Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Gasiu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-04-2011, 16:32
Bolid: Seicento Active |
|
|
z tymi odbojami to jakas masakra - w różnych sklepach mówili mi co innego, za każdym razem oferowali mi inne odboje i każdy sprzedawca twierdził że takie właśnie są dedykowane do seja, co drugi sklep oferował długie czarne i strasznie twarde odboje. W końcu trafiłem tutaj i kupiłem takie: bez ucinania i tym podobnych zabiegów
http://www.unto.pl/odboj-...nto-p-2070.html
Przy obniżeniu -35 jest ok - przynajmniej mi się tak wydaje |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 16-04-2011, 18:03
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
To jest odbój na TYŁ!
Na przód są takie jak piszesz, czyli długie czarne. Co za filozofia, obcinasz 2 lub 3 bulwy i gra |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
Gasiu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-04-2011, 18:53
Bolid: Seicento Active |
|
|
korass napisał/a: | To jest odbój na TYŁ!
Na przód są takie jak piszesz, czyli długie czarne. Co za filozofia, obcinasz 2 lub 3 bulwy i gra |
99,9% że to jest odbój na przód można sprawdzić po nr katalogowym: 46412047
jednak znawcą nie jestem..............ale wydaje mi się że na tyle są zupełnie inne - a poza tym jak je montowałem to pasowały idealnie. |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 16-04-2011, 21:23
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
No to schyl się i zobacz jaki odbój jest pod wahaczem z tyłu |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 17-04-2011, 13:18
Bolid: Seicento |
|
|
Mucha!!! napisał/a: | utnij 2 od góry i tyle.
nie to czarne z linku tylko to powiedzmy jasne z linka z allegro utnił 2 zwoje i powinno być okej |
no okej wiec utnę 2 bulwy z góry i gra gitara...... dzięki za info i pomoc Panom pozdro |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 19-04-2011, 22:26
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Jakie amortyzatory polecacie do sprężyn MTS -40/40?
Myślałem nad kompletem od MTSa, albo FK?
Co o tym sądzicie? |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
BuBu
Bywalec

Wiek: 35 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 86 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 19-04-2011, 22:44
Bolid: sej |
|
|
do gleby 40/40 mozna miec seryjne amory |
_________________
 |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 20-04-2011, 12:33
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
To ja wiem ale i tak czeka mnie wymiana, wiec sie pytam jakie kupic |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 20-04-2011, 13:04
Bolid: Wolny |
|
|
Komplet od razu FK |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 20-04-2011, 14:58
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Kurde, gdybym wiedział że amory mam do wymiany to od razu bym kupił całość FK... a teraz sprężyny MTS już są na aucie. Całe szczęście że jestem z nich zadowolony
To raczej zdecyduje się na 4 amory FK.
W podobnej cenie nie ma jeszcze czegoś sensownego? |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 27-04-2011, 19:02
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Używa może ktoś amortyzatorów MTS? |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
jarek88
nówka sztuka ;)
Wiek: 47 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Opole
|
Wysłany: 05-05-2011, 17:59
Bolid: fiat seicento |
|
|
Witam!Pomimo multum odpowiedzi tutaj na temat rodzajow amortyzatorow...chcialbym uzyskac jednoznaczna odpowiedz,jakie sa dobre,trwale,niedrogie?jakie sprezyny wstawic do nich?chcialbym obinizyc nieznacznie i porawic komfort prowadzenia.czy ktos moglby mi doradzic? |
_________________ jarek88 |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 05-05-2011, 18:31
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
jarek88 napisał/a: | jakie sa dobre,trwale,niedrogie? |
Takie nie istnieją.
Polecane to Kayaba Excel-G oraz Bilstein B4 lub sportowe PZM-1, FK, MTS - wszystkie gazowe
jarek88 napisał/a: | akie sprezyny wstawic do nich?chcialbym obinizyc nieznacznie i porawic komfort prowadzenia. |
No to masz do wyboru:
- wersja ekonomiczna Jamex 35/35 lub MTS 40/40 ewentualnie FK 40/40 ale raczej je trudno kupić.
- wersja pro eibach itp, ale to już grubsza kasa.
Poza tym nie wierze że nie znalazłeś odpowiedzi, bo ja się wszystkiego dowiedziałem z tego tematu i innych też
Ja posiadam sprężyny MTS 40/40 i kupuje do tego amortyzatory też MTS, jak narazie jestem bardzo, bardzo zadowolony z tych sprężyn i polecam je. |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
jarek88
nówka sztuka ;)
Wiek: 47 Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Opole
|
Wysłany: 06-05-2011, 09:39
Bolid: fiat seicento |
|
|
Dzieki serdecznie za odpowiedz odpowiedz moze i tu znalazlem,aczkolwiek nie do konca...bo zdania sa podzielone,jedni cos polecaja,inni odradzaja...trudno wiec poruszac sie tu laikowi...-stad moje pytanie a na rynku jest tego,ze ohohohohoho tak wiec dziex za odpowiedz.Pozdrawiam |
_________________ jarek88 |
|
|
|
 |
Small3r
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 21-06-2011, 22:01
Bolid: Audi 90 |
|
|
Wiem, że się strasznie ośmieszę, ale czy może mi ktoś wyjaśnić czym są dokładnie te oboje, jak je obciąć i w którym miejscu się znajdują Przepraszam, ale czytałem o efekcie lodki i u mnie jest podobnie, a to podobno może pomóc. Pozdrawiam! |
_________________
 |
|
|
|
 |
|