Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
ellaj
Bywalec
Dołączyła: 16 Gru 2009 Posty: 50 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 17-08-2010, 20:13
Bolid: seicento |
|
|
Gwint MTS nie jest jeszcze taki drogi, ale FK... |
|
|
|
 |
vandit
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2010 Posty: 16 Skąd: WWL
|
Wysłany: 17-08-2010, 21:23
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
TVC napisał/a: |
jamex hmmmm to juz nie wiem czy nie lepiej MTS z moich znajomych nikt z nich nie byl zadowolony |
jamexy sa do wiem bo miałem a nie słyszałem od kolegi znajomego znajomego
teraz mam MTS i dramatu nie ma ale w porównaniu do jamexów dużo lepsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 17-08-2010, 22:08
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
vandit napisał/a: | TVC napisał/a: |
jamex hmmmm to juz nie wiem czy nie lepiej MTS z moich znajomych nikt z nich nie byl zadowolony |
jamexy sa do wiem bo miałem a nie słyszałem od kolegi znajomego znajomego
teraz mam MTS i dramatu nie ma ale w porównaniu do jamexów dużo lepsze |
wow miales te sprezyny to naprawde zazdroszcze odrazu wiedzialem ze to syf wiec nawet nie byly w kregu moich zainteresowan, ostatnio jestem zadowolony z H&R |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
kris1848
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 344 Skąd: ?ląsk, Radlin
|
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Pomógł: 63 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 18-08-2010, 12:33
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
kris1848, nie powinno nic trzeć
"Dzięki skróconemu skokowi pracy amortyzatory przystosowane są do współpracy ze sprężynami obniżającymi (nawet do 80mm!)."
będą idealnie pasowały
ale czy załatwi problem wg mnie TAK |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
kris1848
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 344 Skąd: ?ląsk, Radlin
|
|
|
|
 |
Aron126p
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 21-08-2010, 20:50
Bolid: szukam... |
|
|
Wybaczcie - czy macie może jakieś fotki sejów w konfiguracji MTS 40/40 oraz 70/50? Chciałbym po prostu zobaczyć jaka jest mniej więcej różnica i jak to wygląda |
_________________
 |
|
|
|
 |
vandit
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Mar 2010 Posty: 16 Skąd: WWL
|
Wysłany: 22-08-2010, 11:48
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
było:
jest:
MTS 40/40 springi + amory
zaraz po założeniu więc jeszcze sie nie ułożyły |
_________________
 |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
tomek1010
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 22-08-2010, 12:29
Bolid: Seicento |
|
|
witam
Pany i co sądzicie o tych mts gwint bo przymierzam sie do nich ale z tego co wyczytałem to mts to badziew jakis a mam taki problem ze jak siadzie wiecej osob to tył mi obciera mam springi eibach pro kit na seryjnych amorkach czy wymiana amortyzatora wystarczy zeby rozwiazac problem nigdy ie obcieralo ale wymienilem oponki z tylu z profilu 50 na 55 bo innych nie bylo i musialem wziasc |
_________________
 |
|
|
|
 |
Aron126p
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 22-08-2010, 15:35
Bolid: szukam... |
|
|
No właśnie, ja również chciałem się co nieco dowiedzieć na temat tych produktów mts. Tylko najlepiej, jakby wypowiadały się osoby posiadające ten zestaw, a nie tylko szerzący mityczne opowiastki zasłyszane gdzieś tam od kogoś tam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-08-2010, 16:21
Bolid: e91 |
|
|
Seria -40 powinni dawać w serii |
_________________
 |
|
|
|
 |
Aron126p
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 22-08-2010, 20:19
Bolid: szukam... |
|
|
Cytat: | No właśnie, ja również chciałem się co nieco dowiedzieć na temat tych produktów mts. Tylko najlepiej, jakby wypowiadały się osoby posiadające ten zestaw, a nie tylko szerzący mityczne opowiastki zasłyszane gdzieś tam od kogoś tam |
Zapomniałem dodać, że szczególnie chodzi mi o zawieszenie gwintowane.
No i jeszcze jedna sprawa - zaczynam się dopiero wtaczać w świat cc/sc i czy istnieje może jakiś sklep oferujący te sprężyny fk 60/40 co tak wszyscy chwalą |
_________________
 |
|
|
|
 |
Aron126p
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 22-08-2010, 21:29
Bolid: szukam... |
|
|
Wybaczcie mi moje zagmatwanie, przecież springi są u was w sklepie... najmocniej przepraszam
W takim razie inne pytanie - co powiecie na taką konfiguracje - sprężyny FK 70/50 + komplet amortyzatorów bilstein? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Drag-On
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-08-2010, 22:51
Bolid: Seicento |
|
|
Do takiego zestawu sprężyn te amory bilsteina powinieneś skrócić. One nie są do obniżanego zawieszenia i jak tak je będziesz używał to się szybciej wysypią. Tylko, że za komplet bilsteinów zapłacisz więcej ni za gwint MTS'a (ale ja bym wolał bilsteina |
|
|
|
 |
|