Regulacja zaworów (luz na wydechowym i na ssącym ) ? |
Autor |
Wiadomość |
giganetcompl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 35 Skąd: pl
|
Wysłany: 24-01-2014, 14:18
Bolid: seicento 1.1 mpi |
|
|
tak jak mowie u mnie klepało ustawili mi na fabryczne i dalej klepie mi mechanik powiedzial ze moze byc wytarty wałek rozrzadu jak bede wymieniał rozdzad to powiedzial ze tam zerknie mi klepie 30tys km i nic z tym nie robie moszesz sprobowac zalac jakims lepszym olejem 0w 40
jak nie chcesz zeby klepało to zerknij na to najlepszy olej jak klepie na zimny tzn ze zle smaruje a kiedy olej wymieniany? poczytaj sobie o neste
http://www.skapiec.pl/site/cat/2110/comp/243618
NESTE CITY PRO 0W-40
NESTE City Pro 0W/40 4LW pełni syntetyczny olej dla benzynowych i dieslowskich silników samochodów osobowych.
KLASA JAKOŚCI: SAE 0W – 40, ACEA A3/B3, API SJ/CF (także SH/CF/EC II)
SPECYFIKACJE: VW 500.00/505.00, VW 502 00, MB 229.1
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości specjalnie przeznaczony do smarowania nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i dostawczych. Olej wielosezonowy o doskonałych właściwościach niskotemperaturowych. Smarowanie zimnego silnika zaczyna się natychmiast po jego uruchomieniu tak przy niskich jak i wysokich temperaturach, w każdych ekstremalnych warunkach. Stosując ten olej zmniejszymy zużycie paliwa i utrzymamy silnik w czystości. Spełnia wymagania następujących specyfikacji: MB 229.1, VW 502.00, 505.00, Porsche. |
|
|
|
 |
tonsil4
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-01-2014, 15:14
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
To klepanie mi tak bardzo nie przeszkadza.Chodzi mi o to czy można jeździć z zbyt małym luzem zaworów-czy coś się może od tego pogorszyć? |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 24-01-2014, 18:53
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Nie powinno się jeździć ze zbyt małym luzem zaworowym, z czasem luz będzie się jeszcze zmniejszał, może to doprowadzić do spadku mocy i wypalenia gniazd zaworowych co oznacza remont głowicy. Na Twoim miejscu bym wymienił te płytki. |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
tonsil4
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-01-2014, 21:30
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Dzięki za odpowiedzi.Chyba jednak wyreguluję te luzy i bedzie z głowy.Pozdr |
|
|
|
 |
|