FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Porting głowicy sc 900
Autor Wiadomość
zimny350 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 22-07-2013, 00:01   Porting głowicy sc 900
   Bolid: seicento


Witam.
Moje pytanie: czy ktoś próbował usunąć różnicę średnic pomiędzy łącznikiem wtrysku a głowicą.
W każdej 900-ce kanał głowicy jest mniejszy od kanału tego łącznika.
Jeśli ktoś to już robił to jakie daje efekty?
 
 
centowariat 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-07-2013, 22:56   
   Bolid: 1.2T


poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów
_________________
NIECH MOC BEDZIE POD NAMI :D
PRANIE TAPICERKI WARSZAWA
DETAILING VALETING dobre ceny
 
 
Selecto 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-07-2013, 14:05   
   Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus


centowariat napisał/a:
poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów


Sorry ale idiota, 1.2 80 koni przecież tyle pali :D
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 29-07-2013, 19:58   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Ostry tuning podnosi spalanie i skraca żywotność ;)

Nie jeden motocykl już przerabiałem w przedziale 50-600ccm.
Na przykład mój (najbardziej przerobiony) projekt 50 ccm -> na 80ccm, klasy racing (silnik budowany od podstaw, kilkukrotne zwiększenie mocy): 10-15 litrów wzmocnionej pb98 (sam dolewałem co nieco) potrafił spalić i padł po 12 000 km :P Sama budowa to koszt kilku tysięcy, a o częstych przeglądach i wymianach części ( najlepszych dostępnych, często sprowadzanych spoza granic kraju) nie wspomnę.



Więc nie trzeba nawet liczyć, że mija się to z opłacalnością :P
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
iNteNse 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 835
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 29-07-2013, 20:46   
   Bolid: White lover


Selecto napisał/a:
centowariat napisał/a:
poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów


Sorry ale idiota, 1.2 80 koni przecież tyle pali :D


Nie do końca, jeżeli chodzi o rajdy KJS masz różne klasy. Wszystko zależy od regulaminu, przeważnie najsłabsza klasa jest do silników z pojemnością 1.0
Możemy wtedy mówić, że dysponuje on trochę większą mocą wyjściową niż inni rywale.
Co innego jak to jest auto tylko do użytku codziennego, wtedy dłubanie owej 900sety mija się z celem.
 
 
Selecto 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-07-2013, 18:19   
   Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus


iNteNse napisał/a:
Selecto napisał/a:
centowariat napisał/a:
poza satysfakcję właściciela, że sam coś zmodził w silniku nie odczujesz znacznej różnicy po takim zabiegu
tuning 900 mija się z celem
kumpel zdłubał 900 do 55KM czyli tyle co fabrycznie ma 1.1,
paliła mu w mieście od 10-12 litrów


Sorry ale idiota, 1.2 80 koni przecież tyle pali :D


Nie do końca, jeżeli chodzi o rajdy KJS masz różne klasy. Wszystko zależy od regulaminu, przeważnie najsłabsza klasa jest do silników z pojemnością 1.0
Możemy wtedy mówić, że dysponuje on trochę większą mocą wyjściową niż inni rywale.
Co innego jak to jest auto tylko do użytku codziennego, wtedy dłubanie owej 900sety mija się z celem.


Rozumiem znam klasy w kjs'ach :) W ogóle dłubanie tak małego silnika jest bez sensu chyba ze w maluchu :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum