FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Powrót paliwa.
Autor Wiadomość
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 11-05-2016, 16:52   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


X-raT napisał/a:
Zgodnie ze sztuką.
Koszt z spi bo ma króciec powrotny + dodatkowy przewód miedziany fi 8 przez podłogę do komory.

Pisałem o tym powyzej :|


dodam jeszcze, że potrzebna jest wtyczka elektryczna bo w spi i mpi są różne
_________________
Moje Seicento
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-05-2016, 09:44   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


To nie problem na szrocie obciąć wtyk i przelutować.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 22-11-2017, 13:31   
   Bolid: Seicento


X-raT napisał/a:
To nie problem na szrocie obciąć wtyk i przelutować.

hej właśnie przerabiam temat...teraz tak : wtyczka od mpi ma 4 przewody a od spi 5, masz schemat co do którego przylutować ??
_________________

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11-12-2017, 16:26   
   Bolid: Seicento


MPI

mamy kabel:

-różowy

-czerwono niebieski

-fioletowo czarny

-fioletowy




SPI



ktoś coś wie konkretnie co do czego ??? ?
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-12-2017, 10:06   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Grubsze to zasilanie, cieńsze to poziom paliwa.
W mpi położenie wskazówki paliwa określa procek licznika (podobnie sygnał rezerwy), dlatego wskazówka nie goni na zakrętach jak w spi, ale też jest problem z połączeniem przy swapie. Dwa cienkie kabelki mają niski sygnał i idą w licznik, a w spi jest tradycyjne 12v/masa/sygnał i całość bezpośrednio do wskaźnika w liczniku.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 18-12-2017, 09:52   
   Bolid: Seicento



.auto odpaliło....niestety szlak trafi aku i tylko raz odpaliłem....

jeden kabel został ??:( czerwono szary ale chyba on ma iść do wskaźnika paliwa dodatkowo....
_________________

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 31-12-2017, 17:35   
   Bolid: Seicento


auto jeździ...ost.kabel podłączony do kabelków o kolorze czarnym i fioletowo-czarnym ( bo po rozłączeniu tych kabelków wskaźnik opadał i mrugała rezerwa )....

teraz trzeba zakupić takie oto złączki....ale tak czy siak trzeba będzie ciąć przewody by dopasować nowe złączki...
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-12-2017, 18:21   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Wężyk paliwowy fi8 + zwykła opaska skręcana. Patent wytrzymuje 6bar wallbro 255, tym bardziej 3bary ori fiata zniesie.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 02-01-2018, 11:02   
   Bolid: Seicento


X-raT napisał/a:
Wężyk paliwowy fi8 + zwykła opaska skręcana. Patent wytrzymuje 6bar wallbro 255, tym bardziej 3bary ori fiata zniesie.


zobaczę po ile te złączki....pierwsza myślą były opaski...teraz mam nasunięte od tak he ale nie jezdze
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-01-2018, 12:41   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Jak uważasz. Ja mam w GT opaski i pompę 255. Działa, nie puszcza, nie śmierdzi, nigdy nie spadło.
podobnie w seyu w 1.2 16v gdzie tylko 3bary, tylko tutaj filtr paliwa a nie pompa. Działą i nie ma do czego się przyczepić. Oczywiście dobra opaska to raz, a dwa skręcona z wyczuciem a nie na granicy urwania gwintu ;)
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 08-01-2018, 21:10   
   Bolid: Seicento


X-raT, zrobiłem na opaskach...raczej się nie zsunie bo sam wąż ciężko wchodził...niestety syyk z baku dalej jest ale mniejszy niż wcześniej :-? w spi przypadkiem pochłaniaczy był inny niż w mpi ( tym samym elektrozawór inny )
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-01-2018, 12:41   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Spi miało zawór na pochłaniaczu, a w mpi jest przy kolektorze ssącym
Po za tym w spi był dodatkowy biały odpowietrznik na samym wlewie paliwa. W mpi jest inne obejście, połączone z całym układem pochłaniacza par.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 09-01-2018, 15:39   
   Bolid: Seicento


Czyli....lipa he całą robota jak krew w piach
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum