FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbyt wysokie wolne obroty
Autor Wiadomość
vince 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 2
Skąd: Gniezno
Wysłany: 02-08-2007, 10:22   Zbyt wysokie wolne obroty
   Bolid: SC 1.1 SPI


Problem z wolnymi obrotami mam taki, że są one zbyt wysokie wg mechanika 1200, a ponieważ jeżdżę na gazie powinny być 900-1000. Silniczek krokowy jest nówka, a mimo to mechanik nie mógł obniżyć obrotów poniżej wspomnianych 1200. Dodam, że wyższe obroty dotyczą jazdy zarówno na benzynie jak i LPG. Co robić w takim przypadku?
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-08-2007, 11:13   
   Bolid: Audi


wygląda to tak jakby ciągle miał ssanie (nie masz czasem jakiegoś chipa allegerowego?)

od kiedy tak się dzieje, czy występują jakieś inne objawy: szarpanie, nierówna praca, strzały w tłumik itp
_________________

 
 
ADAMSKY 
Nocny zwiadowca
Nadworny Akustyk


Pomógł: 130 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 547
Skąd: Pleszew
Wysłany: 02-08-2007, 11:38   
   Bolid: SC 1.1 SPI


polecam podpiecie pod komp
info znajdziesz w opcji szukaj - tematow bylo troche


przyczyny moga tkwic tez w lapaniu "falszywego" powietrza - w sumie jesli to usterka mechaniczna to mechanik powinien ja wykryc (podjedz do kogos kompetentnego)
_________________

Ostatnio zmieniony przez ADAMSKY 02-08-2007, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
  Wysłany: 02-08-2007, 11:38   zbyt wysokie wolne obroty
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Cześć. Problem może tkwić w łapaniu lewego powietrza do korpusu przepustnicy. Sprawdź elektrozawór na pochałaniaczu oparów paliwa. Może nie zamyka się i daje za wiele powietza. Moż eciągnie przewodem serwa hamulcowego?. Taki objaw wskazuje na za dużą ilośc powietrza i nie da rady obniżyć. Przewody muszą być szczelne. Jeszcze skoro masz gaz, może uszczelka któraś przepuszcza przy korpusie przepustnicy a jak masz nowy krokowiec sparwdź czy dobrze osadzony. U mnie był nierówno i obroty wolne zawieszało na wyższym poziomie.Ale suma sumarum szedłbym po linii fałszywego powietrza.
 
 
vince 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 2
Skąd: Gniezno
Wysłany: 02-08-2007, 11:55   
   Bolid: SC 1.1 SPI


Auto nie było podrasowywane (żadnych chipów), na poprzednim krokowcu silnik chodził nierówno i mechanik zalecił wymianę. Zanim jednak wymienił na nowy przeczyścił starocia i wolne obroty, choć wysokie były całkiem równe. Wtedy stwierdził, że nie da się odpowiednio wysterować starego i musi być nowy krokowiec. Na nowym jeżdżę miesiąc.

Jeszcze jedno nierówna praca silnika zaczęła się od wymiany świec na NGK (dla gazu), wówczas auto zyskało nieco na dynamice.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum