Porting głowicy sc 900 |
Autor |
Wiadomość |
zimny350
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Jedlicze
|
Wysłany: 22-07-2013, 00:01 Porting głowicy sc 900
Bolid: seicento |
|
|
Witam.
Moje pytanie: czy ktoś próbował usunąć różnicę średnic pomiędzy łącznikiem wtrysku a głowicą.
W każdej 900-ce kanał głowicy jest mniejszy od kanału tego łącznika.
Jeśli ktoś to już robił to jakie daje efekty? |
|
|
|
 |
centowariat
nówka sztuka ;)
Pomógł: 12 razy Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-07-2013, 22:56
Bolid: 1.2T |
|
|
poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów |
_________________ NIECH MOC BEDZIE POD NAMI
PRANIE TAPICERKI WARSZAWA
DETAILING VALETING dobre ceny |
|
|
|
 |
Selecto
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 75 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-07-2013, 14:05
Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus |
|
|
centowariat napisał/a: | poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów |
Sorry ale idiota, 1.2 80 koni przecież tyle pali |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 29-07-2013, 19:58
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Ostry tuning podnosi spalanie i skraca żywotność
Nie jeden motocykl już przerabiałem w przedziale 50-600ccm.
Na przykład mój (najbardziej przerobiony) projekt 50 ccm na 80ccm, klasy racing (silnik budowany od podstaw, kilkukrotne zwiększenie mocy): 10-15 litrów wzmocnionej pb98 (sam dolewałem co nieco) potrafił spalić i padł po 12 000 km Sama budowa to koszt kilku tysięcy, a o częstych przeglądach i wymianach części ( najlepszych dostępnych, często sprowadzanych spoza granic kraju) nie wspomnę.
Więc nie trzeba nawet liczyć, że mija się to z opłacalnością |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
iNteNse
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 835 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 29-07-2013, 20:46
Bolid: White lover |
|
|
Selecto napisał/a: | centowariat napisał/a: | poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów |
Sorry ale idiota, 1.2 80 koni przecież tyle pali |
Nie do końca, jeżeli chodzi o rajdy KJS masz różne klasy. Wszystko zależy od regulaminu, przeważnie najsłabsza klasa jest do silników z pojemnością 1.0
Możemy wtedy mówić, że dysponuje on trochę większą mocą wyjściową niż inni rywale.
Co innego jak to jest auto tylko do użytku codziennego, wtedy dłubanie owej 900sety mija się z celem. |
|
|
|
 |
Selecto
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 75 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-07-2013, 18:19
Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus |
|
|
iNteNse napisał/a: | Selecto napisał/a: | centowariat napisał/a: | poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów |
Sorry ale idiota, 1.2 80 koni przecież tyle pali |
Nie do końca, jeżeli chodzi o rajdy KJS masz różne klasy. Wszystko zależy od regulaminu, przeważnie najsłabsza klasa jest do silników z pojemnością 1.0
Możemy wtedy mówić, że dysponuje on trochę większą mocą wyjściową niż inni rywale.
Co innego jak to jest auto tylko do użytku codziennego, wtedy dłubanie owej 900sety mija się z celem. |
Rozumiem znam klasy w kjs'ach W ogóle dłubanie tak małego silnika jest bez sensu chyba ze w maluchu |
|
|
|
 |
|