FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECH
Autor Wiadomość
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-12-2013, 11:01   Re: Side pipe
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


Lepo napisał/a:
Do 1.4 16v, doradźcie jak to ogarnąć, żeby na seryjnym kolektorze było możliwie cicho.
Każdy pomysł mile widziany, średnica rury pewnie c.a. 50mm, kwestia doboru tłumików.
Pomożecie? :))

U mnie jest 1.2 16V i wydech zaadoptowałem z CC Sporting (nie mylić z SC).
CC Sporting ma rury o średnicy +/- 45 mm. z zewnątrz, natomiast SC 37/38 mm.
W kabinie w miarę cicho, a na zewnątrz fajny "gardłowy" dźwięk.
 
 
Lepo 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Panie prowincja
Wysłany: 14-12-2013, 15:46   
   Bolid: 1.4 T-JET


ir3n3usz napisał/a:
Wrzuć sobie ten co wstawiłem link. Każdy inny zwykły przelot nic kompletnie nie da i będzie darł się do bólu głowy. Ja bym nie robił side pipe, z tym się nie da jeździć bez zatyczek :P


I tak jeżdżę w słuchawkach, bo mam totalnego wybebecha - goła blacha, więcej jeden uj czy side czy straight :grin:
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 15-12-2013, 12:44   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


Koledzy pomoże ktoś i podzieli się swoją wiedzą i zdaniem jak z tym 1.1 mpi z lpg jeżeli chodzi o wydech i dolot?! Jaki żeby nie za głośny, ale wymierny dla autka i jak dolocik? A może ktoś ma inne propozycje, żeby sej się troszku lepiej jeszcze zbierał, ale w jakiś normalnych funduszach.
 
 
Bombell 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 342
Skąd: Gniezno
Wysłany: 15-12-2013, 13:40   
   Bolid: Cinquecento


Ja bym uderzył do Węglarskiego. Obecnie kończy ostatnią rzecz do mojego wydech.
Indywidualne podejście do każdego klienta, piszesz co chcesz, do czego i jakie masz oczekiwania i ci to robi. Ceny ma naprawdę nie wygórowane jak na ręczną robotę.
Mam od niego dolot i polecam, tłumik końcowy już czeka, komora zamiast środkowego już jedzie. U mnie wszystko na Fi50 nastawione na max moc.
Ale cywilny cichy układ też ci zrobi.
Napisz a napewno ci pomoże i zaproponuje sensowne cenowo rozwiązanie.
 
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 15-12-2013, 14:03   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


Też jest to jakiś pomysł, a kolego orientacyjnie jakiego rzędu to są kwoty za wydech i dolot?! może być PW
 
 
Bombell 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 342
Skąd: Gniezno
Wysłany: 15-12-2013, 14:20   
   Bolid: Cinquecento


W moim przypadku wszystko wyliczone do 1,2 16v: Dolot 350zł, komora 110zł, końcowy 18zł bodajże z tego co pamiętam.
Nie wiem jak z cenami do 1.1 więc zapytaj. W pakiecie może jakieś promo będzie za zestaw mocy ;)
 
 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 15-12-2013, 14:34   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


Aha, to nie ma tragedii. Dzięki kolego Bombell
 
 
Mikey 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 11
Skąd: 3miasto
Wysłany: 14-01-2015, 20:07   
   Bolid: CC 899, SC 899


Mam takie pytanko ciekawostkę. Czy mierzył ktoś kiedyś głośność zestawu seryjny tłumik środkowy bez kata + końcowy fiat 125p w 900 lub 1.1? Ciekaw jestem czy przekracza 93dB
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15-01-2015, 07:54   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Raczej na pewno taki wydech nie będzie miał więcej. Ja kiedyś miałem tylko rurę o seryjnej średnicy zakończoną tłumikiem od 125p i miał z tego co pamiętam 92dB przy 3,5tys obrotów :wink:
 
 
antekmarcin1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-03-2018, 21:24   
   Bolid: 126p, sc 899


Jaki wydech do 1.1 żeby przechodził bk na superos??
 
 
Perm 
Bywalec


Wiek: 27
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 86
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-03-2019, 21:11   
   Bolid: Seicento 1.1SPI Sporting


Pomocy panowie.
Mam 1.2 16V 82KM
Wydech od portek do końca chce zrobić nowy o średnicy 43wewnatrz i nie wiem co robić.
Katalizatora ani nic nie mam. Co wstawić?
Jakie końcowe?
Szukam cichego czegoś żeby zrobić i później nie żałować że głośno. Z kanciaka odpada koncowy bo bardzo to pierdzi z tego co słyszałem :)
Zastanawialem się już skopiować cały wydech z auta z którego brałem silnik i tyle. Auto używane w cywilu. Nigdy rajdów nie widzi itd. Ale lubię pojeździć na wyższych obrotach.
_________________

 
 
stiven 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Mar 2019
Posty: 9
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 20-03-2019, 08:22   
   Bolid: Seicento


No też wyleczyłem się z głośnych i jeżeli ktoś by pomógł, to chętnie skorzystalbym z takiej porady.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-03-2019, 23:52   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Musisz użyc dwóch tłumików-środkowy komorowy np. golf 3 1.8 gt i końcowy komorowo refleksyjny-byle nie przeloty,bo będzie głośno i z 5nm spadnie...
 
 
 
MaciejK 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2019
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2019, 07:12   
   Bolid: seicento


Trochę się wyłamię, bo analizowałem ten temat i muszę powiedzieć, że nie jestem zwolennikiem sportowych wydechów. Może przez jakiś krótki czas na początku jest to fajna sprawa, ale docelowo, jeździć autem które emituje taką ilość decybeli - nie, moim zdaniem to odpada.
 
 
Perm 
Bywalec


Wiek: 27
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 86
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-03-2019, 22:39   
   Bolid: Seicento 1.1SPI Sporting


Paweł1984 napisał/a:
golf 3 1.8 gt

Możesz pokazać przykładowe zdjęcie?
Są od Golfa III takie walce i większe prostokątne puszki.
5nM to raczej chyba nie aż tak dużo w zamian za lepszy słuch na starość.
Rurki już kupiłem 4metry.
A i skąd kupić końcowy komorowo refleksyjny? bądź w jakich pojazdaach występował?
Sportowe wydechy są fajne ale u kogoś jak się patrzy z boku, jaram się jak innym strzela ogniem z wydechu ale każdy kogo znam na żywo narzeka że po dłuższej trasie na mózg siada i głowa boli. Ale np. widziałem kilka aut które miały według mnie bardzo dobre wydechy bo w zakresie niskich obrotów fajnie "mruczały" a później się jakby wyciszały.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum