Silnik 1.1 rozwiercony vs 1,2 16V seria |
Autor |
Wiadomość |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-07-2014, 18:32
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
zacho napisał/a: | Zastanawiam się też do jakiej mocy wytrzymują seryjne podzespoły napędowe ? Myślę ze tak 80-85 km seryjne półosie wytrzymują ?. |
T-jety z mocą ponad 200KM latają z seryjnym układem przeniesienia napędu. Nie widziałem, żeby ktoś narzekał na półosie. Częściej obcina zęby na kołach zębatych. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-07-2014, 21:49
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Tyle,że głównie latają na lawecie i na 400metrach-w zakrętach,albo kupa dymu,albo polecą przeguby.
Przy szperze półosie na bank-ale kto jeździ T-jetem po kajtkach to drugie. |
|
|
|
|
zacho
Bywalec
Wiek: 32 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 10-07-2014, 21:18
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Siemka, byłem więc u majstra i faktycznie dłubanie 1,1 wyszło by drożej jak usiedliśmy i policzyliśmy. Zgodnie stwierdziliśmy że dobre 1,2 16v będzie idealne pod moje oczekiwania i na tym się skupiam i poszukuję Dzięki wielkie za wasze odpowiedzi, były w większości bardzo mądre i użyteczne |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
|
|
|
|
|
zacho
Bywalec
Wiek: 32 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 11-07-2014, 23:59
Bolid: Seicento 16v |
|
|
A jeszcze pytanie, czym różni się silnik 1,2 16v z Fiata Bravo od 1,2 16v z Punto ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
|
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12-07-2014, 01:14
Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V |
|
|
Bravo miały 80KM, a punto 86KM. Przypuszczam, że w Bravo montowali te same silniki co w Punto II, bo moc ta sama. Z tego co wiem różnica jest w wałkach rozrządu, a pewnie i w osprzęcie. Musisz zatem szukać silnika z Punto I, no chyba że kupisz ten z bravo/puntoII 80KM i wymienisz wałki i założysz osprzęt z Punto I, ale chyba szkoda zabawy... |
|
|
|
|
nosferatu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 16-07-2014, 14:58
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
zacho napisał/a: | A jeszcze pytanie, czym różni się silnik 1,2 16v z Fiata Bravo od 1,2 16v z Punto ? |
róznica jest taka że przy Brawce ekonomiści wzieli się za konstruowanie silnika i wyszło jak wyszło czyli słabo. Słabsze materiały powodowały iż te jednostki były/są mniej wytrzymałe te z PI Lanci Y [kod silnika 176 B9].
Moje 16v porównywał z 1.2 8v [dłubnietym] kolega i po przejżdzce wsadził do swojego 16v. Poprostu inna charakterystyka co jednym pasuje innym nie. Subiektywnie 1.2 8v takim podkręcony pod 85-90 KM jeźdz się fajnie ale w 16v seryjnym 86 KM czuje się że to jest szybsze.
Wszelki dłubaniny pod homologacjie 1150 są fajne ale baaaardzo kosztowne bo jak już tu napisano nie można oszczędzać na żadnym podzespole. |
|
|
|
|
|