FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem
Autor Wiadomość
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 06-06-2011, 21:53   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Bulgocze po zgaszeniu silnika? Jeśli tak to możliwa uszczelka pod głowicą. Nie straszę a to że rzęzi... może układ wydechowy zardzewiały i obluzowany, ta blacha na kolektorze wydechowym lub na katalizatorze drży i tak się wydaje że rzęzi
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
trou87 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-06-2011, 21:56   
   Bolid: SC 0.9 LPG-140 000


macher, Bulgocze po odpaleniu, nie trwa to długo tylko chwile po odpaleniu jakby chwile "reguluje się" i pracuje po chwili normalnie. Wydech był robiony w tamtym roku.
_________________

 
 
trou87 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-06-2011, 22:00   
   Bolid: SC 0.9 LPG-140 000


Dodając, jak kupowałem samochód to taki dźwięk był słyszalny tylko na 2 biegu teraz słyszę go na 3 i 4 również. Dźwięk ten słyszę chwile po zmianie biegu jak przyspieszam, później jest już ok-do zmiany na następny bieg, na 5 jest Ok.
_________________

 
 
dre123 
Nałogowiec

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 275
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-06-2011, 17:39   
   Bolid: Seicento 900 LPG


Byłem u mechanika (robi gaz, mechanikę i elektromechanikę)- wymienił reduktor na nowy, bo ostatnio gasł co chwila i nie dało się go już wyregulować poza tym palił blisko 12 litrów.. Przy okazji sprawdzili kompresje i okazało się, że na pierwszym cylindrze kompresja 4. Polecili mi, by zrobić głowice - przeszlifować i przy okazji wymienić uszczelniacze.. Auto miałoby stać 2 dni. Nie ma jednak gwarancji, że nie będzie większych kosztów jak np. dziurawy by był tłok.. nie wiem czy ryzykować i dać 350 czy od razu brać nowy silnik..
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 15-06-2011, 18:03   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


dre123 napisał/a:
nie wiem czy ryzykować i dać 350 czy od razu brać nowy silnik..
mało jak za zdjęcie i założenie głowicy. I w tym też robocizna z planowaniem i uszczelnianiem zaworów?. Więcej biorą jak tylko uszczelkę wymieniają. Jakby silnik był sprawny o małym przebiegu i nie pracował w przeszłości na gazie to można się skusić. Oczywiście dostaniesz gwarancję rozruchową na silnik.I możesz rozważyć również ta skrzynię biegów. Za jednym zamachem komplet
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum