problem po swapie 1.2 8v |
Autor |
Wiadomość |
Kamilioo1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 14 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 18-04-2016, 22:13 problem po swapie 1.2 8v
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Witam zeswapowałem ostatnio silnik w moim sejku z 1.1 spi na 1.2 8v 75km problem mój polega na tym że silnik zaczął strasznie nie równo pracować przy przyspieszaniu strasznie nim szarpie mam podpiętego kompa na razie z 1.1 może to być tego powód? dodam że nie wymieniałem pompy paliwa została stara,podejrzewam winę wtrysków ale nie jestem pewien.Da się w jakiś prosty sposób sprawdzić wtryski,słyszałem o jakiś próbach przelewowych czy coś podobnego.Pozdrawiam |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 18-04-2016, 23:02
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś
Te wtryski potrafią wiele znieść.
Pierw pompa, Komp. To że 1.2 8v odpalisz nawet na kompie 16 i bedzie jeździć nie oznacza że bedzie miał właściwa mape. |
_________________
|
|
|
|
|
Kamilioo1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 14 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 18-04-2016, 23:12
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Martwie sie o wtryski poniewaz ten silnik chodzil na gazie w wiekszosci,jutro zmienie pompe i zobacze myslalem zeby moze zalozyc kopolke z spi z wtryskiem i zobaczyc jak to wtedy bedzie chodzilo,jak myslicie? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-04-2016, 00:28
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Zmień wkład pompy paliwa na 3barowy z punto i nie kombinuj więcej
Testowałem swoje 1.2 na pompie z 1.1spi i chodzi tak jak opisałeś, przerywa i szarpie. Na kompie z 1.1spi można natomiast trochę pojeździć, ale tylko do czasu zanim nie dorwiesz właściwego z 1.2, bo na tym z 1.1 silnik też nie będzie chodził idealnie. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
Kamilioo1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 14 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 19-04-2016, 10:56
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Dzieki wielkie jutro zmienie pompe i dam znac jak to bedzie wygladalo |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-04-2016, 18:15 Re: problem po swapie 1.2 8v
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Kamilioo1 napisał/a: | Witam zeswapowałem ostatnio silnik w moim sejku z 1.1 spi na 1.2 8v 75km problem mój polega na tym że silnik zaczął strasznie nie równo pracować przy przyspieszaniu strasznie nim szarpie mam podpiętego kompa na razie z 1.1 może to być tego powód? dodam że nie wymieniałem pompy paliwa została stara,podejrzewam winę wtrysków ale nie jestem pewien.Da się w jakiś prosty sposób sprawdzić wtryski,słyszałem o jakiś próbach przelewowych czy coś podobnego.Pozdrawiam |
Skoro masz silnik 1.2 na czterech wtryskiwaczach to chyba oczywiste że nie ogarnie tego komp pod silnik 1.1 z jednym wtryskiem. Jak to ma wydolić?
Pompa nie ma tu nic do rzeczy o ile cały zestaw pod maską jest prawidłowo zeswapowany, a nie na pałe w weekend.
Sam jeździłem pół roku na pompie z 900 bo akurat tak się złożyło. Silnik pracuje normalnie na 1barowej pompie. Jazda jest możliwa. Nie ma niespodzianek szarpań i innych cudów na kiju. Po prostu nie ma takiej mocy jak na 3barach, zwłaszcza powyżej 100km/h.
Ale nie ma anomalii.
Wtryski odpuszczą same, z czasem i kilometrami. Nic nie czyści lepiej niż benzyna która wszystko rozpuszcza, kwestia czasu.
Jak masz lenia, a efekt ma być zaraz, to zostaje tylko oddać listwę na czyszczenie ultradźwiękowe za XXXzł |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
adamsan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 9 Skąd: tomaszow mazowiecki
|
Wysłany: 28-04-2016, 14:22
Bolid: seicento |
|
|
Witam,podłącze sie pod temat,bo moze niektorych zainteresuje.Jakies 2 lata temu wymieniłem silnik w moim sieju z 1,1 mpi na 1,2 75 km z punto.Z mojej winy,wstyd sie przyznac wiec nie pisze,zarznąlem drania.Przypadkiem dostałem drugi z punta ,1,2 75 km i zamontowałem.Niby nic wielkiego ale ciekawostka jest to ,ze wszystko gania na osprzecie 1,1 sieja MPI-plus tego ze mam gaz.Dla zainteresowanych-komp z sieja,wtryski,dolot ,filtr,-siej,rozrzad -przełozony z sieja,bo potrzebny czujnik wałka rozrzadu,minus-trzeba dorobic napinacz-nic wielkiego,pasek sieja,,wydech punto,-niektorzy moze pamietaja -juz to opisywałem-po sprawdzeniu na prostej na gazie w jedna osobe-poszedł 170.Zapomniałem dodac -montujac kolektor dolotowy stosujemy 2 uszczelki-na blok z punto i dopiero dolot z sieja.Zastanawiam sie na skrzynia,chocia z sieja daje niezle rade na 2 ma 100km/h-na benzynie potarfi zaswiecic check ale to wina sondy-musza byc 2 a punto ma 1 wiec druga,,oszukałem,,pozdrawiam fanow. |
_________________ adamsan |
|
|
|
|
adamsan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 9 Skąd: tomaszow mazowiecki
|
Wysłany: 24-11-2021, 11:03
Bolid: seicento |
|
|
z roznych wzgledow musiałem skonczyc zabawe z seicento ,mam do oddania 2 głowice z punto 1.2 z wałkiem 866.ktos zainteresowany? |
_________________ adamsan |
|
|
|
|
adamsan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 9 Skąd: tomaszow mazowiecki
|
Wysłany: 24-11-2021, 11:04
Bolid: seicento |
|
|
głowice z kolektorami,wtryskami |
_________________ adamsan |
|
|
|
|
JevgieniJ
Bywalec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-11-2021, 23:17
Bolid: Fiat Seicento VAN 1.1 2010 |
|
|
przyjmę |
|
|
|
|
adamsan
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 9 Skąd: tomaszow mazowiecki
|
Wysłany: 25-11-2021, 13:51
Bolid: seicento |
|
|
odbior osobisty,proponuje cene złomu tj ok 100 zł |
_________________ adamsan |
|
|
|
|
|