Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 27-03-2008, 16:36
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Hej koledzy . Ok jak narazie mamy używane półośki z SC oraz hamulce z Uno turbo i co jeszcze mozna wsadzic nie koniecznie nowego ? Chcę miec wszystko dobrze zrobione więc czekam na kolejne wypowiedzi. |
Ostatnio zmieniony przez michalkl1 27-03-2008, 16:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pepel
I live here!

Pomógł: 8 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 172 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-03-2008, 16:57
Bolid: Fiat Seicento 1.2 8V |
|
|
Skoro już zdecydowałeś się na 8v to na sporo pytań znajdziesz odpowiedzi TUTAJ |
_________________ 1.2 8V
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 27-03-2008, 16:58
Bolid: 1E 187 |
|
|
pepel napisał/a: | Skoro już zdecydowałeś się na 8v to na sporo pytań znajdziesz odpowiedzi TUTAJ |
ten link dobry? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-03-2008, 16:59
Bolid: seicento |
|
|
pepel napisał/a: | Skoro już zdecydowałeś się na 8v to na sporo pytań znajdziesz odpowiedzi TUTAJ |
no fajna kierownica daje rade przy 8v turbo |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
pepel
I live here!

Pomógł: 8 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 172 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 28-03-2008, 12:56
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Hej koledzy . Npiszcie jeśli ktoś wie gdzie na ślasku najlepiej w okolicach Gliwic, Zabrza, Knurowa, Tarn. Gór zna się na SWAPACH i zakładaniu turbosprężarek i wie co i jak do tego modelu auta ?Pozdrawiam |
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 29-03-2008, 23:53
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Hej. Juz wiem, że będe musiał kupic używany silnik i niezbedny osprzęt do odpalenia go tj. wiązki itp... Teraz chcę dobrac jak najlepszy tłumik. Nie miałem do czynienia z nimi zbyt dużo ale spodobał mi się michael ws za dosyc dobry dźwięk ale tylko przy WYŻSZYCH OBROTACH natomiast nie podoba mi się jego brzmienie na niskich obrotach praie jak z ttraktora albo z dziurą w tłumiku tak słychac. Oto link do niego na youtube :
http://pl.youtube.com/watch?v=y5XbXafJZA0
Drugi tłumik który mi się podoba to ten dedykowany do SC czyli ulter gdzie podoba mi się dźwiek na jałowych obrotach natomiast te wyższe już mi się nie podobają.
http://pl.youtube.com/watch?v=VfTy9AiYJpo
Dźwięk jaki mi się spodobał to dokładnie coś takiego:
http://pl.youtube.com/watch?v=_Gnb21fyc0Y
Można powiedziec, że taki efekt chciał bym uzyskac tylko nie wiem co to za model układu wydechowego? Może ktoś z was wie co to ?
Kolejną sprawą jest turbosprężarka? Jaka? To dla mnie ważne poinieważ chcę sporządzic sobie listę zakupów. Chodzi mi o coś lepszego. Generalnie zalezy mi na około 110 - 120 KM czy doładowanie około 0.5 bara uzyskam taki efekt?
Oczywiście ważne jest dla mnie zawieszenie. Jak na nasze drogi odpada pomysł z b. twardymi sprężynami i wybierał bym coś pomiędzy bardzo a średnio twardym a jakie jest wasze zdanie?
Jaki dolot i filtr stożkowy( zależy mi na paru KM więcej) ? Najlepiej jeśli zgra się to z tłumikiem.
Jak nrazie mam tylko tyle pytań i nie zadaję ich dla jaj ponieważ nie ma nigdzie zdecydowanej odpowiedzi. Pozdrawiam i liczę na pomoc, |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-03-2008, 00:01
Bolid: seicento |
|
|
michalkl1, troche robisz z tego spaghetti gdzies tam cos bije ale nie wiesz w jakim dzwonie....
jak turbo to wydech 2" wolny przelot ---> czyli zadne tlumiki do seja ci nie beda pasowaly, musisz dac jakis przelot o danej srednicy
rodzaj turbiny: garrett T2, GT 12 (mala) GT15 da rade i bedziesz mogl potem wiecej dmuchac
IHI z opla 1.7D da rade do 0.4-0.6 bara bardzo fajnie
ogolnie nie duza turbina o wydajnosci 0.4-0.8 bara
dolot bedzie pod turbine, musi byc storzek (dolot do turbiny) i tutaj koni nie ma
pozdrawiam |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 30-03-2008, 14:59
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Tzn. od silnika do tłumika bedzie szła zwykła rura o pewnej średnicy? To przecierz będzie mi chodzic jak traktor. A są takie przeloty żeby mi autko chodziło DOKŁADNIE tak jak na filmiku?
http://pl.youtube.com/watch?v=_Gnb21fyc0Y
A co się stanie jak dam sportowy tłumik zamiast przelotu?
Ok, czyli można się pokusic o używaną turbinę pod warunkiem, że ktoś mi sprawdzi i potwierdzi, że jest w stanie co najmniej bdb i nie ma luzów na wirniku.
Coś czytałem o zmianie głowicy czy coś takiego. Czy tu równierz można coś zdziałac? Pokusił bym się o sportowy wałek o ile coś poprawia osiągi.
Chcę zaadoptowac jak najwięcej używanych części. Myślałęm nad kupnem rozbitego punto 1, palio czy coś.. Można wyrwac takie samochodziki w atrakcyjnych cenach a często cena za kpl skrzyni i silnika(które już mamy w rozbitku) wychodzą taniej niżeli kupowac oddzielnie. Co o tym myślicie? Po za tym jeśli chodzi o skrzynie chciał bym zaadoptowac 6 biegową. Jest taka możliwośc?Czekam na odpowiedzi pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez michalkl1 30-03-2008, 15:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-03-2008, 16:26
Bolid: seicento |
|
|
michalkl1, tak rura przelotowa na koncu tlumik przelotowy, wazne zeby nie dlawil turbiny, moze byc sportowy sa takie
co do waklka 866 do soft turbo nadaje sie.
glowica jak ma byc 0.5 bara to nie musi byc odprezona, mozna przy kanalach troche podlubac |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 30-03-2008, 20:30
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Ok. A mozesz mi zapodac jakimś linkiem gdzie będe mógł usłyszec jak chodzi taki tłumik? Albo pare linków z SC turbo sound. Z góry dzieks. |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
stoprocent
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 45 Skąd: Olsztyn,pieczewo
|
Wysłany: 31-03-2008, 10:55
Bolid: one point one turbo |
|
|
nie kumam takiego podejscia chlopach chce zakladac nie wiadomo co do auta i jeszcze nie chce przy tym by fura miala lżej bo bedzie za głosno to wsadz 2.0 16v i 2 katy i 3 tłumiki.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 31-03-2008, 19:55
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
no i skóry i klime potrzeba i dobre audio |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 01-04-2008, 13:57
Bolid: 1E 187 |
|
|
przyklejam |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
|