FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 1.1 rozwiercony vs 1,2 16V seria
Autor Wiadomość
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 01-07-2014, 18:32   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


zacho napisał/a:
Zastanawiam się też do jakiej mocy wytrzymują seryjne podzespoły napędowe ? Myślę ze tak 80-85 km seryjne półosie wytrzymują ?.


T-jety z mocą ponad 200KM latają z seryjnym układem przeniesienia napędu. Nie widziałem, żeby ktoś narzekał na półosie. Częściej obcina zęby na kołach zębatych.
_________________
Moje Seicento
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-07-2014, 21:49   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Tyle,że głównie latają na lawecie i na 400metrach-w zakrętach,albo kupa dymu,albo polecą przeguby.
Przy szperze półosie na bank-ale kto jeździ T-jetem po kajtkach to drugie.
 
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 10-07-2014, 21:18   
   Bolid: Seicento 16v


Siemka, byłem więc u majstra i faktycznie dłubanie 1,1 wyszło by drożej jak usiedliśmy i policzyliśmy. Zgodnie stwierdziliśmy że dobre 1,2 16v będzie idealne pod moje oczekiwania i na tym się skupiam i poszukuję :) Dzięki wielkie za wasze odpowiedzi, były w większości bardzo mądre i użyteczne :)
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 11-07-2014, 23:59   
   Bolid: Seicento 16v


A jeszcze pytanie, czym różni się silnik 1,2 16v z Fiata Bravo od 1,2 16v z Punto ?
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-07-2014, 01:14   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Bravo miały 80KM, a punto 86KM. Przypuszczam, że w Bravo montowali te same silniki co w Punto II, bo moc ta sama. Z tego co wiem różnica jest w wałkach rozrządu, a pewnie i w osprzęcie. Musisz zatem szukać silnika z Punto I, no chyba że kupisz ten z bravo/puntoII 80KM i wymienisz wałki i założysz osprzęt z Punto I, ale chyba szkoda zabawy...
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 16-07-2014, 14:58   
   Bolid: CC 1.2 16v


zacho napisał/a:
A jeszcze pytanie, czym różni się silnik 1,2 16v z Fiata Bravo od 1,2 16v z Punto ?


róznica jest taka że przy Brawce ekonomiści wzieli się za konstruowanie silnika i wyszło jak wyszło czyli słabo. Słabsze materiały powodowały iż te jednostki były/są mniej wytrzymałe te z PI Lanci Y [kod silnika 176 B9].

Moje 16v porównywał z 1.2 8v [dłubnietym] kolega i po przejżdzce wsadził do swojego 16v. Poprostu inna charakterystyka co jednym pasuje innym nie. Subiektywnie 1.2 8v takim podkręcony pod 85-90 KM jeźdz się fajnie ale w 16v seryjnym 86 KM czuje się że to jest szybsze. ;)

Wszelki dłubaniny pod homologacjie 1150 są fajne ale baaaardzo kosztowne bo jak już tu napisano nie można oszczędzać na żadnym podzespole.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum