FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-08-2008, 00:04   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


hmm wsteczny normalnie tylko dalej od 5 :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
Roberto212 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 56
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 24-08-2008, 22:17   
   Bolid: Seicento S


michalkl1 napisał/a:
Heh. Witajcie.
Oki. W sumie nie długo bede zbierac graty do swapu głównie silnik 1.4 16V stilo lub panda z kompletna wiazką i skrzynią najlepiej 6tka albo bodajże Eska :) .

Mały OT: Juz nie długo będe miał ładne CC i od razu oddam go do swapu :) . Robotke zlecę jakiemuś szpecowi ale jeszcze nie wiem kto to potrafi. Przy okazji delikatne dłubniecie do 120km. Szukam osób które znają się na rzeczy i nie wezmą kupy kasy za robocizne :) . Załatwią wszystkie brakujace/niezbędne części itd.

Może sam powalcze z przekładką? Może niczego nie zepsuje? Jest to mozliwe dla zwykłego ludzia nie mającego aż tak wielkiej wiedzy praktycznej z mechaniki?


Dłubnięcie na 120 KM i zeby to jeżdziło w całym zakresie to nie takie proste.
jak nie masz pojecia to daj spokój z przekładką wiecej nerwów i stresów a do tego mozesz cos zepsuć
_________________
Seria - 1,2 16V :) -nie tyrkotajaca :) .

Mały killerek. !!
 
 
 
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 31-08-2008, 13:41   
   Bolid: wkrótce CC


Hejka. Jednak rezygnuję z tych przekładek. Uznałem, że nie tyle, że to nie jest tuning tylko wstawianie wiekszego silnika do jeżdzącej puszki na 4 kółkach dosłownie ciut lepszego fiata 126p to w dodatku za cenę dobrze zrobionego swapa i cenę auta mam auto o lepszym komforcie, bezpieczeństwie i w dodatku szybsze. Zresztą to że sej jesst szybki do 100km/h nie znaczy że potem jest tak super. A prędkości max rzedu 180-200 już rozwijają auta kompaktowe jak np. toyota Yaris z motorem 1.2 bez problemu targa 180. Generalnie musialem to napisac bo to jest kompletnie bez sensu. Dobrze, że wyleczyłem się z tego bo pewnie potem nie dośc, że nie sprzedał bym tego auta to w dodatku były by kłopoty z przerejestrowaniem. Pewnie non stop coś by się sypało.

Apeluję do wszystkich chcących bawic się w takie przekładki, że szkoda pieniędzy na to. Jak tuning to napewno w aucie większym gabarytowo i bezpieczniejszym. Najlepiej wystartowac z motorem rzedu 1.5(civic czy coś tam) i więcej który nie tyle,m że spali mniej lub tyle samo to w dodatku bedzie w całkowitej serii szysbszy i co najważniejsze to bedzie nie wyżylowana jednostka która nie sypnie się nam nagle bez powodu.

I nie pisze dlatego, że jestem sęp i szkoda mi w ogóle na tuning ale jak sobie przemyślałem to najpierw trzeba znaleźc auto do tuningu nadajace się do tego. Sam jestem zwolennikiem róznych przeróbke i modyfikacji ale niestety nie w sejczento.

Ja jednak wole za te kase dobrze sobie pozyc niz wydawac w błoto(jak już to na cos konkretnego). To tak ode mnie do tych co chcą nagle z Cinquecento czy Seicento zrobic super wyscigówke, której i tak potem nikt nie kupi.

Pomyślmy, że przeciętny Kowalski nie mający pojecia odda auto do pana Jurka w garażu który skasuje go z 1000zł za robocizne i wiecej. Zaplaci za czesci z 4000zł żeby to jezdziło To juz mamy 5000zł dodajmy cenę sejczento(z 6000zł) lub cinquecento(z 2kzł -3kzł) to mamy jak nic 7kzł( w wyoadku cc) lub z 11kzl (w wypadku sc) i wiecej w kieszeni a za te cene mamy naprawde super bryke juz w serii :) .

Lepiej zbierac na cos bezpieczniejszego.
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-08-2008, 14:00   
   Bolid: seicento


michalkl1 napisał/a:
Hejka. Jednak rezygnuję z tych przekładek. Uznałem, że nie tyle, że to nie jest tuning tylko wstawianie wiekszego silnika do jeżdzącej puszki na 4 kółkach dosłownie ciut lepszego fiata 126p to w dodatku za cenę dobrze zrobionego swapa i cenę auta mam auto o lepszym komforcie, bezpieczeństwie i w dodatku szybsze. Zresztą to że sej jesst szybki do 100km/h nie znaczy że potem jest tak super. A prędkości max rzedu 180-200 już rozwijają auta kompaktowe jak np. toyota Yaris z motorem 1.2 bez problemu targa 180. Generalnie musialem to napisac bo to jest kompletnie bez sensu. Dobrze, że wyleczyłem się z tego bo pewnie potem nie dośc, że nie sprzedał bym tego auta to w dodatku były by kłopoty z przerejestrowaniem. Pewnie non stop coś by się sypało.


tu ameryki nie odkryles :) ale seryjny 1.4 choc troche trzeba sie nameczyc zeby wsadzic jest seryjny i daje o bardzo fajne efekty. Nie zmienia to faktu ze seicento przy 40-50km/h sklada sie jak papier :) Ale to wiedziales kupujac je?

Cytat:

Apeluję do wszystkich chcących bawic się w takie przekładki, że szkoda pieniędzy na to. Jak tuning to napewno w aucie większym gabarytowo i bezpieczniejszym. Najlepiej wystartowac z motorem rzedu 1.5(civic czy coś tam) i więcej który nie tyle,m że spali mniej lub tyle samo to w dodatku bedzie w całkowitej serii szysbszy i co najważniejsze to bedzie nie wyżylowana jednostka która nie sypnie się nam nagle bez powodu.


apel jak dla mnie z dupy ;) tuningu sie nie robi poto zeby sprzedac auto z zyskiem. Jedni maja zylke i wkladaja 15tys zl w maluszka inni kupuja gotowca i ciesza sie klimatyzacja. kto co lubi i kogo co jara. Jeszcze raz powiem 1.1 150km to wyzylowana jednostka, SWAP to nie wyzylowanie :)

Cytat:

I nie pisze dlatego, że jestem sęp i szkoda mi w ogóle na tuning ale jak sobie przemyślałem to najpierw trzeba znaleźc auto do tuningu nadajace się do tego. Sam jestem zwolennikiem róznych przeróbke i modyfikacji ale niestety nie w sejczento.


podeszles do tego racjonalnie :) i bardzo dobrze cie rozumiem :) dzis wiedzac co wiem i tego co sie nauczylem przy dlubaniu seicento zdecydowanie tez wole wieksze bardziej rozwojowe auta gdzie moc 600-800hp nie jest straszna :twisted: ale jak to mowia kazdy orze jak moze :) a seicento jest super autem na poczatek przygody z mechanika i tuningiem bo silniki wiele wybaczaja ei sa proste.

Cytat:

Ja jednak wole za te kase dobrze sobie pozyc niz wydawac w błoto(jak już to na cos konkretnego). To tak ode mnie do tych co chcą nagle z Cinquecento czy Seicento zrobic super wyscigówke, której i tak potem nikt nie kupi.


kup seryjne auto GT i smigaj radosny :) bo tuning to wlasnie wydanie kasy w bloto :)

Cytat:

Pomyślmy, że przeciętny Kowalski nie mający pojecia odda auto do pana Jurka w garażu który skasuje go z 1000zł za robocizne i wiecej. Zaplaci za czesci z 4000zł żeby to jezdziło To juz mamy 5000zł dodajmy cenę sejczento(z 6000zł) lub cinquecento(z 2kzł -3kzł) to mamy jak nic 7kzł( w wyoadku cc) lub z 11kzl (w wypadku sc) i wiecej w kieszeni a za te cene mamy naprawde super bryke juz w serii :) .

Lepiej zbierac na cos bezpieczniejszego.


no za 11kzl nie kupisz nic woow chyba ze stara kopcaca na bialo honde (Wcale nie bezpieczniejsza) czy jakas stara ibize TDI po przejsciach z przebiegiem 200tys km lub wiecej. Moze jakiegos golfa GTI bedzie wieksze bedzie mialo moc i sie bedzie psulo tak samo jak fiat tyle ze czesci beda 2x drozsze :)

Fiat jest fajny bo jest go duzo a czesci sa tanie. Jak cos sie zepsuje to kupisz nowy silnik za 150zl :P Ja to widze tak na pierwsze auto dla mlodej rozsadnej osoby ktora chce sie nauczyc czegos super sprawa. Nie zmienia faktu ze klatka seryjnie mile widziana ;)

ja wlozylem w seja tyle ze juz teraz moglbym smigac subaru GT 400hp :) no ale nie zmienia to faktu ze ja skrzynie za 400zl kupuje a w subaru to koszt 5000zl :)

nie zmienia to faktu ze ja smigam autem dla fryzjerek a ziomki autem WRC ;)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 31-08-2008, 14:21   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


