WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
Bombell
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 342 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 10-11-2013, 10:54
Bolid: Cinquecento |
|
|
No ale GSG sprzedaje samą rurę właśnie. Tak wynika z aukcji, a na foto za końcowy służy pewno strumienica. Ryk ma to pewno nieziemski i do cywila bym nie polecał.
Sam jeżdżę obecnie na setupie 421, przelot " i końcowy DF. Narazie jest znośnie aczkolwiek na miśki trzeba uważać.
Ktoś mi kiedyś polecił, żeby na koniec wstawić środkowy od VW z odpowiednią średnicą co by trochę wydech utemperować ale nie zdławić całości. |
|
|
|
|
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 10-11-2013, 14:28
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
właśnie kiedys widzialem w vw polo koncowy wydech kolektor>siatka>strumienica>gaśnica mal tez super glos |
|
|
|
|
PlatinumCar
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: z auta
|
Wysłany: 11-11-2013, 13:19
Bolid: Civic`08, Seicento 1.4 16V |
|
|
Na zdjęciu z aukcji Irka jest rura fi 50mm, a na końcu sportowy katalizator.
Kat na końcu trochę ucisza ale i nadaje zupełnie inny odgłos:
np.: https://www.youtube.com/watch?v=Z5-YC8nXe2o
Aktualnie ten układ wydechowy został zmodyfikowany, poprzez dodanie tłumika przelotowego przed katem.
|
|
|
|
|
zeman23
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 11-11-2013, 14:23
Bolid: cc 1.1 sporting |
|
|
mnie nie interesuje tłumnik z kata tylko czekam na sensowna odpowiedz na moje pytanie |
|
|
|
|
rysiu
Nałogowiec ABG
Pomógł: 23 razy Wiek: 30 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 11-11-2013, 18:23
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
zeman23, przecież PlatinumCar odpowiedział na Twoje pytanie, więc o co Ci chodzi?
kat a kant to dwie różne rzeczy |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
|
|
|
|
|
wojko80
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Lis 2013 Posty: 13 Skąd: UK
|
Wysłany: 27-11-2013, 15:51
Bolid: SC -schumacher- |
|
|
tyle tu jest tego wszytkiego ze ciezko ogarnac, czy moze mi ktos jasno i prosto napisac lub odpowiedziec na pytanie,
chce wywalic katalizator, wiem juz, ze musze kupic emulator drugiej sondy lambda i wio ale..... wiem ze kolektor w MPI jest razem z katem wiec czy ja musze kupic kolektor np z SPI i czy to podejdzie taki setup? alo czy ktos ma jakos to rozwiazane i jak to wyglada na przegladzie?
reszte sobie ogarne,
dzieki z gory |
_________________
|
|
|
|
|
wojko80
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Lis 2013 Posty: 13 Skąd: UK
|
Wysłany: 29-11-2013, 21:10
Bolid: SC -schumacher- |
|
|
jest ktos kto moze mi napisac jak to ugrysc? z tym MPI zeby sie pozbyc tego kata? |
_________________
|
|
|
|
|
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher
Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 30-11-2013, 01:44
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
zajrzyj TUTAJ temat był wałkowany już milion razy również w tym wątku
co do przeglądu to kompa oszukasz ale testu spalin już nie więc jak nie masz w miarę dogadanego diagnosty to porostu nie przejdzie . |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
|
wojko80
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Lis 2013 Posty: 13 Skąd: UK
|
Wysłany: 01-12-2013, 11:01
Bolid: SC -schumacher- |
|
|
Wuniek, dzieki wielkie, czytalem ten temat ale sugerowalem sie tym ze w opisie masz 1.2 i myslalem ze to o ten silnik chodzi, wiec wracam i studiuje dalej |
_________________
|
|
|
|
|
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 13-12-2013, 00:06
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Koledzy, a ja mam takie pytanko, otóż zbliża się czas na wymianę wydechu bo w 3 miejscach jest uszkodzony lub lekko skorodowany. Mam 1.1 mpi z sekwencyjnym lpg. I chciałbym ten wydeszek wymienić na coś lepszego tzn. dla dynamiki samochodu, ale niekoniecznie dużo głośniejszego i chciałbym wrzucić dolot. Pytanie jakie graty i jak to widzicie?! |
|
|
|
|
wojko80
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Lis 2013 Posty: 13 Skąd: UK
|
Wysłany: 13-12-2013, 19:51
Bolid: SC -schumacher- |
|
|
jacob88, ja dzis poskladalem dolocik jescze czekam na waz od odmy ale jakos se poradzilem, powiem ci ze nie wiem czy warto inwestowac i wydawac kase na dolot w seju, dupy nie urywa jedynie piekny dzwiek, koszty ja sie nie wypowiem bo nie mieszkam w PL wiec nie pomoge, co do wydechu czekam na Michaela SM II czy jakos tak, jak zamontuje dam znac
u mnie wyglada to tak, trzymalem sie wszystkich danych ktore zgromadzilem w necie i tutaj, czyli srednica dlugosc itd.
[img]
Uploaded with ImageShack.us[/img] |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez wojko80 13-12-2013, 20:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Lepo
Bywalec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Panie prowincja
|
Wysłany: 13-12-2013, 20:10 Side pipe
Bolid: 1.4 T-JET |
|
|
Do 1.4 16v, doradźcie jak to ogarnąć, żeby na seryjnym kolektorze było możliwie cicho.
Każdy pomysł mile widziany, średnica rury pewnie c.a. 50mm, kwestia doboru tłumików.
Pomożecie? |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 13-12-2013, 22:21
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Na środek wrzuć coś takiego http://allegro.pl/sportow...3770376021.html
A na końcowy możesz wrzucić tłumik komorowy z nissana sunny, tam jest 45mm ale jest to w zupełności wystarczające i bardzo dobrze pasuje pod podłogę w SC.
Ciężko będzie go bardzo wyciszyć, trzeba dosyć radykalnie podejść do tematu. Koniecznie powinien znaleźć się środkowy, który podałem. Zwykły przelot będzie bardzo głośny. Komorowy na końcu obowiązkowo. Mam wrażenie, że to goła blacha bez żadnego mięsa w środku w tym z Sunny, ale przyjemnie brzmi. Zobacz temat Tomali, on ma taki komorowy i zwykły przelot na środku z Kadexu na 50mm. Sam mu lepiłem ten wydech.
Ja mam w 1.2 16V katalizator z allegro na 45mm, rury 45mm, środkowy przelot z Kadexu i na końcu przelot uniwersalny oraz końcówkę ze speedera. Jest basowo bardzo i na wiosnę będę z tym walczył, bo jest to uciążliwe. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Lepo
Bywalec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Panie prowincja
|
Wysłany: 13-12-2013, 23:11
Bolid: 1.4 T-JET |
|
|
Tylko ja planuje zrobić side pipe, czyli będzie wychodził z boku przed tylnym kołem od strony kierowcy. Od środka na boku będzie sama rura, bo tam nie ma miejsca na nic, chyba że jakiś mega płaski tłumik. Ale trzeba dobrze zagospodarować środek, tam jest miejsce na upchanie tłumików, żeby to ustrojstwo jakoś wyciszyć |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-12-2013, 08:38
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Wrzuć sobie ten co wstawiłem link. Każdy inny zwykły przelot nic kompletnie nie da i będzie darł się do bólu głowy. Ja bym nie robił side pipe, z tym się nie da jeździć bez zatyczek |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
|