wymiana plynu hamulcowego |
Autor |
Wiadomość |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-07-2008, 19:34
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Wuniek napisał/a: | tak ale nie przy pierwszych hamowaniach pamiętaj że to nowe musi sie najpierw ułożyć, jedni mówią ze to 100-200km ja mowie 30min dobrej jazdy po mieście |
Te 200km to kosmos jakiś a często się z takimi opiniami spotykam w społeczeństwie.
Tak jak piszesz-na miasto i pól godzinki to aż za nadto
Ew w trasę i lewa noga delikatnie na hamulcu |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
disel [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 23:53 Plyn hamulcowy
|
|
|
jak sie wymienia plyn hamulcowy i jaki mam kupic do 900 |
|
|
|
 |
kowus87
Nałogowiec
Wiek: 38 Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 102 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: 02-12-2008, 13:17
Bolid: CIVIC D16Z9 |
|
|
Ja nie mialem takiego problemu u mnie pekl przewod hamulcowy, caly plym wylecial postawilem do mechanika i zaplacilem za wszytsko70zl |
_________________ Sej baj baj... |
|
|
|
 |
TOMASZ 27
Smakosz ... z dziurk? ...
Pomógł: 36 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 02-12-2008, 14:08
Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car |
|
|
Co 2 lata lub co 60000km nauczyłem sie na wlasnych bledach wymieniłem po 3 i płyn wyglądał jak zurek a nie jak płyn hamulcowy |
_________________ Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze |
|
|
|
 |
marcus90
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1 Skąd: zgierz
|
Wysłany: 03-12-2008, 13:25
Bolid: SEICENTO S 99r |
|
|
niewiem jaki ma kolor oginalny płyn hamulcowy ale umnie jak go spuściłem to był czarny, może ktoś wie jaki powinien mieć kolor? Pytam tak z ciekawości bo już mam za sobą wymiane. |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 03-12-2008, 13:28
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Przeźroczysty . |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-12-2008, 18:55
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
DOT3/R3 jest zielony a DOT4/R4 jest czerwony |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 03-12-2008, 21:40
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Mam przed sobą DOT4 firmy K2 z tego roku i zdecydowanie nie jest czerwony, lecz przeźroczysty. Być może dopiero nabiera koloru w układzie, ale w opakowaniu na pewno nie-tak samo jak świeżutki olej wprost z rafinerii nie jest żółty a przeźroczysty. To, że opakowania są w różnych kolorach takich jak wymieniłeś wcale nie świadczy o tym, że zawartość jest w tym kolorze. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-12-2008, 22:07
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Ja wymieniałem kolory płynu (zawartości opakowania). DOT3/R3 jest na 100% zielony bo rok temu wymieniałem taki płyn i był zielony. Co do DOT4 to może ma inny kolor. Kiedyś miałem kontakty z tym płynem i był czerwony. Tak bardziej pod żólty podchodził. |
|
|
|
 |
Yool
Bywalec

Pomógł: 40 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 96 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 03-12-2008, 22:13
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Też niedawno zmieniałem i świeżutki DOT4 był przeźroczysty, zmętniał teraz nieco a to z powodu że stary był prawie czarny i trochę syfu zostało w układzie. |
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 03-12-2008, 22:50
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
A co jeśli nie DOT? Ostatnio znajomy motula zalewał (mam na myśli płyn hamulcowy), wprawdzie nie do sejka, ale zawsze...
i tak się zastanawiam, jaki płyn zalać, żeby zatrzymać te 1.2... |
_________________
 |
|
|
|
 |
heniog1
CAR"DIOLOG

Pomógł: 53 razy Wiek: 53 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 79 Skąd: ORZESZE
|
Wysłany: 03-12-2008, 23:27
Bolid: seicento HOBBY 1100spi |
|
|
Witam.Do naszych Siejków lejemy DOT-4 , ma barwę lekko żółtawą i jest przezroczysty.Aktualnie robię lifting mojemu siejowi,mianowicie zmieniam zderzaki na lakierowane z przodu Sporting,halogeny już działają a przy okazji lekka konserwacja podwozia tam gdzie odpryski. Też dzisiaj wymieniałem płyn hamulcowy.Lekko nie było bo jak to bywa często uleciał mi odpowiecznik w PT,wymieniłem zaraz dwa tylne cylinderki z sztywnymi przewodami,odpowietrzanie i git.Do jutra farba konserwacyjna wyschnie do założenia nadkola,zderzaki,koła i wyjadę.Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 03-12-2008, 23:28
Bolid: seicento |
|
|
warto nalac dot 4 ale powinno sie wtedy wymieniac ten plyn czesciej bo przynajmniej w teorii szybciej absorbuje wode... |
|
|
|
 |
Fantozzi
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: kielce
|
Wysłany: 23-04-2009, 18:04 płyn hmulcowy
Bolid: seicento 900 |
|
|
W jaki sposób wymienić fachowo płyn hamulcowy, jaka jest procedura? Czy ktoś to robił albo widział jak to się robi? W układzie bez ABS-u. Proszę o wypowiedzi. |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-04-2009, 18:06
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
trzeba przegonić stary płyn, odpowietrzyć sobie potem od najdalszego koła. ale rada - zostaw to mechanikowi jak tego nigdy nie robiłeś. poza tym - sam nie dasz rady, chyba ze jesteś profesjonalistą
a to są hamulce - nie ryzykuj. |
|
|
|
 |
|