aha no to fajnie :P to ja tez nie robie przekonales mnie naprawde dzieki michal, kupie stara honde i bede poginal i jaki lans na dzielni i wogole! stary to jest hobby, np moj sc stoi juz 2 miech na kobylkach i mi to nie przeszkadza zbieram czesci byc moze zrobie psssytt :twisted: pojezdze i wstawie ponownie na kobylki i cos tam innego wymysle, dla mnie swap to dla mnie podstawa, szczegolnie teraz kiedy silniki sa tanie od 1.2 do 1.4 i ludzie maja taka wiedze ze o przeplacaniu nie ma mowy :P mysle ze pokojnie w 2000/2500 sie zmiescisz na swapa z 900, nie mowiac juz o 1,1 :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
L_u_k_a_s_ 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 13
Skąd: OstraMęka
Wysłany: 31-08-2008, 16:32   
   Bolid: Seicento 0.9


ale kolegi michala i tak nie przekonacie :D on bedzie sie lansowal bo co to za lans seicento? ^^
on bedzie mial stare BMW 316, ktore ma tyle lat co ja, no i co mu zrobi taki seicento? ^^
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-08-2008, 19:20   
   Bolid: Audi


michalkl1 napisał/a:
11kzl (w wypadku sc) i wiecej w kieszeni a za te cene mamy naprawde super bryke juz w serii :) .

Lepiej zbierac na cos bezpieczniejszego.


a jaką super brykę za 11 tys masz na myśli :))


a dla wszystkich którzy nie chcą się bawić w tuning, ani kupować gratów żeby je naprawiać

klik klik

za 105 tys masz już wszystko, łącznie z bezpieczeństwem :]
_________________

 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 31-08-2008, 20:43   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


jerzyk ta mazda nie jedzie :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-08-2008, 21:13   
   Bolid: seicento


TVC napisał/a:
jerzyk ta mazda nie jedzie :P



to wolniejsze od seicento :)
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
L_u_k_a_s_ 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 13
Skąd: OstraMęka
Wysłany: 31-08-2008, 22:41   
   Bolid: Seicento 0.9


ale michal bedzie mial suuuuper bryke :D pojedzie na impreze to wszystkie blachary jego :D
 
 
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 31-08-2008, 23:30   
   Bolid: wkrótce CC


Czesc.
Wybaczcie ale nie mysle o takich autach jak BMW :) No po prostu przesżła mi ta bajka z seicento bo i tak cudów się nie wydłubie z tego.Ok napewno da się zrobic super hiper extreme wyścigówkę ktora zrobi nieskie 6s do paki no i co mi po tym jak zacznie to zdychac i stekac powyże 100 a w dodatku to nie będzie w ogole sterowne a Vmax zatrzymie sie na może max 200km/h gdzie i tak bał bym, się tym jechac tyle. Napewno będe myslec o mitsubischi colt 1.6 113KM. Już w serii mamy niskie 8s. A, że pojemnosc robi swoje to sej odstanie. Jak to mowią nie ocenia się auta po pierwszysch 400m.

Nie myślę o hondzie to też zbyt dresiarskie auto i w ogole zbyt dużo tego jeździ tak samo golf, calibra, jak równierz bmw. itd
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2008, 01:03   
   Bolid: seicento


michalkl1, ja osobiscie cie rozumiem ale jak sej robi niskie 6s to jezdzi max okolo 230km/h i nowe bmw 320D nie daje rady na obwodowej ;)

nie doceniasz troche tego toczydelka. nie zmienia faktu ze Colt w serii bedzie fajnie jezdzil dopuki z japonii czesci nie bedzie trzeba sciagac ;)

pamietaj ze kupic auto jest latwo potem utrzymanie tak naprawde kosztuje dlatego skoro uwazasz ze tuning seja jest drogi ceny japoncow mocno cie zaskocza :(
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 01-09-2008, 10:43   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


no colt to naprawde super szybka fura lol napewno trafisz na super stan ktory ta niska 8 bedzie mial :P zrobisz remont ok :P ceny ktore zobaczysz w sklepie troszke Ciebie zdziwia :P auta sie nie ocenia sie po 400 m hmm no to okej, naprawde do podrozowania po Polsce te 150 styknie :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 01-09-2008, 23:08   
   Bolid: wkrótce CC


Tak ok. Ale nie sadzicie, że taki fiat bedzie sie cały czas psuc bo jak nie urwie przegubów to przykładowo szybko skrzynia siądzie itd? W serii colt to raczej nie możliwe.
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2008, 23:52   
   Bolid: seicento


michalkl1, bedziesz upalal tego colta to tez sie szybko zepsuje niestety... stare auta tak juz maja :/

co do seja dobrze zrobiony sej nie powinien psuc sie bardziej niz seryjny :) czyli dosc mocno :lol:
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum