|
Zawieszenie sportowe |
| Autor |
Wiadomość |
EL Sejek
Nałogowiec

Wiek: 75 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 871 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-03-2012, 11:09
Bolid: cento |
|
|
Podpowiedzcie no Pany, zmienilem zawiesine na kit 70/50 (tył cięty o jeden zwój) i zapomniałem przyciąć bałwanki da rade je przyciąć bez rozbierania tego wszystkiego ponownie ? |
_________________
Jest kolejne cc 1.2 8v
Było CC 1.2 8v
Było SC 1.1 1.4 16v
Było CC 1.2 16v
Było SC 1.1 |
|
|
|
 |
Biały
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 13 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09-03-2012, 12:17
Bolid: Seicento 900 |
|
|
| oponki na oponeo kupilem |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 09-03-2012, 14:31
Bolid: Wolny |
|
|
| fiatseico napisał/a: | Podpowiedzcie no Pany, zmienilem zawiesine na kit 70/50 (tył cięty o jeden zwój) i zapomniałem przyciąć bałwanki da rade je przyciąć bez rozbierania tego wszystkiego ponownie ? |
podnosisz stronę którą chcesz zrobić ,zdejmujesz koło i bardzo ostry nóż
albo
tniesz samym brzeszczotem miedzy springami, guma twarda, ale jak masz dobry brzeszczot to da rade - tniesz i obracasz, tniesz i obacasz i potem tniesz go w poprzk i wyciągasz |
|
|
|
 |
dziadbab
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 53 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-03-2012, 10:42
Bolid: Seicento Sporting 1.1 |
|
|
Panowie, bo nie chce zakładać nowego tematu; jedno pytanie:
Jaka jest różnica w jeździe przy samych springach -40/40 założonych na totalnie seryjnego sejka?
Lepiej się prowadzi? Jakie są ogólnie zalety? |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 13-03-2012, 12:45
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
dziadbab, moja dziewczyna stwierdziła tylko "woow" a ona mało co zauważa w samochodzie |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 13-03-2012, 13:59
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
| Dziadbab samochód jest troszkę niżej czyli szybciej możesz pokonać zakręty, efekt "wow" jak pisze kaziu i bezpieczniej ogólnie. Samochód służy ci tylko do jazdy codziennej czy jeszcze jakieś wybryki? |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:13
Bolid: Wolny |
|
|
| dziadbab napisał/a: | Jaka jest różnica w jeździe przy samych springach -40/40 założonych na totalnie seryjnego sejka?
Lepiej się prowadzi? Jakie są ogólnie zalety? |
w ogóle nie widać różnicy |
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:38
Bolid: SC |
|
|
| dziadbab napisał/a: | Jaka jest różnica w jeździe przy samych springach -40/40 założonych na totalnie seryjnego sejka?
Lepiej się prowadzi? Jakie są ogólnie zalety? |
poza tym że jest trochę niżej to praktycznie żadnej różnicy, na zakrętach dalej kołysze się na boki jak seria |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:49
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
| skoro niby nie widać różnicy to dobrze że zainwestowałem w lepsze sprężyny niż mts czy fk bo ja mimo -40 widzę dużą różnice. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-03-2012, 22:48
Bolid: Sc |
|
|
| kaziu1985pn napisał/a: | | skoro niby nie widać różnicy to dobrze że zainwestowałem w lepsze sprężyny niż mts czy fk bo ja mimo -40 widzę dużą różnice. |
sory chłopaki ale za przeproszeniem głupie gadanie i tyle. po prostu chyba nie pamiętacie już jak stoi na serii aż żałuję że nie zrobiłem dzisiaj foto jak wyglądał mój dziad na zimowym zestawie i porównałbym z 4/4... dziwne że przy 4/4 mam całą podłogę poobcieraną a miska też już swoje przeżyła...
btw... mam mts i jakoś specjalnie nie narzekam. raVi, wcale nie buja się jak seria ;> |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 13-03-2012, 22:52
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Dokładnie.
Miałem serie a teraz MTS 40/40 i do serii nie wrócę.
Jest bardziej twardo (ale bez przesady) i przechylanie na zakrętach nie jest już tak mocne. |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 13-03-2012, 23:00
Bolid: Wolny |
|
|
| wszystko zależy co kto lubi |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-03-2012, 23:15
Bolid: Sc |
|
|
| Gogoll napisał/a: | | wszystko zależy co kto lubi |
spokojnie jak ktoś polubi glebę to i tak zejdzie niżej |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 14-03-2012, 08:57
Bolid: Wolny |
|
|
| Lisek napisał/a: | spokojnie jak ktoś polubi glebę to i tak zejdzie niżej |
człowiek musi się nauczyć na własnych błędach |
|
|
|
 |
|
|