FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECH
Autor Wiadomość
Bombell 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 342
Skąd: Gniezno
Wysłany: 10-11-2013, 10:54   
   Bolid: Cinquecento


No ale GSG sprzedaje samą rurę właśnie. Tak wynika z aukcji, a na foto za końcowy służy pewno strumienica. Ryk ma to pewno nieziemski i do cywila bym nie polecał.
Sam jeżdżę obecnie na setupie 421, przelot " i końcowy DF. Narazie jest znośnie aczkolwiek na miśki trzeba uważać.
Ktoś mi kiedyś polecił, żeby na koniec wstawić środkowy od VW z odpowiednią średnicą co by trochę wydech utemperować ale nie zdławić całości.
 
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 10-11-2013, 14:28   
   Bolid: cc 1.1 sporting


właśnie kiedys widzialem w vw polo koncowy wydech kolektor>siatka>strumienica>gaśnica mal tez super glos
 
 
PlatinumCar 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 2
Skąd: z auta
Wysłany: 11-11-2013, 13:19   
   Bolid: Civic`08, Seicento 1.4 16V


Na zdjęciu z aukcji Irka jest rura fi 50mm, a na końcu sportowy katalizator.
Kat na końcu trochę ucisza ale i nadaje zupełnie inny odgłos:
np.: https://www.youtube.com/watch?v=Z5-YC8nXe2o

Aktualnie ten układ wydechowy został zmodyfikowany, poprzez dodanie tłumika przelotowego przed katem.
 
 
zeman23 
Bywalec

Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Kęty
Wysłany: 11-11-2013, 14:23   
   Bolid: cc 1.1 sporting


mnie nie interesuje tłumnik z kata tylko czekam na sensowna odpowiedz na moje pytanie
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 11-11-2013, 18:23   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


zeman23, przecież PlatinumCar odpowiedział na Twoje pytanie, więc o co Ci chodzi?

kat a kant to dwie różne rzeczy :)
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
wojko80 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 13
Skąd: UK
Wysłany: 27-11-2013, 15:51   
   Bolid: SC -schumacher-


tyle tu jest tego wszytkiego ze ciezko ogarnac, czy moze mi ktos jasno i prosto napisac lub odpowiedziec na pytanie,

chce wywalic katalizator, wiem juz, ze musze kupic emulator drugiej sondy lambda i wio ale..... wiem ze kolektor w MPI jest razem z katem wiec czy ja musze kupic kolektor np z SPI i czy to podejdzie taki setup? alo czy ktos ma jakos to rozwiazane i jak to wyglada na przegladzie?
reszte sobie ogarne,

dzieki z gory
_________________

 
 
wojko80 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 13
Skąd: UK
Wysłany: 29-11-2013, 21:10   
   Bolid: SC -schumacher-


jest ktos kto moze mi napisac jak to ugrysc? z tym MPI zeby sie pozbyc tego kata?
_________________

 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 30-11-2013, 01:44   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


zajrzyj TUTAJ temat był wałkowany już milion razy również w tym wątku

co do przeglądu to kompa oszukasz ale testu spalin już nie więc jak nie masz w miarę dogadanego diagnosty to porostu nie przejdzie .
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
wojko80 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 13
Skąd: UK
Wysłany: 01-12-2013, 11:01   
   Bolid: SC -schumacher-


Wuniek, dzieki wielkie, czytalem ten temat ale sugerowalem sie tym ze w opisie masz 1.2 i myslalem ze to o ten silnik chodzi, wiec wracam i studiuje dalej :wink:
_________________

 
 
jacob88 
Bywalec

Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 61
Skąd: Rumia
Wysłany: 13-12-2013, 00:06   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005


Koledzy, a ja mam takie pytanko, otóż zbliża się czas na wymianę wydechu bo w 3 miejscach jest uszkodzony lub lekko skorodowany. Mam 1.1 mpi z sekwencyjnym lpg. I chciałbym ten wydeszek wymienić na coś lepszego tzn. dla dynamiki samochodu, ale niekoniecznie dużo głośniejszego i chciałbym wrzucić dolot. Pytanie jakie graty i jak to widzicie?!
 
 
wojko80 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 13
Skąd: UK
Wysłany: 13-12-2013, 19:51   
   Bolid: SC -schumacher-


jacob88, ja dzis poskladalem dolocik jescze czekam na waz od odmy ale jakos se poradzilem, powiem ci ze nie wiem czy warto inwestowac i wydawac kase na dolot w seju, dupy nie urywa jedynie piekny dzwiek, koszty ja sie nie wypowiem bo nie mieszkam w PL wiec nie pomoge, co do wydechu czekam na Michaela SM II czy jakos tak, jak zamontuje dam znac ;)
u mnie wyglada to tak, trzymalem sie wszystkich danych ktore zgromadzilem w necie i tutaj, czyli srednica dlugosc itd.

[img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]
_________________

Ostatnio zmieniony przez wojko80 13-12-2013, 20:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lepo 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Panie prowincja
  Wysłany: 13-12-2013, 20:10   Side pipe
   Bolid: 1.4 T-JET


Do 1.4 16v, doradźcie jak to ogarnąć, żeby na seryjnym kolektorze było możliwie cicho.
Każdy pomysł mile widziany, średnica rury pewnie c.a. 50mm, kwestia doboru tłumików.
Pomożecie? :))
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 13-12-2013, 22:21   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Na środek wrzuć coś takiego http://allegro.pl/sportow...3770376021.html

A na końcowy możesz wrzucić tłumik komorowy z nissana sunny, tam jest 45mm ale jest to w zupełności wystarczające i bardzo dobrze pasuje pod podłogę w SC.
Ciężko będzie go bardzo wyciszyć, trzeba dosyć radykalnie podejść do tematu. Koniecznie powinien znaleźć się środkowy, który podałem. Zwykły przelot będzie bardzo głośny. Komorowy na końcu obowiązkowo. Mam wrażenie, że to goła blacha bez żadnego mięsa w środku w tym z Sunny, ale przyjemnie brzmi. Zobacz temat Tomali, on ma taki komorowy i zwykły przelot na środku z Kadexu na 50mm. Sam mu lepiłem ten wydech.

Ja mam w 1.2 16V katalizator z allegro na 45mm, rury 45mm, środkowy przelot z Kadexu i na końcu przelot uniwersalny oraz końcówkę ze speedera. Jest basowo bardzo i na wiosnę będę z tym walczył, bo jest to uciążliwe.
_________________
Moje Seicento
 
 
Lepo 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Panie prowincja
Wysłany: 13-12-2013, 23:11   
   Bolid: 1.4 T-JET


Tylko ja planuje zrobić side pipe, czyli będzie wychodził z boku przed tylnym kołem od strony kierowcy. Od środka na boku będzie sama rura, bo tam nie ma miejsca na nic, chyba że jakiś mega płaski tłumik. Ale trzeba dobrze zagospodarować środek, tam jest miejsce na upchanie tłumików, żeby to ustrojstwo jakoś wyciszyć :grin:
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 14-12-2013, 08:38   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Wrzuć sobie ten co wstawiłem link. Każdy inny zwykły przelot nic kompletnie nie da i będzie darł się do bólu głowy. Ja bym nie robił side pipe, z tym się nie da jeździć bez zatyczek :P
_________________
Moje Seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum