Powrót paliwa. |
Autor |
Wiadomość |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-05-2016, 15:52
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
X-raT napisał/a: | Zgodnie ze sztuką.
Koszt z spi bo ma króciec powrotny + dodatkowy przewód miedziany fi 8 przez podłogę do komory.
Pisałem o tym powyzej |
dodam jeszcze, że potrzebna jest wtyczka elektryczna bo w spi i mpi są różne |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-05-2016, 08:44
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
To nie problem na szrocie obciąć wtyk i przelutować. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 22-11-2017, 13:31
Bolid: Seicento |
|
|
X-raT napisał/a: | To nie problem na szrocie obciąć wtyk i przelutować. |
hej właśnie przerabiam temat...teraz tak : wtyczka od mpi ma 4 przewody a od spi 5, masz schemat co do którego przylutować ?? |
_________________
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 11-12-2017, 16:26
Bolid: Seicento |
|
|
MPI
mamy kabel:
-różowy
-czerwono niebieski
-fioletowo czarny
-fioletowy
SPI
ktoś coś wie konkretnie co do czego ? |
_________________
|
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-12-2017, 10:06
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Grubsze to zasilanie, cieńsze to poziom paliwa.
W mpi położenie wskazówki paliwa określa procek licznika (podobnie sygnał rezerwy), dlatego wskazówka nie goni na zakrętach jak w spi, ale też jest problem z połączeniem przy swapie. Dwa cienkie kabelki mają niski sygnał i idą w licznik, a w spi jest tradycyjne 12v/masa/sygnał i całość bezpośrednio do wskaźnika w liczniku. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18-12-2017, 09:52
Bolid: Seicento |
|
|
.auto odpaliło....niestety szlak trafi aku i tylko raz odpaliłem....
jeden kabel został ??:( czerwono szary ale chyba on ma iść do wskaźnika paliwa dodatkowo....
|
_________________
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 31-12-2017, 17:35
Bolid: Seicento |
|
|
auto jeździ...ost.kabel podłączony do kabelków o kolorze czarnym i fioletowo-czarnym ( bo po rozłączeniu tych kabelków wskaźnik opadał i mrugała rezerwa )....
teraz trzeba zakupić takie oto złączki....ale tak czy siak trzeba będzie ciąć przewody by dopasować nowe złączki...
|
_________________
|
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-12-2017, 18:21
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Wężyk paliwowy fi8 + zwykła opaska skręcana. Patent wytrzymuje 6bar wallbro 255, tym bardziej 3bary ori fiata zniesie. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 02-01-2018, 11:02
Bolid: Seicento |
|
|
X-raT napisał/a: | Wężyk paliwowy fi8 + zwykła opaska skręcana. Patent wytrzymuje 6bar wallbro 255, tym bardziej 3bary ori fiata zniesie. |
zobaczę po ile te złączki....pierwsza myślą były opaski...teraz mam nasunięte od tak he ale nie jezdze |
_________________
|
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-01-2018, 12:41
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Jak uważasz. Ja mam w GT opaski i pompę 255. Działa, nie puszcza, nie śmierdzi, nigdy nie spadło.
podobnie w seyu w 1.2 16v gdzie tylko 3bary, tylko tutaj filtr paliwa a nie pompa. Działą i nie ma do czego się przyczepić. Oczywiście dobra opaska to raz, a dwa skręcona z wyczuciem a nie na granicy urwania gwintu |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 08-01-2018, 21:10
Bolid: Seicento |
|
|
X-raT, zrobiłem na opaskach...raczej się nie zsunie bo sam wąż ciężko wchodził...niestety syyk z baku dalej jest ale mniejszy niż wcześniej w spi przypadkiem pochłaniaczy był inny niż w mpi ( tym samym elektrozawór inny ) |
_________________
|
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-01-2018, 12:41
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Spi miało zawór na pochłaniaczu, a w mpi jest przy kolektorze ssącym
Po za tym w spi był dodatkowy biały odpowietrznik na samym wlewie paliwa. W mpi jest inne obejście, połączone z całym układem pochłaniacza par. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 09-01-2018, 15:39
Bolid: Seicento |
|
|
Czyli....lipa he całą robota jak krew w piach |
_________________
|
|
|
|
|
|