim odśnieżyłem seya to już było w nim ciepło.
Popieram. Tym bardziej, że klasyk mówi: "Jak jest zima, to musi być zimno" :))
Poza tym, ja tak, jak X-raT nie narzekam. Odpalam, wysiadam zdjąć foliową płachtę z szyby, wsiadam i już czuć ciepełko aż miło (można paluchy od razu ogrzać), a po przejechaniu kilku kilometrów przekręcam nawiew na połowę, bo gorąc :))
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-01-2016, 21:19   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


ernest58 napisał/a:
X-raT napisał/a:
Moim zdaniem przesadzacie. Co najmniej jakbyście w norwegii żyli, jeżdżąc przy 30'C mrozach.
Normalnie w tradycyjnej zimie, zanim odśnieżyłem seya to już było w nim ciepło.
Popieram. Tym bardziej, że klasyk mówi: "Jak jest zima, to musi być zimno" :))
Poza tym, ja tak, jak X-raT nie narzekam. Odpalam, wysiadam zdjąć foliową płachtę z szyby, wsiadam i już czuć ciepełko aż miło (można paluchy od razu ogrzać), a po przejechaniu kilku kilometrów przekręcam nawiew na połowę, bo gorąc :))
Dorzucę jeszcze szczegół dla opornych: jeśli ciepłe leci ze środkowej kratki a z bocznej chłodniejsze to po prostu trzeba na chwilę środek zamknąć. Wystarczy chcieć pomyśleć i chcieć zrobić :] ale to czasem niektórych boli.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Sebastian_M26 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Bytom
Wysłany: 12-01-2016, 21:48   
   Bolid: Seicento 900


Ogrzewanie nie bierze się z niczego, jak ktoś zapina 5 przy 50 ma zimno. Ja ciagne wysoko to i ciepło szybko mam.
 
 
Magikrealista 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 368
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-01-2016, 22:26   
   Bolid: Ceed 1.4 DOHC


miXol2607 napisał/a:
ja u siebie wymieniłem nagrzewnicę (nowa leciutka a stara dość ciężka pewnie kamień) i auto grzeje jak marzenie na odcinku 10 km w aucie jest gorąco :grin:

U mnie 16sto letnia grzeje po 2 kilometrach :)) he he
_________________

 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 13-01-2016, 11:21   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


Nie powiem, załamujecie mnie.
Cholera tylko czego szukać. :shock:
 
 
Sebastian_M26 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Bytom
Wysłany: 13-01-2016, 12:49   
   Bolid: Seicento 900


Jak zaniedbany układ to trzeba wymienić wszystko, tam nawet może już nie być łopatek na pompie.
U mnie już przeszło 16 lat, duży przebieg, wymieniane często płyny i termostaty reszta nie ruszana, w aucie gorąco po 3 km.
 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 13-01-2016, 13:24   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


Zapytam wprost - czy komuś siadła pompa?
Co w niej może siąść? Jakiś klin się ukręcić czy łopatki?
Jakoś nie umiem sobie wyobrazić zmielenia metalowych łopatek.
Wycieków z pompy nie widzę, zresztą układ trzyma ciśnienie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum