WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
hansi14
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 30-05-2013, 09:32
Bolid: kanar 16v |
|
|
Pany sprawa wyglada tak ze w polowie dlugosci auta odpadla mi rura bo zachaczylem na muldzie. Wyrcy jak nie traktor i cala buda trzepie ale teraz pytanie. Jak od tej polowy wspawam sama rurke fi43 do samego konca bez koncowego to bedzie lipa? Ewentualnie zakonczyc to 125p. Bedzie bardzo glosno? |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam...Seicento/143808 |
|
|
|
|
panczo1511
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 30-05-2013, 11:59
Bolid: cc 1.2 |
|
|
Jaki sens jest robić od połowy, jak już tak blisko jest do łączenia z kolektorem.
Takie wydumki bez końcowego to sie robi w pseudo rajdówkach aby wyglądało że jedzie szybciej niż jest w rzeczywistości.
Na ulicach to tylko ludzi powkur***sz. Nie bedzie nic jechało ale za to bedzie darło jape już od 2tys. |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
|
RazeR
Nałogowiec
Pomógł: 41 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 30-05-2013, 20:41
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Wszystko zależy od tego ile wydechu zostało.
Pełen przelot do głupota - w sumie przez pierwsze 2-3 miesiące jest fajnie potem staje się męczące
Wydechy są policzone pod silnik więc jeśli zwiększyć średnice rury zwiększy się też jego pojemność - ale przy Naszym silnikach dużej różnicy nie odczujesz
Utnij i dospawaj rure o takiej samej średnicy Jeśli natomiast chcesz coś pokombinować w stronę dźwięku wrzuć jako końcowy tłumik komorowy pod pasowany pod moc auta |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
|
horcio
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-06-2013, 22:02
Bolid: sporting 99' |
|
|
przeczytałem już kilka wątków o wydechu do seja i nie wiem, wiele sprzecznych informacji..
jeźdze amatorsko w kjs, superoesach itp.
silnik 1.1 spi. wydech mam coś innego niż seria ale dedykowane pod seicento. jest ciche i na zewnątrz nie słychać, nawet na wysokich obrotach.
z tego co wyczytałem, to dobrą opcją jest jest koncowy z 125p.
więc mam plan by usunąć katalizator i przelot do końcowego z 125p bez zmiany średnicy rury. powinno tak fajnie "pierdzieć" przy wkręcaniu, prawda?
i ważne pytanie, czy ktoś mierzył ile jest dB w takim zestawie ? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
|
saper94
spamer team motórzysta
Pomógł: 47 razy Wiek: 30 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 11-06-2013, 08:39
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
horcio, jak usuniesz kata i końcowy zmienisz to owszem, powinno pierdzieć
Tylko od razu ostrzegam ze po pewnym czasie głośne wydechy stają się wkur...
Zwłaszcza przy wkręcaniu na wyższe obroty
Z motocyklami przerobiłem już ten temat |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
|
horcio
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-06-2013, 12:31
Bolid: sporting 99' |
|
|
saper94 napisał/a: | horcio, jak usuniesz kata i końcowy zmienisz to owszem, powinno pierdzieć
Tylko od razu ostrzegam ze po pewnym czasie głośne wydechy stają się wkur...
Zwłaszcza przy wkręcaniu na wyższe obroty
Z motocyklami przerobiłem już ten temat |
a jak wygląda sprawa z ilością dB jaką bedzie wtedy produkować? mierzył ktoś? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
|
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 13-06-2013, 04:03
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
u mnie uklad wydechowy jest kolektor ->fi 50-> tłumik z kanta całkowity przelot na wolnych obrotach mam 85db a przy 3 tys 120db. |
|
|
|
|
Michal91
Nałogowiec
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 103 Skąd: Pomorskie GS.
|
Wysłany: 17-06-2013, 17:07
Bolid: 2X SC sporting |
|
|
Czy jest sposób (może ma ktoś zdjęcia) jak zamontować prostą rure od kolektora do końca. W seju 1.1 wydech jest bardziej kręty od drogi w Aradenie a to sporo blokuje. Dlatego chciałbym zamontować wydech fi45 z tłumikiem środkowym i końcowym z kanta. Cała rura miałaby przechodzić przez środek auta i wychodzić na środku (końcowy z kanta pod skosem tak jak do otworu w zderzaku). Kosz od lewarka do środka i bak zmniejszyć o połowe. Czy wystarczyło by zmniejszyć kąty w rurze wydechowej. Nie chce wsiowego darcia mordy na luzie chce tylko żeby luźniej się autu pierdziało . |
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-06-2013, 17:37
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
na prostej rurze fi45 z koncowym z kanta bedzie darło morde jak ma mu sie luzniej pierdziec wywal katalizator jesli takowy posiadasz. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
Michal91
Nałogowiec
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 103 Skąd: Pomorskie GS.
|
Wysłany: 17-06-2013, 17:46
Bolid: 2X SC sporting |
|
|
ale po drodze tłumik ma jeszcze isc. nie sam przelot Ten kant taki głośny jest?
rura zamiast kata-->tłumik środkowy-->rura-->końcowy.
Na seryjnym są dwa kolanka z kątem prostym zaraz za końcowym tłumikiem. A jak chodziłem do szkoły to miałem o przepustowości powietrza przez rury itp i takie rozwiązanie potrafi z hamować powietrze (spaliny).
Kata mam wywale go w weekend. |
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-06-2013, 18:20
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
i wywalenie kata wystarczy w zupełności. zresztą niezapchany katalizator i sprawne tłumiki w naszym 1.1 nie robią dużej różnicy a za duże odetkanie wydechu wręcz pogorszy osiągi silnika. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 09-11-2013, 15:54
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
Witam szukam jakiego tłumnika koncowy zeby fajny głos. nie chodzi o tłumnik z 125p lub ulter lub jakies inne dedykowany do sc. np taki zestaw od GSG
http://allegro.pl/wydech-...3697578116.html
tylko niewiem co jest na samym koncu:)
Od kolektora idzie wydech fi 50 do samego konca tylko po srodku jest siatka i na koncu na teraz wydech z 125p. |
|
|
|
|
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-11-2013, 20:37
Bolid: Biały |
|
|
Nie wiem za bardzo co potrzebujesz za wydech zeman23, ale nie sugeruj się tym że od kolektora wychodzi dane fi i tak pociągnąć do końca. Jeśli masz 1.2 8v to bierz max fi43 |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 10-11-2013, 09:16
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
rainek napisał/a: | Nie wiem za bardzo co potrzebujesz za wydech zeman23, ale nie sugeruj się tym że od kolektora wychodzi dane fi i tak pociągnąć do końca. Jeśli masz 1.2 8v to bierz max fi43 |
Ja pytam o tłumnik koncowy a nie o rure jaka mam |
|
|
|
|
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-11-2013, 09:25
Bolid: Biały |
|
|
Ten GSG co podesłałeś wyżej wydaje mi się że będzie dość głośny ale niech się wypowie ktoś kto się zna |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
|
|