FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja zaworów (luz na wydechowym i na ssącym ) ?
Autor Wiadomość
giganetcompl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 35
Skąd: pl
Wysłany: 24-01-2014, 14:18   
   Bolid: seicento 1.1 mpi


tak jak mowie u mnie klepało ustawili mi na fabryczne i dalej klepie mi mechanik powiedzial ze moze byc wytarty wałek rozrzadu jak bede wymieniał rozdzad to powiedzial ze tam zerknie mi klepie 30tys km i nic z tym nie robie moszesz sprobowac zalac jakims lepszym olejem 0w 40
jak nie chcesz zeby klepało to zerknij na to najlepszy olej jak klepie na zimny tzn ze zle smaruje a kiedy olej wymieniany? poczytaj sobie o neste
http://www.skapiec.pl/site/cat/2110/comp/243618




NESTE CITY PRO 0W-40
NESTE City Pro 0W/40 4LW pełni syntetyczny olej dla benzynowych i dieslowskich silników samochodów osobowych.

KLASA JAKOŚCI: SAE 0W – 40, ACEA A3/B3, API SJ/CF (także SH/CF/EC II)

SPECYFIKACJE: VW 500.00/505.00, VW 502 00, MB 229.1

Całkowicie syntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości specjalnie przeznaczony do smarowania nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i dostawczych. Olej wielosezonowy o doskonałych właściwościach niskotemperaturowych. Smarowanie zimnego silnika zaczyna się natychmiast po jego uruchomieniu tak przy niskich jak i wysokich temperaturach, w każdych ekstremalnych warunkach. Stosując ten olej zmniejszymy zużycie paliwa i utrzymamy silnik w czystości. Spełnia wymagania następujących specyfikacji: MB 229.1, VW 502.00, 505.00, Porsche.
 
 
tonsil4 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-01-2014, 15:14   
   Bolid: Seicento 1.1


To klepanie mi tak bardzo nie przeszkadza.Chodzi mi o to czy można jeździć z zbyt małym luzem zaworów-czy coś się może od tego pogorszyć?
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 24-01-2014, 18:53   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Nie powinno się jeździć ze zbyt małym luzem zaworowym, z czasem luz będzie się jeszcze zmniejszał, może to doprowadzić do spadku mocy i wypalenia gniazd zaworowych co oznacza remont głowicy. Na Twoim miejscu bym wymienił te płytki.
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
tonsil4 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-01-2014, 21:30   
   Bolid: Seicento 1.1


Dzięki za odpowiedzi.Chyba jednak wyreguluję te luzy i bedzie z głowy.Pozdr ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum