FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 4x4 z Pandy ?
Autor Wiadomość
goodwaper.pl 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-07-2015, 09:12   Seicento 4x4 z Pandy ?
   Bolid: Seicento 1.4 T-Jet


Witam
Jako że już mam T-jet 1,4 (180KM) przeszła mi przez myśl rozbudowa Seja na 4x4 :)
Zastanawiałem się nad dołem od Pandy 4x4 ...

A nie ukrywam że przydały by się cztery łapy bo na przyszły rok w planach jakieś 340KM

Ktoś coś takiego robił ... wie co dokładnie potrzeba ... jakie koszta ??
_________________
1.4 T-jet 332KM i 366Nm :)
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 871
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 17-07-2015, 10:25   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


goodwaper.pl, pokaż jakieś foty swojej fury ;)
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
goodwaper.pl 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-07-2015, 12:22   
   Bolid: Seicento 1.4 T-Jet


proshotter napisał/a:
goodwaper.pl, pokaż jakieś foty swojej fury ;)


Jeszcze się maluje ale powoli dobiega koniec prac.
_________________
1.4 T-jet 332KM i 366Nm :)
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 31
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1061
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-07-2015, 15:25   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Kwestia czy napęd z pandy wytrzyma choćby tą moc co masz teraz. Były już rozkminy o 4x4 i ktoś tam pisał że ten tylny napęd z pandy jest zbyt delikatny pod jakieś większe moce.
Ale znalazłem w necie zdjęcie gdzie ktoś spasował tylny zawias z dyfrem, niestety nie znam szczegółów tego projektu:

Jeśli wsadzać cały zawias jak powyżej to rozstaw kół z tyłu będzie taki jak w pandzie czyli znacznie szerzej (ok 4cm na stronę), ale nie trzeba wtedy nic przerabiać i skracać półosi.
Co do części to potrzeba skrzyni biegów z wersji benzynowej 1.2 (były też diesle 1.3 4x4), wał napędowy i kompletny tylny zawias z dyferencjałem.
Co do kosztów to kiedyś liczyłem po cenach z allegro to tak wychodziło 4-5tys za części.
Tylny napęd w pandzie jest dołączany gdy przednie koła tracą przyczepność.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 63 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 870
Skąd: Radom
Wysłany: 17-07-2015, 19:29   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Jeździ CC 2.0 160KM 4x4, właśnie to co barkor, wrzucił na foto. Nawet było do sprzedania to CC. Napęd oparty o most z pandy jest dołączany. Przy moście jest sprzęgło wiskotyczne. Po 2008r jeśli się nie mylę wisko zastąpiono elektromagntycznym.

W pandzie 1.2 i 1,3 diesel jest skrzynia C.514 taka jak w SC z tym, że rozbudowana o dodatkową przekładnię. Jest przykręcona zamiast zwykłej pokrywy przekładnie głównej.


Ale czy to wytrzyma 180KM?? Nie wiem. Moment będzie się rozkładał na 4 koła jak wisko się sklei, w sumie nie powinno być tragedii. Tylko pozostaje kwestia upakowania skrzyni w budzie. Bez rzeźby w podłodze nie podejdzie. A wał można dorobić. Dużo przeróbek, ale da się zrobić.
_________________
Moje Seicento
 
 
goodwaper.pl 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-07-2015, 20:22   
   Bolid: Seicento 1.4 T-Jet


No to mamy problem ... bo jak nie wytrzyma 180KM a plany są na ponad 300KM :(
Czym zastąpić przyczepność :(

Już przy 180KM na 3-cim biegu traci przyczepność a co będzie powyżej 300 ....
_________________
1.4 T-jet 332KM i 366Nm :)
 
 
goodwaper.pl 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-07-2015, 21:31   
   Bolid: Seicento 1.4 T-Jet


proshotter napisał/a:
goodwaper.pl, pokaż jakieś foty swojej fury ;)


Już zrobiłem profil :)
http://www.seicento.pl/vi...p=541379#541379
_________________
1.4 T-jet 332KM i 366Nm :)
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 63 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 870
Skąd: Radom
Wysłany: 18-07-2015, 19:47   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


goodwaper.pl, kontrola trakcji i EMU. Ahamay ma pewnie już grubo ponad 300 i robi 1/4 mili poniżej 12sekund i jakoś daje radę z trakcją. Przemyśl temat z EMU.
_________________
Moje Seicento
 
 
goodwaper.pl 
Nałogowiec


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-07-2015, 12:19   
   Bolid: Seicento 1.4 T-Jet


Już mam ecomaster EMU więc chyba czeka mnie droga do TRS :)
_________________
1.4 T-jet 332KM i 366Nm :)
 
 
mgF3 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Sie 2019
Posty: 2
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-08-2019, 18:33   
   Bolid: Seicento


goodwaper.pl,
Czesc. Czy ogarales temat napedow z pandy 4x4 do seja???
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2745
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 11-08-2019, 09:59   
   Bolid: Abaut Punto Grande 8V 5D / 126p


o ile dobrze kojarzę ten samochód, to chyba został FWD
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…

Diagnostyka ECU Łódź? chętnie pomogę :))
 
 
mgF3 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Sie 2019
Posty: 2
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-08-2019, 16:17   
   Bolid: Seicento


A może ktoś inny dokonał tego?
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 673
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-08-2019, 00:01   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed / GP 1.4 16v


Na AK był gościu co wpakował napęd z Pandy do CC.

https://www.youtube.com/watch?v=17NSiqWPJDY
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98

Fiat Grande Punto 1.4 16v 6speed '06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum