FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywanie SC 1.1 SPI
Autor Wiadomość
Remix1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 32
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-02-2015, 12:42   obroty
   Bolid: fiat seicento 1.1


ktos podpowie ile powinien mie sej obrotow na jalowym ?
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-02-2015, 13:46   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


900

u mnie wygląda to tak, że pozaślepiałem te wszystkie kanały porządnie, sprawdziłem mapsensor i przewód, przewod do serwa, podokrecalem wszystkie sruby, odkreciłem krokowca wyczysciłem i wykreciłem tą śrubke, złozyłem i na moje oko byłoby te 900 bo tak ledwo ledwo. Aczkolwiek pojawił się problem gdy załozyłem dolot (dexcraft) obroty wskoczyły na poprzedni stan..

także jakieś pomysły ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 07-02-2015, 13:54   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


1922 napisał/a:
odkreciłem krokowca wyczysciłem i wykreciłem tą śrubke,

trzpienia się nie wykręca na siłę - tam są prowadnice.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 07-02-2015, 13:58   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


1922 napisał/a:
Linduś, możesz troche rozwinąc swoją myśl, bo ja nie w temacie :))


na przewodzie gumowym od przepustnicy do MAPu masz taką beczuszkę - nie jest obojętne jak ją tam umieścisz :))
ja się kiedyś kilka dobrych dni głowiłem co jest nie tak - auto jeździło, ale zdarzało się szarpać, czasem wywaliło checka ni z tego ni owego, jak ruszałem to albo żabką, albo na pełnej dzidzie na piskach, żeby nie zadusić :lol:
Problem był jedynie w tym, że ta beczuszka była odwrotnie włożona... po zmianie stron jak ręką odjął :roll:
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-02-2015, 14:03   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Linduś, sprawdzę jeszcze to. :wink:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 07-02-2015, 14:07   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeśli masz dwukolorową to czarną stroną napisem CARB w kierunku przepustnicy
Tak nawiasem to jakiś zawór kompensacyjny podciśnienia w przewodzie by czujnik MAP (przepona ceramiczna) nie odkształcała się skokami jak podciśnienie tętni w ruch zasysania Wygłusza tętnienia powietrza w układzie
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-02-2015, 15:53   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Zobaczyłem ten filterek ale nic niestety nie dało, co dalej ? krokowy do wymiany ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 08-02-2015, 15:41   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Podłączyłem przewód od odmy i pochłaniacza do odpowiednich króćców i się poprawiło. Reakcja na gaz jest bardziej płynna (wcześniej po odpuszczeniu gazu silnik gwałtownie hamował), wygląda na to, że pozostałe objawy, które były przy zimnym silniku (podwyższone obroty, samochód sam jechał) również ustąpiły, także lepiej podłączyć te przewody niż mostkować i zaślepiać.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 08-02-2015, 17:00   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


czyli załozyłeś pochłaniacz z powrotem ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 08-02-2015, 19:12   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Tak, podłączyłem wszystko tak jak powinno być seryjnie i jest o wiele lepiej niż bez, praca silnika się poprawiła i obroty są OK, więc to chyba przez to było. Choć może też by dobrze silnik chodził jakby zamiast mostkować te dwa króćce to je osobno pozaślepiać.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 08-02-2015, 20:05   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Pozaślepiałem ale niestety bez zmian. Chyba będe musiał zrobić tak jak Ty.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-02-2015, 15:11   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


1922, aktualizuję sprawę, jednak nadal mam mocno zawyżone obroty na zimnym silniku i nadal "sam jedzie". Po prawidłowym podłączeniu odmy i pochłaniacza silnik o wiele lepiej chodzi, ale na zimnym silniku te dziwne objawy pozostały. Następną rzeczą którą zrobię to ponowne uszczelnienie kolektora ssącego i przepustnicy, podmienię również na próbę silniczek krokowy i czujnik temp zasysanego powietrza.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 12-02-2015, 18:12   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Panowie pilna sprawa..

Silnik sobie jedzie niedogrzany w miare ok, ale po rozgrzaniu zaczyna dziwnie chodzić i przerywać, i walić w dolot, po wcisnieciu pedału do oporu zaczyna normalnie jeździć, dodam że zrobiło się to wczoraj podczas jazdy i trwa do teraz

Sprawdziłem krokowy, czujnik polozenia wału wyczysciłem, posprawdzałem masy i styki, ale dalej gówno.. przerywa i jeździ żabim krokiem

prosze o pilna pomoc, bo musze to do jutra ogarnąć :/

U mnie obroty obniżyły się bez filtra powietrza, ale po załozeniu dolotu znów wzrosły.. a teraz jeszcze testosteron mu skoczył i "rucha" podczas jazdy :/
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
koniu189 
nówka sztuka ;)

Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 1
Skąd: połaniec
Wysłany: 12-02-2015, 18:18   
   Bolid: seicento 1.1 80km


sprawdz czy nie ma bicia na kablach jak jest to albo przewody albo swiece



albo wiesz co ja mialem podobnie wczoraj kable i swiece spoko i byla pompka do wymiany dzisiaj zmienilem i wszystko ok jest
_________________

 
 
Remix1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 32
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2015, 18:23   przerywanie
   Bolid: fiat seicento 1.1


Ja swojego czasu też miałem problemy że strasznie się dławił i szarpał jak bawiłem się filtrem powietrza i na końcu okazało się że wina była spowodowana fałszywym powietrzem z braku szczelności uszczelki mieczy obudowa filtra a przepustnicą .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum