Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2008, 00:04
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
hmm wsteczny normalnie tylko dalej od 5 |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 24-08-2008, 22:17
Bolid: Seicento S |
|
|
michalkl1 napisał/a: | Heh. Witajcie.
Oki. W sumie nie długo bede zbierac graty do swapu głównie silnik 1.4 16V stilo lub panda z kompletna wiazką i skrzynią najlepiej 6tka albo bodajże Eska .
Mały OT: Juz nie długo będe miał ładne CC i od razu oddam go do swapu . Robotke zlecę jakiemuś szpecowi ale jeszcze nie wiem kto to potrafi. Przy okazji delikatne dłubniecie do 120km. Szukam osób które znają się na rzeczy i nie wezmą kupy kasy za robocizne . Załatwią wszystkie brakujace/niezbędne części itd.
Może sam powalcze z przekładką? Może niczego nie zepsuje? Jest to mozliwe dla zwykłego ludzia nie mającego aż tak wielkiej wiedzy praktycznej z mechaniki? |
Dłubnięcie na 120 KM i zeby to jeżdziło w całym zakresie to nie takie proste.
jak nie masz pojecia to daj spokój z przekładką wiecej nerwów i stresów a do tego mozesz cos zepsuć |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 31-08-2008, 13:41
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Hejka. Jednak rezygnuję z tych przekładek. Uznałem, że nie tyle, że to nie jest tuning tylko wstawianie wiekszego silnika do jeżdzącej puszki na 4 kółkach dosłownie ciut lepszego fiata 126p to w dodatku za cenę dobrze zrobionego swapa i cenę auta mam auto o lepszym komforcie, bezpieczeństwie i w dodatku szybsze. Zresztą to że sej jesst szybki do 100km/h nie znaczy że potem jest tak super. A prędkości max rzedu 180-200 już rozwijają auta kompaktowe jak np. toyota Yaris z motorem 1.2 bez problemu targa 180. Generalnie musialem to napisac bo to jest kompletnie bez sensu. Dobrze, że wyleczyłem się z tego bo pewnie potem nie dośc, że nie sprzedał bym tego auta to w dodatku były by kłopoty z przerejestrowaniem. Pewnie non stop coś by się sypało.
Apeluję do wszystkich chcących bawic się w takie przekładki, że szkoda pieniędzy na to. Jak tuning to napewno w aucie większym gabarytowo i bezpieczniejszym. Najlepiej wystartowac z motorem rzedu 1.5(civic czy coś tam) i więcej który nie tyle,m że spali mniej lub tyle samo to w dodatku bedzie w całkowitej serii szysbszy i co najważniejsze to bedzie nie wyżylowana jednostka która nie sypnie się nam nagle bez powodu.
I nie pisze dlatego, że jestem sęp i szkoda mi w ogóle na tuning ale jak sobie przemyślałem to najpierw trzeba znaleźc auto do tuningu nadajace się do tego. Sam jestem zwolennikiem róznych przeróbke i modyfikacji ale niestety nie w sejczento.
Ja jednak wole za te kase dobrze sobie pozyc niz wydawac w błoto(jak już to na cos konkretnego). To tak ode mnie do tych co chcą nagle z Cinquecento czy Seicento zrobic super wyscigówke, której i tak potem nikt nie kupi.
Pomyślmy, że przeciętny Kowalski nie mający pojecia odda auto do pana Jurka w garażu który skasuje go z 1000zł za robocizne i wiecej. Zaplaci za czesci z 4000zł żeby to jezdziło To juz mamy 5000zł dodajmy cenę sejczento(z 6000zł) lub cinquecento(z 2kzł -3kzł) to mamy jak nic 7kzł( w wyoadku cc) lub z 11kzl (w wypadku sc) i wiecej w kieszeni a za te cene mamy naprawde super bryke juz w serii .
Lepiej zbierac na cos bezpieczniejszego. |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2008, 14:00
Bolid: seicento |
|
|
michalkl1 napisał/a: | Hejka. Jednak rezygnuję z tych przekładek. Uznałem, że nie tyle, że to nie jest tuning tylko wstawianie wiekszego silnika do jeżdzącej puszki na 4 kółkach dosłownie ciut lepszego fiata 126p to w dodatku za cenę dobrze zrobionego swapa i cenę auta mam auto o lepszym komforcie, bezpieczeństwie i w dodatku szybsze. Zresztą to że sej jesst szybki do 100km/h nie znaczy że potem jest tak super. A prędkości max rzedu 180-200 już rozwijają auta kompaktowe jak np. toyota Yaris z motorem 1.2 bez problemu targa 180. Generalnie musialem to napisac bo to jest kompletnie bez sensu. Dobrze, że wyleczyłem się z tego bo pewnie potem nie dośc, że nie sprzedał bym tego auta to w dodatku były by kłopoty z przerejestrowaniem. Pewnie non stop coś by się sypało. |
tu ameryki nie odkryles ale seryjny 1.4 choc troche trzeba sie nameczyc zeby wsadzic jest seryjny i daje o bardzo fajne efekty. Nie zmienia to faktu ze seicento przy 40-50km/h sklada sie jak papier Ale to wiedziales kupujac je?
Cytat: |
Apeluję do wszystkich chcących bawic się w takie przekładki, że szkoda pieniędzy na to. Jak tuning to napewno w aucie większym gabarytowo i bezpieczniejszym. Najlepiej wystartowac z motorem rzedu 1.5(civic czy coś tam) i więcej który nie tyle,m że spali mniej lub tyle samo to w dodatku bedzie w całkowitej serii szysbszy i co najważniejsze to bedzie nie wyżylowana jednostka która nie sypnie się nam nagle bez powodu. |
apel jak dla mnie z dupy tuningu sie nie robi poto zeby sprzedac auto z zyskiem. Jedni maja zylke i wkladaja 15tys zl w maluszka inni kupuja gotowca i ciesza sie klimatyzacja. kto co lubi i kogo co jara. Jeszcze raz powiem 1.1 150km to wyzylowana jednostka, SWAP to nie wyzylowanie
Cytat: |
I nie pisze dlatego, że jestem sęp i szkoda mi w ogóle na tuning ale jak sobie przemyślałem to najpierw trzeba znaleźc auto do tuningu nadajace się do tego. Sam jestem zwolennikiem róznych przeróbke i modyfikacji ale niestety nie w sejczento. |
podeszles do tego racjonalnie i bardzo dobrze cie rozumiem dzis wiedzac co wiem i tego co sie nauczylem przy dlubaniu seicento zdecydowanie tez wole wieksze bardziej rozwojowe auta gdzie moc 600-800hp nie jest straszna ale jak to mowia kazdy orze jak moze a seicento jest super autem na poczatek przygody z mechanika i tuningiem bo silniki wiele wybaczaja ei sa proste.
Cytat: |
Ja jednak wole za te kase dobrze sobie pozyc niz wydawac w błoto(jak już to na cos konkretnego). To tak ode mnie do tych co chcą nagle z Cinquecento czy Seicento zrobic super wyscigówke, której i tak potem nikt nie kupi. |
kup seryjne auto GT i smigaj radosny bo tuning to wlasnie wydanie kasy w bloto
Cytat: |
Pomyślmy, że przeciętny Kowalski nie mający pojecia odda auto do pana Jurka w garażu który skasuje go z 1000zł za robocizne i wiecej. Zaplaci za czesci z 4000zł żeby to jezdziło To juz mamy 5000zł dodajmy cenę sejczento(z 6000zł) lub cinquecento(z 2kzł -3kzł) to mamy jak nic 7kzł( w wyoadku cc) lub z 11kzl (w wypadku sc) i wiecej w kieszeni a za te cene mamy naprawde super bryke juz w serii .
Lepiej zbierac na cos bezpieczniejszego. |
no za 11kzl nie kupisz nic woow chyba ze stara kopcaca na bialo honde (Wcale nie bezpieczniejsza) czy jakas stara ibize TDI po przejsciach z przebiegiem 200tys km lub wiecej. Moze jakiegos golfa GTI bedzie wieksze bedzie mialo moc i sie bedzie psulo tak samo jak fiat tyle ze czesci beda 2x drozsze
Fiat jest fajny bo jest go duzo a czesci sa tanie. Jak cos sie zepsuje to kupisz nowy silnik za 150zl Ja to widze tak na pierwsze auto dla mlodej rozsadnej osoby ktora chce sie nauczyc czegos super sprawa. Nie zmienia faktu ze klatka seryjnie mile widziana
ja wlozylem w seja tyle ze juz teraz moglbym smigac subaru GT 400hp no ale nie zmienia to faktu ze ja skrzynie za 400zl kupuje a w subaru to koszt 5000zl
nie zmienia to faktu ze ja smigam autem dla fryzjerek a ziomki autem WRC |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2008, 14:21
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
aha no to fajnie to ja tez nie robie przekonales mnie naprawde dzieki michal, kupie stara honde i bede poginal i jaki lans na dzielni i wogole! stary to jest hobby, np moj sc stoi juz 2 miech na kobylkach i mi to nie przeszkadza zbieram czesci byc moze zrobie psssytt pojezdze i wstawie ponownie na kobylki i cos tam innego wymysle, dla mnie swap to dla mnie podstawa, szczegolnie teraz kiedy silniki sa tanie od 1.2 do 1.4 i ludzie maja taka wiedze ze o przeplacaniu nie ma mowy mysle ze pokojnie w 2000/2500 sie zmiescisz na swapa z 900, nie mowiac juz o 1,1 |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
L_u_k_a_s_
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 13 Skąd: OstraMęka
|
Wysłany: 31-08-2008, 16:32
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
ale kolegi michala i tak nie przekonacie on bedzie sie lansowal bo co to za lans seicento? ^^
on bedzie mial stare BMW 316, ktore ma tyle lat co ja, no i co mu zrobi taki seicento? ^^ |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-08-2008, 19:20
Bolid: Audi |
|
|
michalkl1 napisał/a: | 11kzl (w wypadku sc) i wiecej w kieszeni a za te cene mamy naprawde super bryke juz w serii .
Lepiej zbierac na cos bezpieczniejszego. |
a jaką super brykę za 11 tys masz na myśli
a dla wszystkich którzy nie chcą się bawić w tuning, ani kupować gratów żeby je naprawiać
klik klik
za 105 tys masz już wszystko, łącznie z bezpieczeństwem |
_________________
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2008, 20:43
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
jerzyk ta mazda nie jedzie |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:13
Bolid: seicento |
|
|
TVC napisał/a: | jerzyk ta mazda nie jedzie |
to wolniejsze od seicento |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
L_u_k_a_s_
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 13 Skąd: OstraMęka
|
Wysłany: 31-08-2008, 22:41
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
ale michal bedzie mial suuuuper bryke pojedzie na impreze to wszystkie blachary jego |
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 31-08-2008, 23:30
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Czesc.
Wybaczcie ale nie mysle o takich autach jak BMW No po prostu przesżła mi ta bajka z seicento bo i tak cudów się nie wydłubie z tego.Ok napewno da się zrobic super hiper extreme wyścigówkę ktora zrobi nieskie 6s do paki no i co mi po tym jak zacznie to zdychac i stekac powyże 100 a w dodatku to nie będzie w ogole sterowne a Vmax zatrzymie sie na może max 200km/h gdzie i tak bał bym, się tym jechac tyle. Napewno będe myslec o mitsubischi colt 1.6 113KM. Już w serii mamy niskie 8s. A, że pojemnosc robi swoje to sej odstanie. Jak to mowią nie ocenia się auta po pierwszysch 400m.
Nie myślę o hondzie to też zbyt dresiarskie auto i w ogole zbyt dużo tego jeździ tak samo golf, calibra, jak równierz bmw. itd |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-09-2008, 01:03
Bolid: seicento |
|
|
michalkl1, ja osobiscie cie rozumiem ale jak sej robi niskie 6s to jezdzi max okolo 230km/h i nowe bmw 320D nie daje rady na obwodowej
nie doceniasz troche tego toczydelka. nie zmienia faktu ze Colt w serii bedzie fajnie jezdzil dopuki z japonii czesci nie bedzie trzeba sciagac
pamietaj ze kupic auto jest latwo potem utrzymanie tak naprawde kosztuje dlatego skoro uwazasz ze tuning seja jest drogi ceny japoncow mocno cie zaskocza |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 01-09-2008, 10:43
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
no colt to naprawde super szybka fura lol napewno trafisz na super stan ktory ta niska 8 bedzie mial zrobisz remont ok ceny ktore zobaczysz w sklepie troszke Ciebie zdziwia auta sie nie ocenia sie po 400 m hmm no to okej, naprawde do podrozowania po Polsce te 150 styknie |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
michalkl1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 38 Skąd: Pl
|
Wysłany: 01-09-2008, 23:08
Bolid: wkrótce CC |
|
|
Tak ok. Ale nie sadzicie, że taki fiat bedzie sie cały czas psuc bo jak nie urwie przegubów to przykładowo szybko skrzynia siądzie itd? W serii colt to raczej nie możliwe. |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-09-2008, 23:52
Bolid: seicento |
|
|
michalkl1, bedziesz upalal tego colta to tez sie szybko zepsuje niestety... stare auta tak juz maja
co do seja dobrze zrobiony sej nie powinien psuc sie bardziej niz seryjny czyli dosc mocno |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
|