| 
		Pomoc przy swapie 1.1 SPI na 1.2 MPI 75KM | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mateuszpzn  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2019, 22:11   
                                 
               Bolid: SCS Abarth                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Odkręcona max, poprowadzona najlepiej jak tylko można było, oryginał. Ale to jest póki co najmniejszy problem. Dziś próbowałem odpalić a tu ni chu chu. Rozrząd ustawiony idealnie na punktach, iskra jest, świece przewody i cewki nowe, paliwo dochodzi, czujnik położenia wału nówka, wszystko podpięte, pompa paliwa zmieniona na tą od 1.2 i tylko kręci i kręci. Nie wiem co mam jeszcze zrobić/sprawdzić. Pomocy Sejomani | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2019, 00:22   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Masz możliwość sprawdzenia błędów? Komp. jest z 1.2 8v bez Imo/ze zdjętym?
 
Spróbuj odkręcić tą linkę tak,żeby przepustnica była w pozycji tak jak lika by była ok.Czujnik położenia wału na wtyczce ma dobry kontakt,odległość od kółka fonicznego nie jest większa niż 2 mm(prawidłowo-0,5mm-1,4mm). Dodaj coś więcej-jakiś filmik-lampka wtrysku się pali? Przekaźnik czarny od wtrysku(tu u Ciebie już wtrysków)-sprawny,bez nadpalonych nóżek?-ten 10A.? Przyczyn jak widzisz jest dużo-masa silnika na budzie i skrzyni jest przewodna? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszpzn  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2019, 12:42   
                                 
               Bolid: SCS Abarth                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wszystko przełożone z całego auta. Odpaliłem na całym zestawie z 1.2 gdy jeszcze miałem 1.1 w budzie i palił na strzała. Przerwa czujnika od kółka nie większą niż 1mm. Masa wszędzie sprawdzona. A ten przekaźnik to w którym miejscu będzie? Tego nie sprawdzałem. Kontrolka immo gaśnie krótka chwile po przekreceniu kluczyka A marchewka się nie święci | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JevgieniJ  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 72 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2019, 23:11   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento VAN 1.1 2010                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Paweł1984 napisał/a: | 	 		  | Czujnik położenia wału na wtyczce ma dobry kontakt,odległość od kółka fonicznego nie jest większa niż 2 mm(prawidłowo-0,5mm-1,4mm). | 	  
 
 
Łojezu! U mnie jest dobre 2 mm, aż zmierzę dokładnie. Zmniejszać? Piłować sam czujnik? Bo już przylega idealnie, a przerwa widać że nadal duża. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszpzn  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2019, 20:14   
                                 
               Bolid: SCS Abarth                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Uff. Odpalił. Przyczyna? Aż wstyd się przyznać. Źle założyłem kółko z którego czujnik położenia wału łapie sygnał. po odpaleniu okazało się, że jedna cewka była trefna to założyłem starą i chodzi jak złoto. wydech ogarnięty ale zabrakło czasu na poskładanie przodu do kupy bo i na drugie auto musiał być czas. Wszystkim wielkie dzięki za pomoc i niezbędne porady. Pozdrawiam    Jak wszystko ogarnę to postaram się nagrać filmik jak to chodzi    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2019, 00:38   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JevgieniJ napisał/a: | 	 		   	  | Paweł1984 napisał/a: | 	 		  | Czujnik położenia wału na wtyczce ma dobry kontakt,odległość od kółka fonicznego nie jest większa niż 2 mm(prawidłowo-0,5mm-1,4mm). | 	  
 
 
Łojezu! U mnie jest dobre 2 mm, aż zmierzę dokładnie. Zmniejszać? Piłować sam czujnik? Bo już przylega idealnie, a przerwa widać że nadal duża. | 	  
 
Bardzo gubi zapłony na gorącym ? Jak nie to zostaw,jak gubi to podpiłuj,ale NIE czujnik,    tylko plastik mocujący.Mnie gubił(fakt,że mój daleko od serii),to kiedyś przypomniało mi się,że pompę oleju dałem od pandy-po podpiłowaniu mocowań wchodzi milimetr i pracuje lepiej.Koło foniczne nie skorodowane na zębach i nie ma bicia bocznego?
 
PS.czarny jest obok czerwonego od pompy pod tym śmiesznym daszkiem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszpzn  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2019, 19:49   
                                 
               Bolid: SCS Abarth                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam witam. Niestety pojawił się dziś mały problem. Dotyczy on map sensora. Gdy jest podpięty z tym małym filterkiem lub bez dlawi silnik przy gwałtownym dodaniu gazu natomiast gdy jest odpięty i zaślepiony to ładnie reaguje ale nie trzyma równych wolnych obrotów. Podmieniałem sensor od 1.1 i od 1.2 I nadal to samo. Ktoś ma na to pomysł? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Linduś  		  
		 
         Włóczykij wróg publiczny nr 1
  
  
                  Pomógł: 141 razy Wiek: 39  Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-06-2019, 08:06   
                                 
               Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               "beczułkę" rozumiem w dobrą stronę włożyłeś?    | 
             
						
				_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
 
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
 
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
 
Niezabliźniona rana, zielony młody liść… 
 
 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mateuszpzn  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 28 Wrz 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-06-2019, 10:51   
                                 
               Bolid: SCS Abarth                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chodzi Tobie o ten "filterek" ? Jeśli o to to tak w dobra stronę tak jak było wcześniej przy 1.1
 
 
Mały EDIT 
 
Sytuacja opanowana. Podmieniłem czujniki temperatury (ten w głowicy i w kolektorze ssącym)  na te od 1.1 I auto pracuje normalnie nawet przy gwałtownym dodaniu gazu płynnie wkręca się na obroty. Pozdro     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |