FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana plynu hamulcowego
Autor Wiadomość
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2008, 19:34   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Wuniek napisał/a:
tak ale nie przy pierwszych hamowaniach pamiętaj że to nowe musi sie najpierw ułożyć, jedni mówią ze to 100-200km ja mowie 30min dobrej jazdy po mieście

Te 200km to kosmos jakiś a często się z takimi opiniami spotykam w społeczeństwie.
Tak jak piszesz-na miasto i pól godzinki to aż za nadto :wink:
Ew w trasę i lewa noga delikatnie na hamulcu :))
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
disel
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2008, 23:53   Plyn hamulcowy

jak sie wymienia plyn hamulcowy i jaki mam kupic do 900
 
 
kowus87 
Nałogowiec

Wiek: 38
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 102
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 02-12-2008, 13:17   
   Bolid: CIVIC D16Z9


Ja nie mialem takiego problemu :D u mnie pekl przewod hamulcowy, caly plym wylecial :D postawilem do mechanika i zaplacilem za wszytsko70zl :D
_________________
Sej baj baj...
 
 
 
TOMASZ 27 
Smakosz ... z dziurk? ...

Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 02-12-2008, 14:08   
   Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car


Co 2 lata lub co 60000km nauczyłem sie na wlasnych bledach wymieniłem po 3 i płyn wyglądał jak zurek a nie jak płyn hamulcowy
_________________
Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze :))
 
 
marcus90 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-12-2008, 13:25   
   Bolid: SEICENTO S 99r


niewiem jaki ma kolor oginalny płyn hamulcowy ale umnie jak go spuściłem to był czarny, może ktoś wie jaki powinien mieć kolor? Pytam tak z ciekawości bo już mam za sobą wymiane.
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 03-12-2008, 13:28   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Przeźroczysty :] .
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-12-2008, 18:55   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


DOT3/R3 jest zielony a DOT4/R4 jest czerwony
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 03-12-2008, 21:40   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Mam przed sobą DOT4 firmy K2 z tego roku i zdecydowanie nie jest czerwony, lecz przeźroczysty. Być może dopiero nabiera koloru w układzie, ale w opakowaniu na pewno nie-tak samo jak świeżutki olej wprost z rafinerii nie jest żółty a przeźroczysty. To, że opakowania są w różnych kolorach takich jak wymieniłeś wcale nie świadczy o tym, że zawartość jest w tym kolorze.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-12-2008, 22:07   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Ja wymieniałem kolory płynu (zawartości opakowania). DOT3/R3 jest na 100% zielony bo rok temu wymieniałem taki płyn i był zielony. Co do DOT4 to może ma inny kolor. Kiedyś miałem kontakty z tym płynem i był czerwony. Tak bardziej pod żólty podchodził.
 
 
Yool 
Bywalec


Pomógł: 40 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 96
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 03-12-2008, 22:13   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Też niedawno zmieniałem i świeżutki DOT4 był przeźroczysty, zmętniał teraz nieco a to z powodu że stary był prawie czarny i trochę syfu zostało w układzie.
 
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 03-12-2008, 22:50   
   Bolid: Seicento 1.4t


A co jeśli nie DOT? Ostatnio znajomy motula zalewał (mam na myśli płyn hamulcowy), wprawdzie nie do sejka, ale zawsze...
i tak się zastanawiam, jaki płyn zalać, żeby zatrzymać te 1.2...
_________________

 
 
heniog1 
CAR"DIOLOG


Pomógł: 53 razy
Wiek: 53
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 79
Skąd: ORZESZE
Wysłany: 03-12-2008, 23:27   
   Bolid: seicento HOBBY 1100spi


Witam.Do naszych Siejków lejemy DOT-4 , ma barwę lekko żółtawą i jest przezroczysty.Aktualnie robię lifting mojemu siejowi,mianowicie zmieniam zderzaki na lakierowane z przodu Sporting,halogeny już działają a przy okazji lekka konserwacja podwozia tam gdzie odpryski. Też dzisiaj wymieniałem płyn hamulcowy.Lekko nie było bo jak to bywa często uleciał mi odpowiecznik w PT,wymieniłem zaraz dwa tylne cylinderki z sztywnymi przewodami,odpowietrzanie i git.Do jutra farba konserwacyjna wyschnie do założenia nadkola,zderzaki,koła i wyjadę.Pozdro.
_________________

 
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 03-12-2008, 23:28   
   Bolid: seicento


warto nalac dot 4 ale powinno sie wtedy wymieniac ten plyn czesciej bo przynajmniej w teorii szybciej absorbuje wode... :wink:
 
 
Fantozzi 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: kielce
Wysłany: 23-04-2009, 18:04   płyn hmulcowy
   Bolid: seicento 900


W jaki sposób wymienić fachowo płyn hamulcowy, jaka jest procedura? Czy ktoś to robił albo widział jak to się robi? W układzie bez ABS-u. Proszę o wypowiedzi.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-04-2009, 18:06   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


trzeba przegonić stary płyn, odpowietrzyć sobie potem od najdalszego koła. ale rada - zostaw to mechanikowi jak tego nigdy nie robiłeś. poza tym - sam nie dasz rady, chyba ze jesteś profesjonalistą :)

a to są hamulce - nie ryzykuj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum