FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rodzaje ECU SC/CC
Autor Wiadomość
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 16-12-2013, 18:39   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


macher napisał/a:
Raczej odcina paliwo.


:)

_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
ROMEL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 27
Skąd: Strzelin
Wysłany: 16-12-2013, 20:49   
   Bolid: Astra Sport, Focus, Yaris, Seicento KitCar1,1


Macher...
Czytacie co pisze? Czy czytacie i myślicie, że pierdoły wam wciskam...?
Ne jestem bajkopisarzem:)
Wynalzek w moim garażu nie ma katalizatora, cały wydech jest przeliczany pod wałek i układ ssący, elementami wydechu są: baran 4-2-1, puszka rozprężna (pierwsza fala zwrotna), tłumik przelotowy i tyla, nic go nie rozerwie:),
jakby był zainstalowany choć kawałek katalizatora to i tak by się zdematerializował przy spalaniu ponad 20 litrów na 100km (wyścig, trening)...:)
Ludzi na przestanku straszyć nie będę:) za stary jestem na takie zabawy...
Chodzi tylko o zabezpieczenie silnika...
_________________
"Wykorzystujmy życie zanim ono wykorzysta nas..."
www.romel-motorsport.vot.pl
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 16-12-2013, 21:27   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


tak wiec się da, co do marchewek to będą jak będziesz chciał kwestia ustawienia

pozostaje ci wybrać czy chcesz DET 3 za jakieś 650 czy EMU za 2tys, ja kilka setupów przerobiłem bo akurat w odróżnieniu od ciebie grzebie bardziej w elektronice niż mechanice

rozumiem że głównym problem jaki masz obecnie to zasadniczo brak odcięcia i łatwo ci przekręcić silnik wyżej niż byś chciał, ja na to widzę łatwe rozwiązanie zakładając że masz jakiś obrotek z shift lightem wystarczy 1 ekstra przekaźnik i masz odcięcie na cewkach w dowolnie ustawionym punkcie
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
aby 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 17-12-2013, 10:35   
   Bolid: SC 900


macher napisał/a:

Fiat 500 czyli cinquecento. Sterownik IAW6 chyba program IAW SCAN2 powinien rozgryść. Dziwne to że mechanik łaczy się ze sterownikiem ale nie może nic więcej. Drzwi ma otwarte ale jakaś zapora jest jeszcze?
Ten IAW6F jest chyba większym sterownikiem jak IAW16F. Nikt nie powiedział że jest wizualnie większy? Pod kodem kreskowym po prawej stronie masz datę jego produkcji. Do seicento masz od roku 98. U Ciebie pewnie będzie poniżej tego roku
aby jakie masz auto? Pisałeś w innych postach że masz 1100 MPI a teraz ze masz 900?


Jeżeli chodzi o połączenie się ze sterownikiem to mówili że jakby nie mogli się dostać do sterownika - tak jak pisałem wcześniej uzyskiwali połączenie i tyle, a niby próbowali na kilku modelach.
Pod kodem po prawe stronie mam 308 94 czyli mam rozumieć że jest to sterownik z 94r.
Faktycznie wcześniej miałem SC1100 ale musiałem się go pozbyć i teraz mam 900.
Czy może mieć jakiś wpływ na działanie auta ten sterownik jeżeli jest on od CC?

Dzięi :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum