| 
| 
   
      | 
            
               |  | FORUM SEICENTO INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
 
 
 |  
 
	
			| Seicento 900 Budowa 1,4 16V od podstaw |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | partsbike99   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 29 Kwi 2018
 Posty: 2
 Skąd: Grudziądz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-04-2018, 06:40   Seicento 900 Budowa 1,4 16V od podstaw Bolid: Seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hej. Historia mojego Seicento jest długa i namiętna - w skrócie blachy zdrowe, Buda wyspawana, silnik zdechł.
 Zzałożenia - Seicento idzie na rajdy.
 
 Wersja jaką przyjmuję to zakup Fiata Bravo 1,4 16V (po dzwonie, lub z brakiem blacharki)
 
 Szukałem na 40 stronach o swapie ale nie znalazłem konkretów.
 
 Czy posiadając silnik i wiązkę da radę upchać 1,4 pod maskę.
 Jakie są konieczne zabiegi przy przekładce - jak z łapami silnika, półośki i mcpersony podejdą z bravy? Skrzynia od Bravo też ma być przełożona. Z jakimi zagadkami lub utrudnieniami mogę się spotkać.
 Z założenia nie interesuje mnie wkładanie turbo.
 
 Dzięki za pomocne odpowiedzi
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Paweł1984   spamer team
 Jasper84
 
 Pomógł: 160 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Sie 2007
 Posty: 1212
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-04-2018, 14:17 Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance
 | 
 |  
               | 
 |  
               | W skrócie bo temat na 100 stron-silnik bravo 1.4.16v wchodzi, jeżeli nie ma wiariatora,bo też takie były, dolot musisz zrobić, komp-najprościej i najpewniej dać MM z 1.2.16v+ podstroić, każda skrzynia o oznaczenie c514.... wejdzie- kwestia łapy skrzyni-jaką masz,półosie i przeguby z sc 1.1z c514-łapy ori sei, mcpersony seicento....porównaj sobie z bravy jak to chcesz zamontować.....  , |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Linduś   Włóczykij
 wróg publiczny nr 1
 
  
 Pomógł: 141 razy
 Wiek: 39
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 2834
 Skąd: Miasto Włókniarzy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-04-2018, 06:35 Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Panowie! Ale aut to nie mylcie   Bravo @2007 to zupełnie co innego niż Bravo/a @1995
   
 
 generalnie to co powiedział Paweł, wiązka silnikowa może zostać Twoja jakbyś działał na Magneti z 1.2 16v - trzeba dolutować wtyczki do wtrysków
 |  
				| _________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
 Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
 Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
 Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | partsbike99   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 29 Kwi 2018
 Posty: 2
 Skąd: Grudziądz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-04-2018, 20:23 Bolid: Seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tak, przepraszam, chodzi o brave od 95r. Czyli w skrócie:
 Silnik od 1,4 16V
 Dolot "rzemiosło własne"
 Skrzynia od 1.1 krótka (czy jest możliwość montażu skrzyni 6cio biegowej)
 Jak z sprzęgłem - ma zostać to od 1,4 czy od 1.1? (planuje zakup nowego sprzęgła)
 MM- czyli?
 Obecnie mam silnik 900, czyli z wiązka zostaje? Ogólnie po przekładce mechanicznej chciałbym w ramach pomocy porobić zdjęcia żeby podłączyć jak trzeba i nie szukać dniami/ tygodniami przyczyn że nie działa (elektrykę ogarniam ale nie przepadam za nią)
 Jak z pompą paliwa?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Paweł1984   spamer team
 Jasper84
 
 Pomógł: 160 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Sie 2007
 Posty: 1212
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-04-2018, 22:19 Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Silnik ok 1.4.16v-w bravie takiego nie było  ale wiemy o co chodzi. dolot weglarski,ew. rury i silikonowe kolanka.
 Każda c514 5 czy 6 biegowa z tym silnikiem będzie ok.dekiel 6tek tylko ociera o opone przy dużym skręcie w prawo-dystans 10mm załatwia sprawę,jak opona nie szersza niz 185/50/14
 Sprzegło 200mm 1.4
 MM-magnetti marelli-sterownik z 1.2.16v-na tym go odpalasz stroisz.
 Pompa paliwa 3 bary-punto1.2.16v,lanciaY-z dwoma króccami i powrotem,3 bary bez powrotu-sei 1.1mpi,panda 1.1/1.2 8v.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jerzyk   Loża szyderców
 
  
 Pomógł: 151 razy
 Wiek: 47
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 2692
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2018, 08:22   Re: Seicento 900 Budowa 1,4 16V od podstaw Bolid: Audi
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | partsbike99 napisał/a: |  	  | 
 Czy posiadając silnik i wiązkę da radę upchać 1,4 pod maskę.
 
 Dzięki za pomocne odpowiedzi
 | 
 
 ja zmieściłem jeszcze klime przy 1.4
 
 link
 
 tematów jest sporo
 w 900 dodatkowo dojdzie wymiana skrzyni z półosiami
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |  |  |